abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64283004
Freecell:Je gevoel volgen en zoals Ticootje al zei in de gaten houden
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:09:16 #52
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64283241
Freecell, inderdaad gewoon elke keer even bij je ventje gaan kijken .

Mijn dochter heeft vannacht gespookt, voor het eerst sinds tijden. Huilend Krijsend wakker worden en dan echt nog een tijdje boos blijven nahuilengillen, echt naar mij gericht ook . Ik werd er spontaan verdrieitig van, alsof ze gedroomd had dat ik haar iets aan had gedaan. Ik heb haar met alles wat ik in huis had verteld dat ik van haar houd en dat het goed is en dat ze maar lekker moest ontspannen. Wat erg zeg, als je kind 's nachts overstuur is. Ik ken dat eigenlijk helemaal niet.

En toen was ik net ergens op bezoek, bij mensen die haar nog niet zoveel gezien hebben, en ze was niet te genieten. En dan heb ik zo de neiging om te vertellen dat ze zo normaal echt niet is enzo. Maar dat vind ik dan ook weer stom, dus doe ik dat niet alsnog, maar dan een beetje omslachtig of zoiets. Nou Onhandig .

Blèh, en nu ligt madammeke te snurken en hou ik zo zielsveel van der .
pi_64285331
Guus, zo is dat gewoon met kleine kindjes. Ik waarschuw mensen ook als ik langskom waar ik niet vaak kom, dat het ook aan Jen is hoe lang ik blijf. Als ze niet te genieten is ga ik me niet zitten ergeren, maar pak ik gewoon mn spulletjes en ga ik lekker naar huis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64285426
TerrorBep heeft een kort lontje vandaag En slapen hó maar
Naar is dat he Guus, als ze `s nachts ineens zo over hun toeren zijn!
Freecell slaapt je ventje nog?
Saartje
pi_64285525
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
TerrorBep heeft een kort lontje vandaag En slapen hó maar
Naar is dat he Guus, als ze `s nachts ineens zo over hun toeren zijn!
Freecell slaapt je ventje nog?
Dat zou wel eens met elkaar te maken kunnen hebben. Maar ja ga ze dat maar eens uitleggen .

Van de week had Jen na een nacht spoken de wallen onder haar ogen hangen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:06:23 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64285562
Oh wat rot is dat Guuzwuus.

Sasha werd vannacht ook weer wakker. Eerst een fles gegeven, toen terug in zijn bedje, groot drama, daar geprobeerd te troosten, toen sliep hij helemal 7 minuten en toen was het weer brullen. Toen heb ik hem maar tussenin genomen en toen heeft hij iig heerlijk geslapen. En papa heeft hem vanmorgen naar de creche gebracht en ik heb heerlijk uitgeslapen dus alles klopt weer.
pi_64286412
Vervelend die terror-kindjes
Leander is zonet wakker geworden, heeft lekker gedronken en slaapt nu weer
pi_64291700
Hier een slecht drinkend kindje. De laatste 3 dagen drinkt ze gewoon net op het randje en vandaag gaat ze de minimum hoeveelheid (125 cc per kg toch?) maar net halen....
Verder is ze wel alert enzo, maar het drinken gaat gewoon rampzalig.. Zo snel als de flessen eerst leeg waren, zo langzaam is het nu...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:54:17 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64291771
Mss even kijken of je iets van spruw kan ontdekken? Dat was bij Sasha de reden van slechter drinken na een weekje.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:11:01 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64292317
Hihi, had ik Zootjes gekocht voor Sasha, komen ze vandaag binnen. Zijn ze een maatje te groot. Echt geen gezicht dan.
Nu toch maar een maatje kleiner besteld dan. Best raar, want ik dacht dat het goed gemeten was.
pi_64293441
Dat was inderdaad het eerste wat ik dacht, maar ik kan niets vinden in haar mondje..

En zootjes zijn leuk!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:13:17 #62
223453 Guuzewuus
pi_64294362
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:00 schreef Ticootje het volgende:
Guus, zo is dat gewoon met kleine kindjes. Ik waarschuw mensen ook als ik langskom waar ik niet vaak kom, dat het ook aan Jen is hoe lang ik blijf. Als ze niet te genieten is ga ik me niet zitten ergeren, maar pak ik gewoon mn spulletjes en ga ik lekker naar huis.
Ja, en ik erger me niet eens aan mijn dochter of aan de situatie. Ik vind het gewoon heel jammer als mensen Stella maar weinig zien en dan niet zien hoe leuk ze is . Maar ehm, meerdere korte lontjes hè . Misschien hangt het in de lucht.

Oooooooow, morgen is het zover. Stella gaat voor het eerst uit logeren

Zootjes zijn inderdaad leuk BE, heb even gezocht via google. Stella heeft ook vandaag weer twee paar nieuwe leren slofjes gekregen want ze had pas twee paar .
pi_64294413
Live van uit Pieterburen groet ik u

Stapze morgen guuzewuus
Saartje
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:15:37 #64
223453 Guuzewuus
pi_64294435
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Live van uit Pieterburen groet ik u

Stapze morgen guuzewuus
Thanks .
Wat doet u in Pieterburen? Zeehondjes aanschouwen zekers .
pi_64294516
Luisteren naar het geblaf
Niet te zuinig. het geluid wat er uit mijn kleintje komt!
Saartje
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:26:11 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64294803
Aggos, dat arme kleine wijffie... Sneu hoor.

Guuzewuus, Sasha had de slofjes van de hema, maar die zijn te klein aan het worden en de grotere maat was er steeds maar niet, dus toen dacht ik hup... we doen het goed, we gaan voor de echte.
Nu dus een paar te grote donkerblauwe en de kleinere heb ik in grijs suede besteld.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:30:29 #67
223453 Guuzewuus
pi_64294949
Leuk, haha, die schoentjes enzo. Elke ochtend feest als moeders de kleertjes weer mag uitzoeken voor de dag.

Saar, waarom doe je zeehondjes na in Pieterburen? Klein arm hondje . Zijn jullie op vakantie Maneki?
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:31:59 #68
223453 Guuzewuus
pi_64294999
Mijn ouders zijn weer terug van vakantie, thuis op Aruba. Fijn . Ik vond het maar niks dat ze zo ver weg waren .

Boeiend Guuzewuus .
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:35:01 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64295096
Hihi, muts!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:36:16 #70
223453 Guuzewuus
pi_64295129
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, muts!
Echt hè...
pi_64297850
Nee guuzewuus ik ben niet op vakantie..al zou ik nu best wel zin hebben in een tropische vakantie..even al die bacillen killen!
Pfft ze klinkt als een oude tuinder die 40 jaar zware shag heeft gerookt
Saartje
pi_64298879
Arme Saar, ben maar snel beter. Blaffen is niet leuk.

Ruben is echt een leuk jochie, maar wat snel met alles!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64299438
Hihi heb nu al voor pret voor morgen
Maarten ligt sinds half 9 op bed en we hebben nu de slingers hangen en mijn man is buiten in de tuin ballonnen aan het opblazen en ophangen aan de schutting en huis en blokhut enz
Heb zo'n zin in Maarten zijn reaktie als hij morgenvroeg de slingers ziet en de ballonnen.

Ons jochie al 1 straks
Gaat zo rap ineens!
pi_64309719
Jeetje Ardenlyn, Maarten alweer 1! Gefeliciteerd!

Heerlijk he? Die voorpret voor een verjaardag Zo bijzonder, vooral die eerste keer. Slingers en ballonnen ophangen de avond van te voren. Helemaal leuk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 24 december 2008 @ 07:52:24 #75
223453 Guuzewuus
pi_64314865
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nee guuzewuus ik ben niet op vakantie..al zou ik nu best wel zin hebben in een tropische vakantie..even al die bacillen killen!
Pfft ze klinkt als een oude tuinder die 40 jaar zware shag heeft gerookt
Nu snap ik het pas .

BE: hihi, muts
Guuzweuss: echt hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')