waarom en van wie zou het niet mogen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Marie79 het volgende:
'k Was net ff helemaal van slag van het nare nieuws van Maffemuts, het komt écht dubbel zo hard aan nu er zo'n lief jochie boven ligt te slapen...
Hier bijt ik nog Maarten zijn nageltjes, maar knippen mag dus nu ook wel?
Dat doe ik dus ookquote:Op maandag 29 december 2008 22:44 schreef Webkim het volgende:
Ik knip nageltjes tijdens het voeden. Dan ligt meneer tenminste even stil.
Hihi, vind ik juist leuk als het erste woordje iets heel anders is dan papa of mama. Hier gewoon mama, las eerste, en bah als tweede. En héél veel geklets nu, iets wat lijkt of deladladladela...quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:33 schreef Webkim het volgende:
Zouden de buren denken dat ik tegenwoordig een papagaai heb? Hele dagen loop ik voor te kauwen: "Ma-ma. Zeg dan mama? Zeg dan..? MA.... MA...! Zeg dan? Mamamamama. Ma-ma. Zeg maar mama!"![]()
Maar het enige dat hij zegt, als hij vol enthousiasme iets van zich afgooit is "Bmmm!" (Boem, maar de oe lukt niet.)
Met een glunder van oor tot oor en ook echt alleen als er iets valt / gegooid wordt of als een van ons het zegt. Geen toeval dus, maar wel een stom eerste woordje.![]()
Is BE zwanger? Of lees ik het verkeerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, BE, ik moet je ook alvast veel plezier wensen morgen(morgenvroeg al weg, richting het zuiden des lands). Dat wordt vast een heerlijk emotionele dag inderdaad
. Woei, Sasha wordt één
en dan ook nog het besef van een babietje in de buik
.
Geniet ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |