Ja Merel was 4370 bij haar geboorte, dus ruim een kilo extra. Dan is Daryl al goed aangekomen zeg! Is ze 's avonds ook veel wakker? wat lekker dat ze tot 9 uur ;s morgens slaapt!
Is ze lang verkouden geweest? Fijn dat de hoortest gelukt is! Kan me indenken dat je er toch over inzit als het eerst niet goed wil..
Ja ritme, nee nog niet echt hier. Ik ben zelf erg van de regelmaat. Merel die laat keurig 4 uur tussen haar flessen, maar heeft een heel wisselend ritme verder. Meestal slaapt ze na de laatste voedingvan 23:00 goed in, en krijgt ze tussen 2 en 4 nog een flesje. Maar andere nachten wil ze niet slapen voor 1 uur, of wil ze veel eerder een flesje ineens.
Ik probeer er zelf zoveel mogelijk in mee te gaan, en probeer een zo vast mogelijke routine aan te bieden (voeden, knuffelen, spelen slapen) maar Merel denkt daar vaak heel anders over

Overdag slaapt ze de ene keer heel goed en de andere keer gewoon niet, huilt ze soms veel (krampjes). Ik geef er aan toe en draag haar dan lekker bij me, maar een echt ritme hebben we daardoor niet. Nou is ze pas 3 weken, dus ik wacht het rustig af. Maar voor mij persoonlijk mag ze wel wat meer ritme maken nu

Verder is ze heel tevreden, ik geniet super van d;r!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje