Dat zou wel eens met elkaar te maken kunnen hebben. Maar ja ga ze dat maar eens uitleggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
TerrorBep heeft een kort lontje vandaagEn slapen hó maar
Naar is dat he Guus, als ze `s nachts ineens zo over hun toeren zijn!
Freecell slaapt je ventje nog?
Ja, en ik erger me niet eens aan mijn dochter of aan de situatie. Ik vind het gewoon heel jammer als mensen Stella maar weinig zien en dan niet zien hoe leuk ze isquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Guus, zo is dat gewoon met kleine kindjes. Ik waarschuw mensen ook als ik langskom waar ik niet vaak kom, dat het ook aan Jen is hoe lang ik blijf. Als ze niet te genieten is ga ik me niet zitten ergeren, maar pak ik gewoon mn spulletjes en ga ik lekker naar huis.
Thanksquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Live van uit Pieterburen groet ik u![]()
![]()
Stapze morgen guuzewuus
Nu snap ik het pasquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee guuzewuus ik ben niet op vakantie..al zou ik nu best wel zin hebben in een tropische vakantie..even al die bacillen killen!
Pfft ze klinkt als een oude tuinder die 40 jaar zware shag heeft gerookt
Je bent in de buurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Live van uit Pieterburen groet ik u![]()
![]()
Is er niet met 8 dagen of zo de eerste regeldag (voor bv dan, maar fv kindjes zullen dan ook wel wat hebben)?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef Fuente het volgende:
Hier een slecht drinkend kindje. De laatste 3 dagen drinkt ze gewoon net op het randje en vandaag gaat ze de minimum hoeveelheid (125 cc per kg toch?) maar net halen....
Verder is ze wel alert enzo, maar het drinken gaat gewoon rampzalig.. Zo snel als de flessen eerst leeg waren, zo langzaam is het nu...
Thijmen drinkt de laatste paar dagen overdag ook z'n flesjes niet meer op. (hij laat vaak 20 cc staan van de 100 cc) Ik wil morgen even precies noteren hoeveel cc hij drinkt per voeding. Maar wat is nou de rekensom ? 125 cc per kg zeg jij? Ik heb ook weleens 150 cc per kg gelezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:52 schreef Fuente het volgende:
Hier een slecht drinkend kindje. De laatste 3 dagen drinkt ze gewoon net op het randje en vandaag gaat ze de minimum hoeveelheid (125 cc per kg toch?) maar net halen....
Verder is ze wel alert enzo, maar het drinken gaat gewoon rampzalig.. Zo snel als de flessen eerst leeg waren, zo langzaam is het nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |