abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64447375
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
Is dat op ledikantformaat? Klinkt wel goed.

Bedankt dames, moet zo wel lukken dan.
  zondag 28 december 2008 @ 23:15:05 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_64448773
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
's Ochtends ga ik erwtensoep koken en F. gaat de taart halen bij de Hema.
En 's middags, vanaf 14.00 is de visite welkom. Dat zal een kwestie worden van drukte en taart en plakkerige limonade enzo.
Dan voor wie wil soep om een uur of 18.00 en daarna is iedereen vrij om te gaan waar ze willen en gaan wij met z'n drietjes een zeer rustige O&N tegemoet denk ik. Volgend jaar wil ik wel weer ergens heen, maar nu even niet.
En de verjaardag zelf dus ook niks geks. Slingers en balonnen met helium uit F. zijn duikflessen en daar blijft het dan zo ongeveer bij.
Dat is handig! Ik wil ook heliumflessen

Ik denk dat hier de verdeling gaat worden dat de buren en dergelijke zondags komen en de familie zaterdags. Mijn ouders maken er een weekendje van waarschijnlijk, dus hopelijk komen die beide dagen.
Ruben trakteert wel op zijn echte verjaardag, maar we vieren het dus pas later.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64450478
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.
  maandag 29 december 2008 @ 00:00:22 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_64450603
En ook bij een moltonzeiltje kan het water uit de kruik er bovenop blijven staan...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64450625
pziez!
pi_64455524
Ik ben vandaag voor het eerst alleen thuis met Merel! Manlief is weer werken. Toch wel beetje spannend hoor
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 09:37:12 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64456587
Ik ben dat moltonzeiltje ook pas gaan gebruiken toen Sasha ouder was, toen ik zeker wist dat hij zijn koppie wel op kon richten enzo. Eerst nog halverwege het bed, nu over de hele lengte van het bed, en dat was precies op tijd voor het spugen vorige week.

In het wiegje had ik een badstoffen hoes van het aankleedkussen als molton en dan een gewoon hoeslakentje. En dan lakentje en deken en hydrofielluier onder het koppie.
pi_64457624
Hier heb ik 2 fanellen luiers dubbelgevouwen en daar dan een T van gemaakt...dus 1 onder het hoofdje in de breedte en 1 in de lengte (onder het lichaampje van de baby)
Dan daaroverheen het hoeslaken en daarbovenop dan nog een hydrofielluier in een punt gevouwen over de bovenste flanellen luier
pi_64457794
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef bixister het volgende:

[..]

wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.
Ik leg hem dan ook absoluut niet onder het hoofdeinde Maar het ademt wel beter dan een gewoon zeiltje en het neemt ook wel vocht op ipv dat alles er op blijft staan.
pi_64462858
quote:
Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dat moltonzeiltje ook pas gaan gebruiken toen Sasha ouder was, toen ik zeker wist dat hij zijn koppie wel op kon richten enzo. Eerst nog halverwege het bed, nu over de hele lengte van het bed, en dat was precies op tijd voor het spugen vorige week.

In het wiegje had ik een badstoffen hoes van het aankleedkussen als molton en dan een gewoon hoeslakentje. En dan lakentje en deken en hydrofielluier onder het koppie.
Mijn molton zat net even in de was toen Jen besloot haar bedje vol te spugen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 december 2008 @ 14:01:45 #161
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64463608
Oeps, ik heb helemaal niks onder Stella's hoeslakentje liggen. Gaan alle kinderen een keer spugen ? Vast niet toch .

Alleen als spugend babietje had ze zo'n luier onder haar hoofdje, die ik elke dag geelgespuugd meerdere malen kon vervangen. Maar voeding spugen doet ze tegenwoordig alleen nog maar op mij .

Vandaag bij het kruidvat foto's opgehaald, en toen zag ik een leuk opdraaibaar zelf rijdend autootje of iets dergelijks. Dus ik dacht: "leuk, we zijn weer toe aan wat nieuws". Maar het was geen succes. Ik had hem opgedraaid, liet hem rijden en Stella begon keihard te brullen en kroop als een gek naar mij toe, om helemaal in me te kruipen en vanuit daar stiekem toch naar het zelfrijdende autootje te kijken. Toch een héél groot succes dus, want ik vond dat eigenlijk zo lief
  maandag 29 december 2008 @ 14:45:14 #162
223453 Guuzewuus
pi_64465104
De logica van kinderen . Dat er muziek uit een stereotorentje komt is blijkbaar normaal. Dat ie onmogelijk hard gaat als je aan de volumeknop draait is ook heel gewoon. Dat bumba op televisie is en beweegt, is ook niet gek (al wordt daar wel vaak met de handjes aan gevoeld, toch even kijken of je hem kan pakken), en dat magneetpoppetjes tegen de ijskast blijven plakken als je ze er tegenaan mept, ja logisch, vindt Stella. Maar een autootje dat zelf kan rijden, dat is vreeeeeeeeemd en een beetje eng ook .
pi_64465603
Thomas ligt naast me te tukken op de bank en laat constant scheetjes .

So cute!
pi_64468302
reinhilde in maasmechelen de outlet village hebben ze de camouflage tas in de ollily winkel.
pi_64468841
Echt???
pi_64469056
quote:
Op maandag 29 december 2008 16:44 schreef Reinhilde het volgende:
Echt???
Ja ik zag m staan en ik moest meteen aan jou denken. Ik had m bijna meegenomen. Maar ja ik wist natuurlijk niet of je dat had gewild. Maar hij staat er echt!
pi_64469201
Wat lief dat je aan me gedacht hebt! Als we binnenkort nog daar in de buurt komen.. ga ik m zeker halen!
  maandag 29 december 2008 @ 18:41:04 #168
223453 Guuzewuus
pi_64472695
Heb ik Stella netjes rond etenstijd in de kinderstoel zitten, met slabbertje en al... Blijk ik helemaal nog geen eten klaar te hebben . Ik kook altijd voor twee of drie dagen en ging er zo vanuit dat er nog een bakje klaarstond in de koelkast. Oh stress man, want en nieuw prutje maken, kost toch wel 20 minuten. Dus Stella gepaaid met een rijstewafel, want ik heb verder ook echt niks in huis, geen potje ofzo. Tien minuten liet ze zich afleiden en toen was het mis. Brullen tot het klaar was, mijn kleine hongerbeertje . Uiteindelijk heeft ze wel dubbel zo hard gesmuld van de aardappel met schil nog, bloemkool, wortel en erwtjesprak .

Poehpoeh, beter in de gaten houden zeg.
pi_64472963
De eerste brede tepelloslatende lach onvoorstelbaar dat ze al weer zo goed als zes weken is
  maandag 29 december 2008 @ 19:07:23 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64473500
Wat gaat het hard he Owlet!

Even een vraagje over pasgeborenen, hoe zat het ook al weer met nageltjes knippen? Vanaf wanneer mag dat? In het begin moet je vijlen toch? Maar mag je ene kindje van een week of 4, met redelijk lange nageltjes, al knippen?
  maandag 29 december 2008 @ 19:16:20 #171
223453 Guuzewuus
pi_64473747
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaat het hard he Owlet!

Even een vraagje over pasgeborenen, hoe zat het ook al weer met nageltjes knippen? Vanaf wanneer mag dat? In het begin moet je vijlen toch? Maar mag je ene kindje van een week of 4, met redelijk lange nageltjes, al knippen?
Lieve Avalon , lekker lachen aan de borst .

Volgens mij mocht je met 6 weken knippen. Eerder vijlen of afbijten, zelf. Dat deed ik bij Stella, gewoon heel voorzichtig bijten. Ging veel beter en makkelijker dan vijlen.
pi_64474171
Stella, kleine hongerwolf.
Thomas had vandaag spruitjes met spiraaltjespasta en een tomatensausje. Pasta ging erin alsof ie twee weken niet gegeten had en de spruiten gingen na de eerste en een van afschuw vertrokken bekkie alle kanten op.
Hardloper.
IG @webkim
pi_64474316
Wat lief Owlet

Thomas

Lotte kreeg gisteren voor het eerst een potje broccoli (potje van Frico, stinkt vreselijk zeg ), eet ze hem achter elkaar helemaal op en vandaag weer
De worteltjes waren nog niet echt een succes, sperzieboontjes waren ook goed in de smaak gevallen (2x potje leeg).
Fruit daarentegen vind ze nog niet echt wat
  maandag 29 december 2008 @ 19:37:31 #174
223453 Guuzewuus
pi_64474432
quote:
Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
Stella, kleine hongerwolf.
Thomas had vandaag spruitjes met spiraaltjespasta en een tomatensausje. Pasta ging erin alsof ie twee weken niet gegeten had en de spruiten gingen na de eerste en een van afschuw vertrokken bekkie alle kanten op.
Dat ie dat al kan beslissen zelf . Stella kijkt ook wel eens alsof ze het echt niet binnen te houden vindt, maar volgens mij weet ze nog niet dat ze het dan ook weer uit kan spugen. Want dan slikt ze het toch gewoon door . Met rillingen en zure mondjes.
pi_64474563
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeps, ik heb helemaal niks onder Stella's hoeslakentje liggen. Gaan alle kinderen een keer spugen ? Vast niet toch .

Alleen als spugend babietje had ze zo'n luier onder haar hoofdje, die ik elke dag geelgespuugd meerdere malen kon vervangen. Maar voeding spugen doet ze tegenwoordig alleen nog maar op mij .

Vandaag bij het kruidvat foto's opgehaald, en toen zag ik een leuk opdraaibaar zelf rijdend autootje of iets dergelijks. Dus ik dacht: "leuk, we zijn weer toe aan wat nieuws". Maar het was geen succes. Ik had hem opgedraaid, liet hem rijden en Stella begon keihard te brullen en kroop als een gek naar mij toe, om helemaal in me te kruipen en vanuit daar stiekem toch naar het zelfrijdende autootje te kijken. Toch een héél groot succes dus, want ik vond dat eigenlijk zo lief
Wat lief van dat autootje

Nageltjes bijten ging hier ook prima idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')