Is dat op ledikantformaat? Klinkt wel goed.quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
Dat is handig! Ik wil ook heliumflessenquote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
's Ochtends ga ik erwtensoep koken en F. gaat de taart halen bij de Hema.
En 's middags, vanaf 14.00 is de visite welkom. Dat zal een kwestie worden van drukte en taart en plakkerige limonade enzo.
Dan voor wie wil soep om een uur of 18.00 en daarna is iedereen vrij om te gaan waar ze willen en gaan wij met z'n drietjes een zeer rustige O&N tegemoet denk ik. Volgend jaar wil ik wel weer ergens heen, maar nu even niet.
En de verjaardag zelf dus ook niks geks. Slingers en balonnen met helium uit F. zijn duikflessen en daar blijft het dan zo ongeveer bij.
wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.quote:Op zondag 28 december 2008 22:20 schreef freecell het volgende:
Ik heb moltonzeiltjes van de Hema, voordelen van zowel de zeiltjes als de molton en niet de nadelen van een zeiltje
Ik leg hem dan ook absoluut niet onder het hoofdeindequote:Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef bixister het volgende:
[..]
wat versta jij dan onder de nadelen van een zeiltje? volgens mij zijn die er namelijk wel degelijk bij die moltonzeiltjes (te weinig zuurstofdoorlatend), ik zou ze daarom nooit onder 't hoofd leggen. eventueel wel wat lager op de matras.
Mijn molton zat net even in de was toen Jen besloot haar bedje vol te spugenquote:Op maandag 29 december 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dat moltonzeiltje ook pas gaan gebruiken toen Sasha ouder was, toen ik zeker wist dat hij zijn koppie wel op kon richten enzo. Eerst nog halverwege het bed, nu over de hele lengte van het bed, en dat was precies op tijd voor het spugen vorige week.![]()
In het wiegje had ik een badstoffen hoes van het aankleedkussen als molton en dan een gewoon hoeslakentje. En dan lakentje en deken en hydrofielluier onder het koppie.
Ja ik zag m staan en ik moest meteen aan jou denken. Ik had m bijna meegenomen. Maar ja ik wist natuurlijk niet of je dat had gewild. Maar hij staat er echt!quote:
Lieve Avalonquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaat het hard he Owlet!
Even een vraagje over pasgeborenen, hoe zat het ook al weer met nageltjes knippen? Vanaf wanneer mag dat? In het begin moet je vijlen toch? Maar mag je ene kindje van een week of 4, met redelijk lange nageltjes, al knippen?
Dat ie dat al kan beslissen zelfquote:Op maandag 29 december 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
Stella, kleine hongerwolf.![]()
Thomas had vandaag spruitjes met spiraaltjespasta en een tomatensausje. Pasta ging erin alsof ie twee weken niet gegeten had en de spruiten gingen na de eerste en een van afschuw vertrokken bekkie alle kanten op.
Wat lief van dat autootjequote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeps, ik heb helemaal niks onder Stella's hoeslakentje liggen. Gaan alle kinderen een keer spugen? Vast niet toch
.
Alleen als spugend babietje had ze zo'n luier onder haar hoofdje, die ik elke dag geelgespuugd meerdere malen kon vervangen. Maar voeding spugen doet ze tegenwoordig alleen nog maar op mij.
Vandaag bij het kruidvat foto's opgehaald, en toen zag ik een leuk opdraaibaar zelf rijdend autootje of iets dergelijks. Dus ik dacht: "leuk, we zijn weer toe aan wat nieuws". Maar het was geen succes. Ik had hem opgedraaid, liet hem rijden en Stella begon keihard te brullen en kroop als een gek naar mij toe, om helemaal in me te kruipen en vanuit daar stiekem toch naar het zelfrijdende autootje te kijken. Toch een héél groot succes dus, want ik vond dat eigenlijk zo lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |