Aggos, wat sneu dat ze er zoveel last van heeft Maneki. Wel lekker dat ze dan wel kan uitslapen. Zo pakt ze iig nog wat slaap mee.
Slapen is hier dus echt een potje de afgelopen dagen. Gisteren overdag maar een half uurtje en 's avonds echt NIET willen slapen. We hebben hem er toen maar weer bijgepakt. Dat gekrijs als achtergrond bij een gezellig etentje is het niet. Om half 10 liet hij zich, na een fles melk, gewoon wel neerleggen gelukkig.
Om 2.30 werd hij weer wakker vannacht. Brullen, krijsen. Dus weer een flesje melk, toen viel hij bij papa op schoot in slaap maar bij het terugleggen in bed was het weer mis. Na 10 minuten ging ik kijken en bleek dat meneer zich nog even snel helemaal ondergepoept had.

Dus alle kleertjes uit, even wassen, weer in bed en toen was hij na 1 kik weer vertrokken.

Om half 6 was het weer raak. Toen heb ik hem snel gepakt, tussen ons in gelegd en toen sliep hij gewoon door tot 8 uur.

Pff, zo moeilijk, dat enorme verdriet terwijl ik gewoon wéét dat hij stikt van de slaap. Net hier even doorgebeten en na 3 keer 10 minuten was het dan toch stil. Nu slaapt hij al iets van 3 kwartier gelukkig.
Ik moet wel altijd even gaan luisteren dan, want ik vind die stilte dan ineens zo eng na dat gebrul.

Straksjes komen mijn ouders en zusje met man en kind, ben benieuwd hoe het verder gaat vandaag.