'fijn' om te horen dat ook andere kindjes niet altijd zoveel drinken. Jesper heeft het 1e jaar ook nooit goed zijn fles gedronken. Mijn kinderen drinken gewoon echt no way de hoeveelheid zoals aangegeven op het pak. En om me heen lijkt het er altijd op dat alle kindjes dat wel doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef Fuente het volgende:
Miffy, wij houden het ook nog steeds bij. Merel weegt 4,3 kilo ongeveer en drinkt soms maar 400 cc op een dag, soms 500. Meer eigenlijk niet. Ze laat veel staan. Gisteren ging het wat beter, maar net liet ze weer 60 cc staan.
De 30e moeten we wegen en dan kijk ik verder, ze is namelijk wel tevreden tussendoor, plast en poept goed en is alert, dus ik denk dat ze op haar manier toch genoeg krijgt...
Oké, dankjewel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Guuz, hier hield het CB 500cc zuivel (opvolgmelk+toetje) aan, totdat ze rond het jaar overgaan naar 300cc gewone melk.
Normaal niet nodig, maar voor vandaag lijkt het me een planquote:Op zondag 28 december 2008 12:17 schreef mrien het volgende:
Beterschap voor Leander!
Wij leggen altijd de schone luier al onder de vuile klaar (opengevouwen en al), misschien dat dat nog wat was scheelt
Dit klinkt inderdaad wel als een goed planquote:Op zondag 28 december 2008 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Freecell, het criterium is of ze nog plasluiers hebben dacht ik. Maar dat is wat lastig checken met van die dunne poepluiers.
Ik zou het vandaag even aankijken en anders om een uur of 4 de HAP bellen. Aangeven dat je even wilt overleggen. Daar zijn ze vaak prima voor te vinden hoor. En dan weten ze ervan, maken ze een notitie enzo...
Ach joh, voordat we je vertrek goed en wel opgemerkt hebben ben je er alweer straksquote:Op zondag 28 december 2008 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hier, op een van mijn laatste dagen in dit topic nog wel even lekker zwijmelen hoor.
Ja, een molton, ter bescherming van het matrasje.quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik val even binnen. Hoe zit het ook alweer met bedje opmaken? Je hebt een hoeslaken uiteraard. Maar moet daar nog iets onder? Een molton bijvoorbeeld. Zeiltje niet, dat weet ik nog van Kim. Ik was van plan dit aan de kraamverzorgster te vragen, maar dat gaat dus niet door.
Wat Webkim zegtquote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik val even binnen. Hoe zit het ook alweer met bedje opmaken? Je hebt een hoeslaken uiteraard. Maar moet daar nog iets onder? Een molton bijvoorbeeld. Zeiltje niet, dat weet ik nog van Kim. Ik was van plan dit aan de kraamverzorgster te vragen, maar dat gaat dus niet door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |