abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64567446
Ja Jen zwaait heel lief! Met vingertjes
Beterschap Tico en Jen!
Saartje
  Redactie Frontpage donderdag 1 januari 2009 @ 22:47:56 #252
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64568023
De thuiszorg is net geweest om weer te spoelen. Met de benodigdheden is alles zo goed als geregeld, thuiszorg zal contact opnemen met de huisarts en verzekeraar, en op deze manier moet het goedkomen volgens de wijkverpleegkundige.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64568198
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn meisje zwaait ook. Als je dag zegt gaat ze zwaaien. (Leuk babies die truukjes kunnen)
Hehe, ja dat is bij Yara ook een 'trigger', zodra je dag zegt begint ze meteen te zwaaien. Tegenwoordig zwaait ze ook al als ze ziet dat je je jas aantrekt of als je de kamer verlaat
Verder doet ze haar armen in de lucht als we 'hoera' roepen en klapt ze mee als we in ons handen klappen. Dat zijn wel zo'n beetje de 'truukjes' die ze hier doet. (en nee, we geven haar geen koekje als beloning )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:03:13 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64568490
Ik kan niet wachten tot Maarten gaat zwaaien... dat zal nog wel even duren

Sterkte voor alle zieke kindjes en moeders

Ik moest Maarten net wakker maken voor de voeding, en hij deed dat zo schattig het wakker worden, eerst een oog open, dan de andere... toen zich uitrekken... Half slapend hem verschoond en toen met drinken gelukkig wel wakker. Na de voeding viel hij gelijk weer in slaap, lag heerlijk bij me op schoot en toen had hij zomaar ineens zijn duim!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64568564
Beterschap Maneek en Tico! Ook voor Bep en Jen natuurlijk.

Ik ga lekker tukken, met Thomasje naast me.
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:18:21 #256
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64568917
Ik duik er ook zo in, met Maarten bij me aan het voeteneind (wel in z'n wiegje hoor)...
Vanmorgen trouwens om 8 uur gevoed, toen was hij compleet nat en zo ook zijn wiegje dus na het voeden lekker bij me laten liggen... Einde van het liedje was dat W. op zijn kant lag, ik in het midden tussen de matrassen in zowat en Maarten bijna compleet op mijn kantje...
pi_64574365
Sinds Merel johannesbroodpitmeel in haar flesjes krijgt drinkt ze haar flesjes dus veel beter leeg he Ze drinkt nu eindelijk 120 cc per flesje, dat mag ook wel met haar 4,5 kilo en 3,5 week oud (ze wil namelijk ook niet vaker kleinere beetjes drinken).
Gisteren heeft ze dus overdag heerlijk gedronken en afgelopen nacht tussen 23:00 en 5:15 zonder voeding gedaan .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64574804
Fijn Fuente, dat het drinken nu beter gaat. Hoeveel flessen drinkt Merel nu?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64576016
Wat fijn Fuente!

Thomas heeft vandaag gewoon een mt 62 shirtje aan!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:37:29 #260
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64576415
Wat fijn dat Tyler weer thuis is!
Stijn heeft ook een nieuwe truc, hij kan klappen in zijn handen Zo schattig.
Lekker douchen!
pi_64577919
Amber heeft ook een nieuw truukje; baba; dada; gaat d'r prima af! Ze heeft het nu echt door en brabbelt er vrolijk op los (Ligt nu ook weer vrolijk op de grond te babbelen tegen haar speelgoed olifant )
Ze lijkt nu ook steeds meer aan mij te gaan hangen; als ze mij ziet voluit lachen; en bij papa niet; erg sneu voor papa. En ook hier een zieke mama; werd al verkouden op Tenerife; en sindsdien voel ik me gewoon een beetje bagger. Amber heeft sinds eergister ook een rood neusje maar lijkt nog niet echt verkouden. Heb vannacht wel een ui in delen naast ons bed gezet.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64578014
Igraine, ze drinkt 6 flessen. Overdag 5, en 's nachts nog 1, maar afgelopen nacht dus niet, dus ik zie wel hoe we vandaag uitkomen. Hoeveel drinkt Daryl? Of krijgt ze de borst?

Reinhilde, echt joh!maat 2 al Hoeveel weegt Thomas nu? Merel verzuipt nog steeds in 56, maar dat komt door d'r korte armpjes en beentjes, want maat 50 zit te strak

Sjak, wat lief
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64578882
Daryl drinkt 6 flessen, ook 5 overdag en 1 's nachts, meestal zo rond een uur of 4, half vijf. Ik maak nog steeds flessen van 90 cc aan. Soms geef ik dan nog wat extra als ze nog honger lijkt te hebben. En ze krijgt Nutrilon Forte, want zeker in het begin leek ze steeds honger te hebben.

Maar Daryl is ook wel iets lichter dan Merel nog. De dag voor kerst bij het cb woog ze 3825 gram en was ze 52 cm.
pi_64580276
Oh ja, dan is ze niet zwaar inderdaad. Sara woog afgelopen dinsdag 4480 gram. ze krijgt kruidvat hypoallergene voeding. Wat grappig, dat verschil!
Merel heeft ook lang 90 cc gedronken, tot vorige week eigenlijk. Hoe gaat het verder bij jullie dan? Al een beetje een ritme gevonden?
Sara
Merel
Ukje
pi_64580713
Daryl was natuurlijk ook maar 3150 gram bij haar geboorte, volgens mij was Merel ongeveer een kilo zwaarder of niet?

Ja het gaat best goed eigenlijk. We leggen haar s avonds na de laatste voeding (tussen elf en twaalf) op bed en dan slaapt ze dus tot zo'n uur of 4 of 5. Dan leg ik haar na de voeding en een schone luier weer gelijk op bed en slaapt ze tot een uur of half negen, negen uur.

Overdag is ze veel beneden en slaapt ze vaak in de box of tijdens het wandelen in de kinderwagen of in de maxicosi als ik met de auto wegga. Het is een heel lief en tevreden meisje. Ze had de laatste paar dagen wel wat last van krampjes, maar dat lijkt nu ook weer even over. Ik geef haar een klein beetje lauw bronwater te drinken als ze erg last heeft en dat lijkt te helpen.

De verkoudheid gaat nu ook eindelijk een beetje afnemen. Vanmorgen voor de 2e keer bij het cb geweest voor de hoortest. Vorige keer was deze mislukt door haar verkoudheid. Nu was het gelukkig wel goed. Het linkeroor in één keer, het rechteroor na twee keer proberen. Dus ik was wel een beetje opgelucht.

En bij jullie?
pi_64580922
Ja Merel was 4370 bij haar geboorte, dus ruim een kilo extra. Dan is Daryl al goed aangekomen zeg! Is ze 's avonds ook veel wakker? wat lekker dat ze tot 9 uur ;s morgens slaapt!
Is ze lang verkouden geweest? Fijn dat de hoortest gelukt is! Kan me indenken dat je er toch over inzit als het eerst niet goed wil..

Ja ritme, nee nog niet echt hier. Ik ben zelf erg van de regelmaat. Merel die laat keurig 4 uur tussen haar flessen, maar heeft een heel wisselend ritme verder. Meestal slaapt ze na de laatste voedingvan 23:00 goed in, en krijgt ze tussen 2 en 4 nog een flesje. Maar andere nachten wil ze niet slapen voor 1 uur, of wil ze veel eerder een flesje ineens.
Ik probeer er zelf zoveel mogelijk in mee te gaan, en probeer een zo vast mogelijke routine aan te bieden (voeden, knuffelen, spelen slapen) maar Merel denkt daar vaak heel anders over Overdag slaapt ze de ene keer heel goed en de andere keer gewoon niet, huilt ze soms veel (krampjes). Ik geef er aan toe en draag haar dan lekker bij me, maar een echt ritme hebben we daardoor niet. Nou is ze pas 3 weken, dus ik wacht het rustig af. Maar voor mij persoonlijk mag ze wel wat meer ritme maken nu Verder is ze heel tevreden, ik geniet super van d;r!
Sara
Merel
Ukje
pi_64582738
Ik heb geen idee hoeveel Thomas nu weegt; de laatste keer dat hij gewogen is was hij 6 dagenen zat hij nog 100 gram onder zijn geboortegewicht. Maar als ik naar z'n wangetjes kijk, en hem op mn arm heb, weet ik wel zeker dat hij al lang en breed weer boven zijn geboortegewicht zit!

Thomas heeft lange armen, Fuente! Want het shirtje zit goed bij z'n armen, maar slobbert wel een beetje om z'n lichaam . En broekjes maat 50/56 zitten nog helemaal prima.
Mn kleine aapje
pi_64585066
Heb je nog nieuwe foto;s Reinhilde? Ik ben benieuwd!
Sara
Merel
Ukje
pi_64586038
Jen verliest nog steeds liters snot. En ze wilt geen eten. Ze heeft vandaag eigenlijk alleen een peer op. Een paar stukjes brood en een paar hapjes prak. Maar bij lange na niet wat ze normaal eet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64586257
ugh. seleentje zet het op een gillen zodra ik uit zicht verdwijn. die fase kwam toch pas later?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2009 @ 19:59:20 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64590324
Langzamerhand worden we hier wat sacherijnig van onze pitbull baby, die niet een beetje mopperend wakker wordt, maar werkelijk schreeuwend. En dat minimaal 2 keer tussen 23:00 en 07:00

En het is nog een taaie ook, want recent hebben we d'r met alleen wat troosten uit frustratie laten huilen, maar na bijna een uur werd het volume niet minder.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:08:59 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64590747
Vanmiddag met Maarten bij het cb geweest om te wegen, hij weegt nu 3620 gram (17 dec was het 3285 gram). Dus goed aangekomen de laatste weken!

Verder was het een tevreden mannetje vandaag, veel liggen slapen en niet eens huilen toen hij uitgekleed werd op het cb. Alleen vanavond heeft hij het niet huilen wel weer ingehaald, maar hij ligt nu lekker te slapen dus het is weer ok met hem.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 20:18:51 #273
3926 crew  Djeez
pi_64591172
Hebben jullie nog tips voor flesvoeding? Tyler heeft vandaag nog nagenoeg niks gedronken. Hij begint heel enthousiast, maar valt na enkele minuten in een diepe slaap. Net met de acht uur fles leek hij heel hongerig en was ontroostbaar. Maar na 10 cc viel hij al in slaap. Om 16.00 uur had hij ook maar weinig, meer dan 40 cc ging er niet in. Blazen in gezicht, wangetje wrijven en prikkels in hand en voeten bieden geel soelaas. WE hopen dat dit tijdelijk is, en hij niet weer naar het ziekenhuis moet.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:20:28 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64591236
Hoeveel CC heeft hij in totaal vandaag binnen gekregen? Ik zou even overleggen met het ziekenhuis denk ik, ipv van alles te gaan proberen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 20:30:40 #275
3926 crew  Djeez
pi_64591693
Tyler heeft niet meer dan 200 cc gedronken vandaag. Kan het kloppen dat een kind met spruw slechter drinkt?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:32:06 #276
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64591767
Ja, dat klopt Djeez, Tyler heeft dan ook pijn in zijn mondje. Hebben jullie wel medicijnen voor de spruw?
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:32:33 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64591781
Ja maar ze vallen niet in slaap van spruw. Dus het klinkt weer niet als spruw. Ik zou gewoon even het ziekenhuis bellen.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:33:49 #278
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64591840
Met spruw drinken ze inderdaad slechter omdat het behoorlijk pijn kan doen. Als ie niet meer gaat drinken zou ik trouwens wel snel aan de bel trekken, 200 cc is wel echt heel weinig, zeker omdat ie nog zo klein is.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 20:37:53 #279
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64592033
Dat dus sowieso, het ziekenhuis bellen en overleggen!
pi_64592113
Dana viel ook vaak in slaap tijdens het drinken toen ze in t ziekenhuis lag, en de zusters lieten haar dan rechtop zitten en dan drinken...dus hand in dr nekje met t gezichtje naar je toe op je knieen, en vinger onder t kinnetje om t drinken te stimuleren

hoop dat je snapt wat ik bedoel, uitleggen is niet mijn sterkste vak
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 20:45:15 #281
3926 crew  Djeez
pi_64592368
Hij heeft inmiddels met heel veel moeite na 3 kwartier 55 cc naar binnen weten te krijgen. Geen pretje zo...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2009 @ 20:50:59 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64592619
*bel* *het* *ziekenhuis*
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 20:51:40 #283
3926 crew  Djeez
pi_64592648
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
*bel* *het* *ziekenhuis*
Ingrid zal nu wel ff bellen...
pi_64592868
Ik denk dat Tyler heel moe is nu na alle opwinding en gedoe in het ziekenhuis en met de verhuizing. Direct paniek hoeft toch ook niet?
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 21:02:57 #285
3926 crew  Djeez
pi_64593119
Ziekenhuis gebeld, het is beter dat we nu gelijk langskomen
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 21:05:12 #286
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64593204
Dat dacht ik wel, succes jongens!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64593282
Oef, ik wacht in spanning af wat er gezegd wordt!
Ben mss te makkelijk na een aantal jaren, sorry daarvoor
hier kommt die Sonne!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:08:58 #288
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64593372
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2009 @ 21:11:38 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64593479
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
Ik denk dat Tyler heel moe is nu na alle opwinding en gedoe in het ziekenhuis en met de verhuizing. Direct paniek hoeft toch ook niet?
Nee, het kind heeft tenslotte reserves genoeg....
pi_64593643
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, het kind heeft tenslotte reserves genoeg....
lama. 5 minuten voor jouw post zei ik al sorry.
hier kommt die Sonne!
pi_64594064
Sterkte Djeez & Ingrid!

Fuente,ik heb wel nieuwe foto's, maar mijn camera wil ze niet meer uploaden naar mn laptop.
Ik ga even proberen of hij het op deze mini wel doet!
pi_64594140
succes met tyler.

Swets, Jen doet het ook. Ik zit dan rechtop in bed. Iedere keer schrik ik me wild. Uit het niets keihard krijsen. Laten huilen werkt hier ook niet. Zelfs troostend houdt ze het wel meer dan een uur vol om keihard te huilen. Heel fijn als je de volgende dag moet werken. Vooral als het een paar nachten achter elkaar gebeurd. Geen tips hier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:31:43 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64594417
Succes Ingrid en Djeez!

Linde heeft dat ook wel eens dat uit het niks keihard brullen. Je moet haar dan echt een soort van uit de situatie halen door bv even met haar naar binnen te gaan of door even uit het raam naar de voorbij rijdende auto's te gaan kijken ofzo. Zodra ze dan rustig is, gaat ze zonder problemen zo weer slapen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:49:43 #294
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64595155
Goed dat jullie gebeld hebben Ingrid en Djeez, Tyler heeft natuurlijk nog nul reserves. Succes in het ziekenhuis.
pi_64596714
Succes in het ziekenhuis!

Reinhilde, ben benieuwd!
Sara
Merel
Ukje
pi_64597502
Succes in t ziekenhuis Ingrid en Djeez!
  Redactie Frontpage vrijdag 2 januari 2009 @ 23:28:07 #297
3926 crew  Djeez
pi_64599337
Net weer terug. Gelukkig is het meegevallen De arts, zelf nog een jongeman met kleine kinderen, reageerde uiterst begripvol. Je kunt beter tien keer voor niks komen, dan dat je het een keertje niet doet en het wel mis is.

Tyler werd helemaal uitgekleed en toen de dokter hem wilde onderzoeken, begon hij de hele behandeltafel onder te plassen. Een goed teken, want dat betekent dat hij toch voldoende heeft binnengekregen. Maar goed, gelukkig bleek dit loos alarm. Maar het was wel goed dat we gelijk aan de bel trokken, want hij heeft idd nog steeds geen reserves. Maar gelukkig is er nu dus niets aan de hand, dus we kunnen met een gerust hart gaan slapen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:23 #298
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64599932
Het is ook goed dat jullie aan de bel trekken Djeez! Hij heeft niet voor niets in het ziekenhuis gelegen, en zeker met weinig drinken moet je geen risico nemen.

Ik weet niet of jullie het al doen, maar misschien helpt het als jullie Tyler op een rustige plek zijn flesje geven, op zijn kamer zonder verder iemand erbij? Zo klein en tenslotte prematuur worden ze vaak al te moe van veel prikkels (dat was iig bij mijn kinderen zo), dus wie weet is het het proberen waard?

Hier mocht ik ook altijd de afdeling waar ze gelegen hadden bellen in de eerste weken dat ze thuis waren, ik weet niet of jullie dat advies ook meegekregen hebben, maar zit je met vragen dan zou ik het zeker doen, zij kennen jullie kindje immers ook goed.
Ik heb toen nog best eens handige tips gekregen, oa dat ze op zo'n afdeling gewend raken aan veel geluid om zich heen, Freek kon dus ook niet slapen als het heel stil was .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:40:32 #299
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64599992
Gelukkig maar! Wat een zorg toch. Blijven bellen hoor met het ziekenhuis,elke keer weer als jullie het niet vertrouwen.
Lekker douchen!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 januari 2009 @ 23:53:12 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64600608
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef Djeez het volgende:
Net weer terug. Gelukkig is het meegevallen De arts, zelf nog een jongeman met kleine kinderen, reageerde uiterst begripvol. Je kunt beter tien keer voor niks komen, dan dat je het een keertje niet doet en het wel mis is.

Tyler werd helemaal uitgekleed en toen de dokter hem wilde onderzoeken, begon hij de hele behandeltafel onder te plassen. Een goed teken, want dat betekent dat hij toch voldoende heeft binnengekregen. Maar goed, gelukkig bleek dit loos alarm. Maar het was wel goed dat we gelijk aan de bel trokken, want hij heeft idd nog steeds geen reserves. Maar gelukkig is er nu dus niets aan de hand, dus we kunnen met een gerust hart gaan slapen.
Goed dat je je bezorgdheid uitspreekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')