Ow ik wist niet dat Cvitanich nog geblesseerd was.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Arnhempje het volgende:
[..]
Hij was al goed hoorMaar bedankt voor je inzet
Welkomquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat Cvitanich nog geblesseerd was.
Maar bedankt voor je oplettenheid hoor.
Volgende week ook KJH uitzwaaienquote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker.
0-6. Volgende week 3-0 en az verliezen en we staan eerste.
Precies, dat is erg belangrijk.quote:Op zondag 21 december 2008 14:26 schreef denthemen het volgende:
Goeie wedstrijd, goed dat Cvita 2 goals maakt, goed voor zijn vertrouwen
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cvita brengt echt zoveel voetbal mee he, eindelijk weer veel 1-2tjes gezien en zowaar een hele rits aan 1x-raken voetbalNotabene tegen de graaf fucking schap!
In de wintersportquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
ja precies ik heb alles gemistquote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
Ach, geen enkel team verliest geen wedstrijd meer en zodra ze de fout maken slaan wij toe. Ajax heeft meer klasse en als het team zo goed blijft spelen als vandaag (lees: elkaar blijft vinden zoals vandaag) dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
Absoluut, Cvita kaatst ook heel goed en snel, fijne speler!quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.
Aan de andere kant is het juist goed dat je goed voetbal op de mat legt tegen dit soort teams, vertrouwen opbouwen en elkaar vinden.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
We moeten de vreugde wel een beetje temperen door het feit dat het 'maar' De Graafschap is he..
Tegen 'maar' Volendam was het een stuk dramatischerquote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
We moeten de vreugde wel een beetje temperen door het feit dat het 'maar' De Graafschap is he..
En dat ze lang met een man minder speelden.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
Dat is het hem nou juist, dat hadden we tegen Volendam ook moeten doen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
Stond een puike wedstrijd te keepen hoor . Hij wordt met de dag beter. Nog op die hoge ballen trainen vanaf de zijkanten.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef dronkeykong het volgende:
Vermeer paar goede ballen uit het doel gehouden dat mag ook gezegd worden.
Jij hebt zeker de wedstrijd tegen Slavia niet gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Chadi het volgende:
ZO goed was het ook niet... Ja sorry hoor het is inderdaad 6-0 voor Ajax maar het spel was soms om van te janken zo slecht . Die spelopvatting klopt bij sommige gewoon niet. Ballen moeten sneller breed en de man moet sneller ingespeeld worden als de bal toch de diepte in moet . Mensen die niet naar de palen komen.. lange ballen erin brengen tegen 10 man waar je 1tegen 1 staat en hem ook anders in kan spelen. Aanvallers die gewoon stonden toe te kijken terwijl als ze gewoon 5 meter inzakken naar het midden ze die hele opbouw tegenhouden.
Ik ben blij met 6 goals maar er moet nog een hele hoop gebeuren.
Mee eens, met de 3-0 was het gespeeld en dan wordt het leuk. Maar de 1e helft was gewoon niet best. Toevalsvoetbal met veel grote kansen tegen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Chadi het volgende:
ZO goed was het ook niet... Ja sorry hoor het is inderdaad 6-0 voor Ajax maar het spel was soms om van te janken zo slecht . Die spelopvatting klopt bij sommige gewoon niet. Ballen moeten sneller breed en de man moet sneller ingespeeld worden als de bal toch de diepte in moet . Mensen die niet naar de palen komen.. lange ballen erin brengen tegen 10 man waar je 1tegen 1 staat en hem ook anders in kan spelen. Aanvallers die gewoon stonden toe te kijken terwijl als ze gewoon 5 meter inzakken naar het midden ze die hele opbouw tegenhouden.
Ik ben blij met 6 goals maar er moet nog een hele hoop gebeuren.
Viel mij de laatste tijd ook al op dat Vermeer steeds beter en zelfverzekerder staat te keepen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Stond een puike wedstrijd te keepen hoor . Hij wordt met de dag beter. Nog op die hoge ballen trainen vanaf de zijkanten.
Hij speelt echt geweldig, niet normaal, hij is welkom imho.quote:Op zondag 21 december 2008 15:31 schreef denthemen het volgende:
Bij Twente spandoeken voor Elia om te blijven
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
En dan ontdekt hij Gabri.. Nu nog een schakel eruit genaamd Oleguer..quote:Van Basten: Complimenten voor de jongens
Uitgegeven: 21 december 2008 15:28
Laatst gewijzigd: 21 december 2008 15:28
DOETINCHEM - Marco van Basten vierde zondag bij De Graafschap zijn grootste zege als coach van Ajax (0-6). "Ik kan mijn spelers ook alleen maar een groot compliment maken. We hebben het heel goed uitgespeeld."
Van Basten was vooral tevreden over het spel van Gabri en Eyong Enoh. Beide spelers zorgden voor balans in het elftal. Luis Suarez, Miralem Sulejmani, Dario Cvitanich en Urby Emanuelson profiteerden optimaal van het vele werk van Gabri en Enoh. De vier aanvallers van Ajax kwamen allemaal tot scoren.
“Misschien was dit wel de ontbrekende schakel”, concludeerde Van Basten, die al maanden naar de beste invulling van zijn middenveld zoekt. “De keuze voor Gabri en Enoh pakte tegen De Graafschap goed uit. Of we nu zo verder gaan? Dat is een overweging.”
(c)ANP
Stukken beter dan verwacht.. alleen soms moet hij sneller de kaats aangaan ipv draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 15:36 schreef Silaz het volgende:
He verdomme. Wedstrijd gemist doordat ik moest werken.. Maar lees dus dat Dario het goed deed![]()
Ach het is ook gewoon een irritant mannetje als je hem tegen hebt. Dario 2 keer goed gescoord, Sulejmani word ook steeds beter maar ik wil hem wel eens als nummer 10 zienquote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Jeuij!
Maar wat een gezeik op Suarez zegVan supporters verwacht ik niets anders, maar die spelers van de Graafschap waren ook aardig sneu. Ze maken een duidelijke overtreding en gaan dan miepen dat het een schwalbe was (en zelfs om geel voor Luis vragen).
Van Basten zou eens zoiets moeten proberenquote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef KirkLazarus het volgende:
..en Silva erin. Hij laat Suarez nóg beter voetballen.
Dat wil volgens mij iedereen zien behalve Marco om een of andere redenquote:Op zondag 21 december 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van Basten zou eens zoiets moeten proberen
Silva - Vd. Wiel - Vertonghen - Vermealen
ofzo
Hij is ook te koppig die manquote:Op zondag 21 december 2008 15:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat wil volgens mij iedereen zien behalve Marco om een of andere reden
Dat is 'm inderdaad. Toen ik Silva uit de catacomben zag komen hoopte ik er al op, helaas ging dus van der Wiel erafquote:Op zondag 21 december 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van Basten zou eens zoiets moeten proberen
Silva - Vd. Wiel - Vertonghen - Vermealen
ofzo
Nederlands elftal had ook veel de nul gehouden onder v. Basten.quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna de helft van de wedstrijden houdt Ajax de nul... Das wel eens anders geweest.
http://nl.wikipedia.org/wiki/BV_De_Graafschapquote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef denthemen het volgende:
Who the fuck is De Graafschapppppp
quote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 1-8. Ik verwacht weer een walkover. 0-6 of zo.
Misschien was je in een trance ofzo en kreeg je het doorquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Pritt het volgende:
19 punten voor op Feyenoord.
Is dat niet eens een nieuw record? We zijn pas halverwege de competitie.
Niet eens zo'n gekke gedachte alleen mist hij wel snelheid die v/d wiel welheeft.quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef Wooldoor het volgende:
van Basten zou ook kunnen proberen om Lindgren eens op de plek van Oleguer te zetten, de keren dat hij speelde als verdediger was hij zeker niet slecht. Dan heb je op het middenveld in ieder geval plek voor Enoh en Gabri.
Whehe, ik moest ook sms-en sturen met de tussenstanden. Stuurde ook al een keer mee dat het een dure grap werd.quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Silenus het volgende:
Verder was het weer als vanouds bij De Graafschap, elk jaar stop ik op een gegeven moment maar met de tussenstand doorsms'en omdat het te duur wordt. De Graafschap-supporters kregen pas laat door dat ze zichzelf behoorlijk voor lul zetten met hun liedjes als 'ze worden nooit meer kampioen'. En op een gegeven moment ging het Ajaxvak De Graafschap aanmoedigen en de De Graafschap-supporters Ajax. Nog nooit meegemaakt, hehe.
Vi.nlquote:Ajax profiteerde volop van de man-meer-situatie. In de tweede helft voerden Luis Suárez, Urby Emanuelson en Cvitanovich de score verder op.
wow, weer een nieuwe aanvaller. Bassie moet nu echt eens naar verdedigers gaan kijken hoorquote:Op zondag 21 december 2008 17:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vi.nl
Cvitanovich, onze nieuwe held!
Dat wil ik op mijn shirtje!quote:Op zondag 21 december 2008 17:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vi.nl
Cvitanovich, onze nieuwe held!
Ja, en daarom is het schijtirritant dat Wegereef (die verder prima floot) gewoon NUL seconden blessuretijd bijtrekt. Natuurlijk geloofde Ajax het wel, maar het is ook weer niet ondenkbaar dat er een goal valt. De blessuretijd hoort er gewoon bij hoor, die is er niet voor niets.quote:Op zondag 21 december 2008 17:40 schreef Espabilado het volgende:
Nuttig voor jullie, zo'n uitslag... want kan wel eens weer op doelsaldo aankomen aan het einde van het seizoen.
Ik vond het niet erg, die lompe boeren waren toch alleen maar aan het schoppen het laatste half uur. Met een beetje pech kan er een van het veld gedragen worden.quote:Op zondag 21 december 2008 17:43 schreef Espabilado het volgende:
Ja dat vind ik ook de grootste bullshit ever verzonnen; geen extra tijd bijtrekken als een team dik voorstaat... waar slaat dat op?
Sowieso is extra tijd in NL grote bullshit... het is bijna standaard 1 min voor 1e helft en 3 min voor de 2de... ookal gebeurd er soms 1e helft meer dan 2e...
quote:Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien was je in een trance ofzo en kreeg je het door
Haha nee. Het was meer gekscherend bedoeld. Maar dan zal je bij mij altijd zien dat dat soort voorspellingen juist wel uitkomt.quote:
idd ben benieuwd..!quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Houniet het volgende:
Straks maar eens die elleboog bekijken.
quote:
Hij had geluk dat ie niet 10 cm dichterbij stond anders had ie nu z'n neus gebroken denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 18:00 schreef Houniet het volgende:
Straks maar eens die elleboog bekijken.
Gaat leuk wordenquote:za 27/12 PSV - FC Twente 18.45
zo 28/12 AZ - NEC 14.30
Pauper:Pquote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef paaskannekoekje het volgende:
ergens een link naar een samenvatting ? ik heb geen tv :$
quote:Elia over toekomst: "Het moet snel duidelijk worden"
Eljero Elia draaide na afloop van het duel met Willem II(2-0) een beetje om de hete brei heen, maar tussen de regels door merkte je dat hij op een transfer hoopt. "Ik moet blijven schitteren."
Ajax deed afgelopen week een bod op de watervlugge buitenspeler van FC Twente, maar dat werd naar de prullenbak verwezen.
Elia zelf over zijn toekomst: "Ik weet het echt niet. Het moet snel duidelijk worden. Ook voor de fans. Ik moet een hele goede keuze maken voor mijn ontwikkeling. Ik moet blijven schitteren, maar ik denk dat het goed komt", blijft Elia vaag voor de camera's van EredivisieLive.
"Ik wil natuurlijk voetbal spelen. Zoals het bij Twente gaat wil ik mijn lijn doortrekken. Hard werken en dan komen de resultaten vanzelf wel."
Trainer Steve McClaren staat niet te springen om het vertrek van zijn sterspeler. "Het is belangrijk dat we dit team bij elkaar houden. We hebben namelijk niet alleen een goede basiself, maar ook een goede bank. Om een seizoen goed te beeindigen moet het team in takt blijven."
Bron: Goal.com
om nou alleen voor het voetbal een tv aan te schaffen vind ik een beetje overdreven.quote:
ik vond Vermaelen en Vertonghen goedquote:Op zondag 21 december 2008 18:56 schreef Sethje het volgende:
Vet voor Cvita dat hij zo lekker speelde, vond Urby ook goed
Hele coole foto's! Weet iemand eigenlijk of dat een vaste fotograaf is die altijd op de Ajax site staat?quote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, Vertonghen was weer heer en meester achterin.quote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond Vertonghen juist een van zijn mindere wedstrijden spelen.
Ten koste van Urby dus, die dit seizoen prima speelt.quote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Silva - Vd Wiel - Vertonghen - Vermaelen
Gabri - Sulejmani - Enoh
Suarez - Cvitanich - Elia
Douglas erbij en je selectie is compleet.
Vond hem in de eerste helft niet helemaal vlekkeloos en opbouwend was hij ook minder dan de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 21 december 2008 19:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kom op zeg, Vertonghen was weer heer en meester achterin.
Jan had een paar geweldige verdedigende acties.quote:Op zondag 21 december 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond Vertonghen juist een van zijn mindere wedstrijden spelen.
Ik klaag niet over Vertonghen hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 19:14 schreef Doezelhaar het volgende:
6-0 winnen en nog een aantal klaagzangen.
Clubfotograaf, Louis vd Vuurst.quote:Op zondag 21 december 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hele coole foto's! Weet iemand eigenlijk of dat een vaste fotograaf is die altijd op de Ajax site staat?
Als je zo kansloos wordt afgedroogd kan je beter je gedachten verzetten door je op iets totaal irrelevants te concentreren, I guess.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Suarez heeft zich voorbeeldig gedragen vandaagEerste helft was het nog niet veel maar de tweede helf was Suarez goed op dreef ondanks het gefluit. Begrijp eigenlijk niet precies wat de superboeren tegen Suarez hebben. Na de rode kaart floten ze ook Cvitanich uit alsof het zijn fout was
Begon al meteen na het fluitsignaal. Eerste helf nog erger dan de tweede. En het was echt bij elk balcontact van Suarez. En van Cvitanich was nog in de eerste helft toen het nog maar 0-2 stond. Kinderachtige gasten daar.quote:Op zondag 21 december 2008 19:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Als je zo kansloos wordt afgedroogd kan je beter je gedachten verzetten door je op iets totaal irrelevants te concentreren, I guess.
Al afgelopen?quote:Op zondag 21 december 2008 19:42 schreef toma het volgende:
even offtopic:
op NED2 nu een programma over hooligans.
Nederland in 12 moorden: De dood van Picornie in Beverwijk
quote:Op zondag 21 december 2008 18:20 schreef _Mike_ het volgende:
Mickey is pas op 70% zegt hij.
Sulejmani: 'Ik zit nu op zeventig procent'
Ja laten we Urby buiten de basis houden.quote:Op zondag 21 december 2008 18:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Silva - Vd Wiel - Vertonghen - Vermaelen
Gabri - Sulejmani - Enoh
Suarez - Cvitanich - Elia
Douglas erbij en je selectie is compleet.
Als Graafschapsupporter vond ik het ook niet echt nodig, en Cvitanich uitfluiten al helemaal niet. Het laatste kwartier vond ik dan wel weer grappig.quote:Op zondag 21 december 2008 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Begon al meteen na het fluitsignaal. Eerste helf nog erger dan de tweede. En het was echt bij elk balcontact van Suarez. En van Cvitanich was nog in de eerste helft toen het nog maar 0-2 stond. Kinderachtige gasten daar.
Ah leuk dat je reageertquote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Als Graafschapsupporter vond ik het ook niet echt nodig, en Cvitanich uitfluiten al helemaal niet. Het laatste kwartier vond ik dan wel weer grappig.
En tja op reacties als 'kleuter-side' en 'kinderachtig' reageer ik maar niet. Ik denk dat we juist in Doetinchem een normale en redelijk fanatieke aanhang hebben waar het ook gezellig kan zijn als we achterstaan en/of verliezen.
En uiteraard de felicitaties met de goede overwinning.
Nee, bal was niet in het spel.quote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef zjroentje het volgende:
Die situatie bij de rode kaart, is dat nou eigenlijk geen penalty?
Ik denk dat het 'incident' van afgelopen woensdag er wel veel mee te maken heeft gehad. Maar bij Heerenveen gebeurde toch hetzelfde? Hij is denk ik gewoon niet de populairste speler uit de eredivisiequote:Op zondag 21 december 2008 20:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ah leuk dat je reageertMaar waarom dat fluiten dan? Wat heeft hij verkeerd gedaan. De Graafschap heeft een hele goede achterban voor een club die zo laag staat maar vandaag vond ik ze wel raar bezig.
Den Haag mag naar ons komenquote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Oente het volgende:
Lekkere middag gehad, complimenten aan De Graafschap supporters, die deden op het eind toch even vrolijk mee met ons.Oleguer de zwakste, de rest deed het prima, op naar Den Haag!
Lurling is een oud Feyenoorder en daardoor niet populair. Suarez heeft geen relatie tot de Graafschap. Opzich viel het nog wel mee alleen toen Lurling gewisseld werd is er gefloten. Maar ja maakt verder ook weinig uit. Zondag weer half 1quote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'incident' van afgelopen woensdag er wel veel mee te maken heeft gehad. Maar bij Heerenveen gebeurde toch hetzelfde? Hij is denk ik gewoon niet de populairste speler uit de eredivisie![]()
Trouwens hoorde ik de Ajax aanhang vorige week ook dingen tegen Anthony Lurling zingen, ookal zo'n populaire jongen
Lurling werd heel de wedstrijd toegezongen hoor met kwetsende spreekkoren.quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lurling is een oud Feyenoorder en daardoor niet populair. Suarez heeft geen relatie tot de Graafschap. Opzich viel het nog wel mee alleen toen Lurling gewisseld werd is er gefloten. Maar ja maakt verder ook weinig uit. Zondag weer half 1
En terechtquote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lurling werd heel de wedstrijd toegezongen hoor met kwetsende spreekkoren.
Dat zag ik ook ja, maar volgens mij deed die de beweging die hij altijd maakt als die scoort. Tenminste, als ik het goed heb gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zag ik trouwens Suarez net voor hij de catacomben in liep nog zijn middelvingers richting de De Graafschap-aanhang opsteken? Niet richting de Spinside, maar de lange zijde. Kon het niet goed zien en hoop ook dat ik het fout zag.
Nou ik weet niet waar jij was. Maar er is toch regelmatig 'Het is Lurling de kakkerlak etc' voorbij gekomen.quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lurling is een oud Feyenoorder en daardoor niet populair. Suarez heeft geen relatie tot de Graafschap. Opzich viel het nog wel mee alleen toen Lurling gewisseld werd is er gefloten. Maar ja maakt verder ook weinig uit. Zondag weer half 1
Denk het niet, anders had Humberto Tan het graag 20x laten zienquote:Op zondag 21 december 2008 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zag ik trouwens Suarez net voor hij de catacomben in liep nog zijn middelvingers richting de De Graafschap-aanhang opsteken? Niet richting de Spinside, maar de lange zijde. Kon het niet goed zien en hoop ook dat ik het fout zag.
Ow niks van meegekregen eigenlijk. Zat ook een eindje van 410 af. Zit naast het uitvak. Maar dan nog.Lurling uitfluiten is nog enigzins verklaarbaar.quote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij was. Maar er is toch regelmatig 'Het is Lurling de kakkerlak etc' voorbij gekomen.
Lurling kun je ook niet vergelijken met Suarez. Het enige overeenkomstige dat ze hebben is dat ze allebei vrij gewillig gaan liggen. Maar Lurling is een echte pannekoek.quote:Op zondag 21 december 2008 21:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ow niks van meegekregen eigenlijk. Zat ook een eindje van 410 af. Zit naast het uitvak. Maar dan nog.Lurling uitfluiten is nog enigzins verklaarbaar.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje wel, goed spel van met name Cvitanich. Die was echt meesterlijk in de combinatie vandaag zeg![]()
Zware koppijn nu wel, maatje van me was trouwens met een kerstmuts het uitvak ingegaan
quote:Ajax kampioen van jaar 2008
Met nog één speelronde te gaan is Ajax al verzekerd van het kampioenschap van 2008. Na de 6-0 zege bij De Graafschap zijn de Amsterdammers niet meer in te halen door de concurrentie.
Ajax verzamelde in 33 duels 71 punten, een gemiddelde van 2.15 punt per wedstrijd. Met het duel met ADO Den Haag nog voor de boeg kan de club van Marco van Basten dus nog op 74 punten komen. NAC Breda, FC Twente, PSV en NEC vormen met Ajax de topvijf van het afgelopen kalenderjaar.
In 2007 mocht Ajax zich ook al kampioen noemen. De twee jaren daarvoor ging PSV met het jaarkampioenschap aan de haal.
Ik kom me ook even melden in het topic, aangezien ik graag mijn gal spuw over suarez. Maar om te tonen dat ik echt niet alleen tegen ajax ben, maar tegen schofterig gedrag in het algemeen: die vormer moeten ze voor de komende 10 duels schorsen. Wat een achterlijke actie, hoort niet thuis op de velden!!!quote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Houniet het volgende:
Wat een elleboog zeg. Wat een lamzak, bah
.
ik, 415 deze keer, lekker naast de matjes uit den haag.quote:
quote:Kuipers fluit Ajax - ADO Den Haag
Ajax' laatste competitiewedstrijd van 2008, zondag thuis tegen ADO Den Haag, staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Patrick Gerritsen en Bas van Dongen zijn de assistenten. Ruben de Groot is vierde official.
Kuipers floot zondag 2 maart voor het laatst een wedstrijd van Ajax. De ploeg van toenmalig coach Adrie Koster was die dag thuis met 4-0 te sterk voor Excelsior.
Ajax - ADO Den Haag begint om 12.30 uur. Na afloop van de wedstrijd wordt afscheid genomen van Klaas Jan Huntelaar.
Wel sneu dat hij bij de beste wedstrijd die hij ooit gefloten heeft alsnog afgekankerd werdquote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Jasza het volgende:
Trouwens eindelijk een scheids die het spel goed liet doorgaan, niet zeiken met van die duels en gewoon door laten spelen.
Hulde ook dat hij niet naar de reputatie kijkt van Suarez bij die pingel en andere overtredingen, want de Graafschap was aardig aan het slageren.
Weer al 12:30quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik, 415 deze keer, lekker naast de matjes uit den haag.![]()
[..]
Hehe inderdaad, dit keer niet neequote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef TiMPiN het volgende:
Heeft FOK! niet 428 afgehuurd tegen ADO?
Je lultquote:Op zondag 21 december 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk naast het uitvak zitten, er komen toch geen Den Haag supporters
Neequote:
quote:
Nee, ik ben netjes opgevoed he, Haarlem geboren enzo, zegt genoeg lijkt me.quote:Op zondag 21 december 2008 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Anders had je je middelvinger opgestoken?
quote:Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef Houniet het volgende:
Wie is er allemaal zondag?
12? crap..quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Jasza het volgende:
Zo'n gastje van 12 denk ik oid, die bij die spionnenkop zat die deed de hitlergroet naar me toen ik recht naar hem keek.
Wat een debiel joh
Toen ik er vluchtig overheen las, las ik dit:quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje wel, goed spel van met name Cvitanich. Die was echt meesterlijk in de combinatie vandaag zeg![]()
Zware koppijn nu wel, maatje van me was trouwens met een kerstmuts het uitvak ingegaan
quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Lekker dagje wel, goed spul van met name Cvitanich. Dat was echt een meesterlijke combinatie vandaag zeg![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was iig niet ouder dan 14, maarja wat wil je als voetballers het op tv voordoen he
1 woord..., triestquote:
Triest? Ja dat die jongen het niveau niet aankan, opbokken naar Spanje AUBquote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef WEST het volgende:
[..]
1 woord..., triest
Hij is mischien geen Vermaelen, maar hij is pas een half jaar bij Ajax.., geef hem de voordeel van de twijfel.
Jij bent ook binnen een paar weken compleet omgedraaid zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Triest? Ja dat die jongen het niveau niet aankan, opbokken naar Spanje AUB
quote:Eljero Elia maakt binnenkort een keuze
Eljero Elia, de smaakmaker van FC Twente staat in de belangstelling van Ajax, maar de Tukkers willen de linksbuiten niet zomaar laten gaan.
De Amsterdammers gaan de hoofdprijs betalen mocht FC Twente hem laten gaan. Het liefst willen ze dat Elia blijft, maar als hij niet wilt blijven dan maar naar het buitenland, aldus voorzitter Munsterman.
De 21-jarige speler zelf is er nog niet uit, maar laat tegenover de camera's van Eredivisie Live weten binnenkort een beslissing te nemen over zijn toekomst.
"De fans worden ongeduldig dus moet ik binnenkort een keuze gaan maken. Echter ik maak me nog geen zorgen want zowel Ajax als FC Twente zijn beide twee mooie clubs."
Dat laatste heb ik hem niet horen zeggen op EL.quote:
Ik doe het puur omdat ik het leuk vind. Maar lijkt me wel lache om je eigen tekening in een blad terug te zien.quote:Op maandag 22 december 2008 01:18 schreef Silenus het volgende:
Of even naar Ajaxlife ofzo, zetten ze misschien wel in het krantje. Wie weet ziet één of andere guest het en huurt je in.
Klopt, ik heb aan het begin gezegd dat ik hem een paar weken de kans geef. Hij loopt nog steeds te kutten dus opbokken hij kan het niveau niet aanquote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij bent ook binnen een paar weken compleet omgedraaid zeg.
Kom op zeg hij liet Den Ouden weer 2/3x erg makkelijk weg lopen, we hadden geluk dat Vermeer wakker was.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben geen fan van Oleguer, maar zoveel deed hij vandaag toch niet verkeerd?
Vond sowieso het hele team prima spelen.
Oleguer maakte een hele bult 'schoonheidsfoutjes', die allemaal voor gevaar zorgden. Hij straalt gewoon niet die rust uit die nodig is bij Ajax achterin. Ajax wordt kampioen als ze een ervaren verdediger erbij halen.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben geen fan van Oleguer, maar zoveel deed hij vandaag toch niet verkeerd?
Vond sowieso het hele team prima spelen.
Eliaquote:Op maandag 22 december 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oleguer maakte een hele bult 'schoonheidsfoutjes', die allemaal voor gevaar zorgden. Hij straalt gewoon niet die rust uit die nodig is bij Ajax achterin. Ajax wordt kampioen als ze een ervaren verdediger erbij halen.
Dan kan Urby weer in de verdediging.quote:
quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 22 december 2008 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan kan Urby weer in de verdediging.
Wel prachtig om het uitvak bezig te zien. Zat zelf in het spiegelvak, zeg maar.quote:Op maandag 22 december 2008 09:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hmm, heb ik dus toch niet zo goed opgelet
Kutuitvak ook
Toma, prachtige tekening weer.
Mooie tekening, oogt echt professioneel.quote:
Het is geen karikatuur wil je zeggen?quote:Op maandag 22 december 2008 10:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is toch geen spotprent..
Van voor, naar achter, van links, naar rechtsquote:Op maandag 22 december 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel prachtig om het uitvak bezig te zien. Zat zelf in het spiegelvak, zeg maar.
Ja. Een spotprent is een karikatuur.quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde dan?
Ehh, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat hetzelfde dan?
We hoorden het niet, maar we zagen wel alle koppen heen en weer gaan. Schitterend.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van voor, naar achter, van links, naar rechts
Ik ben eigenlijk al wel fan van Cvitanich.quote:Urby Emanuelson sprak zondag na De Graafschap - Ajax (0-6) ook nog even over het vertrek van Klaas Jan Huntelaar. Emanuelson meent dat er bij Ajax niet meer moet worden gesproken over 'de opvolger van Huntelaar', maar dat Cvitanich gewoon zijn eigen invulling moet gaan geven aan de spitspositie.
''Het is jammer dat Klaas Jan weggaat, maar het is nu niet zo dat we de nieuwe Klaas Jan moeten gaan zoeken,'' aldus Emanuelson tegenover de NOS. ''Nu spelen we met Darío (Cvitanich, red.) in de punt, en ik denk dat we hem de kans moeten geven om te groeien in die positie.''
Toch beseft Emanuelson ook dat Huntelaar niet snel vergeten zal worden. ''Natuurlijk wordt Cvitanich vergeleken met Klaas, maar het is een totaal andere speler. Ik vind dat het onderwerp Klaas Jan Huntelaar niet meer bij Ajax gebruikt mag worden. Darío moet zijn eigen weg zoeken. Bovendien is hij al aardig op stoom. Vandaag heeft hij twee goals gemaakt en vorige week ook al één.''
Waar ligt het probleem dan? Bij Ajax dat met te weinig geld over de brug komen of bij Elia zelf?quote:Eljero Elia staat in de belangstelling van Ajax. De linksbuiten van FC Twente is dit seizoen de smaakmaker in Enschede, en daarom wil de clubleiding hem ook niet zo maar laten gaan. Zelf weet Elia ook nog niet zeker of hij wel naar Amsterdam wil verkassen.
De 21-jarige speler zegt tegenover Eredivisie Live dat hij er zelf nog niet uit is. Binnenkort zal hij een beslissing nemen over zijn toekomst. ''De fans worden ongeduldig dus moet ik binnenkort een keuze gaan maken,'' aldus de aanvaller. ''Echter, ik maak me nog geen zorgen want zowel Ajax als FC Twente zijn beide twee mooie clubs.''
Doordat hij alleen Ajax en FC Twente noemt, lijkt het erop dat Elia tussen die twee clubs gaan kiezen, en dat hij dus een overgang naar het buitenland niet ziet zitten.
Eerder andersom dan... Maar ik wist dat niet. Bij een spotprent denk ik meer aan iets negatiefs dan bij een karikatuur.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef RayMania het volgende:
Ja. Een spotprent is een karikatuur.
Er worden bepaalde krakteristieke eigenschappen bespot. Toma weet dat heel goed weer te geven voor Suarez. Het hoofd is volledig uit verhouding getrokken maar iedereen ziet meteen dat het Suarez is.quote:Op maandag 22 december 2008 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerder andersom dan... Maar ik wist dat niet. Bij een spotprent denk ik meer aan iets negatiefs dan bij een karikatuur.
Hopelijk is de stilte omtrent een defensieve versterking een goed teken. Misschien gebruiken ze Elia zelfs wel als afleidingsmanoeuvre.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef BoNi het volgende:
Ik snap dat je nu moet handelen als je Elia wilt binnenhalen, maar ik hoop nog steeds dat Ajax zich op de achtergrond meer druk maakt over het aantrekken van een verdediger en een aanvallende middenvelder.
Je mist nog steeds creativiteit en diepgang op het middenveld en ik denk dat Sulejmani beter uit de voeten komt hangend op links dan achter de spitsen. Ook de Jong is niet het type dat uitblinkt achter de spitsen.
De enige potentiele nummer 10 die we hebben is m.i. Aissati, maar die moet het nog maar waarmaken......
Had MvB niet gezegd dat Siem weg mocht?quote:Op maandag 22 december 2008 11:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hopelijk is de stilte omtrent een defensieve versterking een goed teken. Misschien gebruiken ze Elia zelfs wel als afleidingsmanoeuvre..
Daarnaast vind ik dat je Siem nog niet mag afschrijven. Die is nog zo jong, als hij zich goed ontwikkelt wordt het een prima 10.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had MvB niet gezegd dat Siem weg mocht?.
Ik geef hem nog wel even de tijd. Hoewel ik er een hard hoofd in heb dat hij het niveau aan kan. Hopelijk verbaast hij ons allen de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef JeroenV het volgende:
Oleguer:
,,Ik bestelde laatst een witbrood bij de bakker, maar kreeg een bruin. Lastig om dan in het Nederlands te vertellen dat ik dat niet besteld had."
Lijkt op elkaar natuurlijk, wit en bruin
De Spanjaard, of liever Catalaan, is zelfkritisch als het over zijn eigen spel gaat. ,,Er is altijd ruimte voor verbetering”, erkent Oleguer. ,,Kijk, bij Barcelona speelde ik al jaren samen met veel spelers. Dat zorgt voor bepaalde automatismen waar we bij Ajax nog naar zoeken. Dat is geen kwestie van communicatie, maar van gewenning aan elkaar.”
En daar hoort natuurlijk ook bij:quote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef JeroenV het volgende:
Oleguer:
,,Ik bestelde laatst een witbrood bij de bakker, maar kreeg een bruin. Lastig om dan in het Nederlands te vertellen dat ik dat niet besteld had."
Lijkt op elkaar natuurlijk, wit en bruin
De Spanjaard, of liever Catalaan, is zelfkritisch als het over zijn eigen spel gaat. ,,Er is altijd ruimte voor verbetering”, erkent Oleguer. ,,Kijk, bij Barcelona speelde ik al jaren samen met veel spelers. Dat zorgt voor bepaalde automatismen waar we bij Ajax nog naar zoeken. Dat is geen kwestie van communicatie, maar van gewenning aan elkaar.”
Priceless .. in vele opzichtenquote:Op zondag 21 december 2008 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd met het kampioenschap van 2008![]()
![]()
[..]
Ik zag 'm inderdaad, stond op gelijke hoogte met hem. Prutsertje. Hij moest z'n melktanden nog wisselen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Jasza het volgende:
Zo'n gastje van 12 denk ik oid, die bij die spionnenkop zat die deed de hitlergroet naar me toen ik recht naar hem keek.
Wat een debiel joh
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.quote:Op maandag 22 december 2008 12:07 schreef Chadi het volgende:
Oleguer was minder slecht dan normaal. Hij gaf nu een paar keer een diepte pass die aankwam en hij liep soms de ruimte in die hem geboden werd.
Sja, mag het, als je met 6-0 wint?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zal Oleguer wel de nodige dingen goed doen, want we hebben in bijna de helft van de wedstrijden de nul gehouden.
Ik kan met genoeg keer herrineren dat je ruim voorstond maar toch nog zo'n klotegoal om je oren kreeg.quote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, mag het, als je met 6-0 wint?.
Van Basten probeert vastigheid te brengen in het team en dat is logisch, want er zijn de nodige wisselingen geweest in het begin en van daaruit is hij de verdediging gaan kneden. Inmiddels staat er een vaste defensie die amper tegengoals krijgt. Dat het opbouwend nog niet alles is, is nog geen reden om Oleguer helemaal af te schrijven. Verdedigend laat hij soms steekjes vallen, maar bij de tegengoals die recent wel zijn gevallen hebben Vermeer en Vertonghen een groter aandeel gehad.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.
Ja, is ook zo hoor, maar je kan er weinig over zeggen verder. DG heeft nog best een aantal fikse kansen gehad trouwens.quote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik kan met genoeg keer herrineren dat je ruim voorstond maar toch nog zo'n klotegoal om je oren kreeg.
Dat is nu ook nog af en toe wel zo, maar wel minder heb ik het idee.
Steek stond er vorig seizoen ook.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk aan Stekelenburg en Vermeer te danken. Niet dat ik daarmee Oleguer wil afschrijven; ik geef 'm de kans nog wel. Net als Silva trouwens, belachelijk dat hij zo weinig speelt. Als je mensen scherp wil houden, moet je ze in ieder geval geen garantie op een basisplek geven en dat is wat MvB nu wel doet naar Oleguer en v.d. Wiel toe.
Zo kun je twee kanten op redeneren natuurlijk. Aan de andere kant spreekt Van Basten zijn vertrouwen uit in de huidige verdediging. Ook raken zij (door iedere keer in dezelfde formatie te spelen) steeds beter op elkaar ingespeeld. Volgende week nog maar in deze opstelling beginnen en in de winterstop maar eens kijken of er nog iemand bij komt. En tegen Stuttgart maar eens proberen met vd Wiel in het centrum en Silva op rechts.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenatie maar al sje hem los van het geheel neemt zie je dat ie fout op fout stapelt en dat de anderen die fouten voor hem moeten corrigeren. Vertongen speelt al maanden op een ongeloofelijk hoog niveau. En natuurlijk zijn er ook dingen die hij goed doet.. het is niet helemaal drama.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik pik dit stukje tekst er ff uit omdat ik het best wel met je eens ben. Opbouwend is Oleguer niet de beste, zoals ik hierboven ook al schreef. Dat is momenteel een van de zwakkere punten van Ajax. Als dat wordt opgelost, heb je een heel goed team staan.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Chadi het volgende:
[..]Ik ben voorstander van meer voetbal in het centrum. Alleen zo kan je een middenveld openbreken en kan je gebruik maken van je vleugels omdat de backs van de tegenstander dan veel meters moeten maken voor rugdekking. Meer voetbal en sterkere verdediging heb je door Silva erin te zetten op de back en door v/d Wiel centraal te spelen. Dan kan een tegenstander niet meer gaan bivakeren voor de neus van Vertongen en net doen of Oleguer niet mee doet.
Je kan Oleguer moeilijk leren voetballen op die leeftijd ben ik bangquote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik pik dit stukje tekst er ff uit omdat ik het best wel met je eens ben. Opbouwend is Oleguer niet de beste, zoals ik hierboven ook al schreef. Dat is momenteel een van de zwakkere punten van Ajax. Als dat wordt opgelost, heb je een heel goed team staan.
Klopt. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Oleguer het opbouwen geleerd moet worden. Iedere oplossing is welkom.quote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan Oleguer moeilijk leren voetballen op die leeftijd ben ik bang
En aangezien Ajax in 30 van de 34 wedstrijden zelf de aanval moet zoeken is dat punt erg belangrijk voor Ajax.
Misschien dat die man even moet wennen aan Ajax en dat je naar een andere oplossing intern gaat zoeken. Van mij part zetten ze blind centraal achterin in een paar oefenpotjes om te kjken hoe dat gaat met Vertongen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Klopt. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Oleguer het opbouwen geleerd moet worden. Iedere oplossing is welkom.
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef kevin6188 het volgende:
De tyfus. Het schijnt nog anderhalve week te duren voordat de speeldatum van Fiorentina-Ajax bekend wordt...
Vriend van me had naar Supporterszaken gebeld en ernaar gevraagd.quote:
Jouw leven is echt een feest he?quote:Op zondag 21 december 2008 21:18 schreef Jasza het volgende:
Ik reken er niet echt op. Ik vind ze heel erg degelijk en sterk spelen. Hopelijk hebben ze een slechte dag.quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef Devz het volgende:
Mooi aan het doelsaldo gewerkt, hopelijk verliest AZ volgende week nog even punten.
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 13:33 schreef Devz het volgende:
Mooi aan het doelsaldo gewerkt, hopelijk verliest AZ volgende week nog even punten.
Dat denk ik ook niet nee. Jammer voor Klaas overigens.quote:
Ik weet niet of je Silva vorig jaar na de winterstop aan de bak hebt gezien? Hij heeft voorzetten waar je soms spontaan een harde plasser van krijgt. Zijn ook genoeg goals uit gevallen. Denk alleen al aan die geweldige kopbal van Heitinga in de play-offs uit bij Heerenveen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef BoNi het volgende:
Het blijft toch geweldig, Silva heeft nu ineens een goede voorzet...![]()
Kijk en lees nog eens terug.
In de wedstrijden die Silva heeft gespeeld slingerde hij tientallen ballen voor die allemaal belabberd waren en Silva werd daar hier (terecht) ook op afgerekend. Van der Wiel was destijds de redder in nood.
Nu heeft Van der Wiel een dipje en Silva valt goed in en ineens heeft Silva alles wat van der Wiel niet heeft
Jonge spelers kunnen volwassener spelen dan dertigers.quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef DurQ het volgende:
Ik zeg t nog maar eens: vd Wiel is nog jong, die moet je rustig brengen!
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Silva vorig jaar na de winterstop aan de bak hebt gezien? Hij heeft voorzetten waar je soms spontaan een harde plasser van krijgt. Zijn ook genoeg goals uit gevallen. Denk alleen al aan die geweldige kopbal van Heitinga in de play-offs uit bij Heerenveen.
Probleem van Silva is dat hij een slechte voorbereiding achter de rug heeft. Blessure aan de enkel, weinig ritme en de wedstrijden die hij mocht spelen waren niet best, dus kreeg Van der Wiel de kans. Maar Silva is een prima back, die Suarez bovendien iets extra's lijkt te geven. Gisteren viel hij ook weer goed in, al liep hij zichzelf soms in zijn enthousiasme een klein beetje voorbij. Maar verdedigend zit het allemaal prima in elkaar bij hem en hij kan dus meer dan dat brengen. Ik hoop dan ook niet dat hij vertrekt, zeker niet nu hij weer minuten begint te maken de laatste wedstrijden.
Maakt opzich niet uit of je hem snel brengt ofniet maar op dit moment speelt vd Wiel gewoon niet goed.quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef DurQ het volgende:
Ik zeg t nog maar eens: vd Wiel is nog jong, die moet je rustig brengen!
quote:Ajax won in december al zijn competitiewedstrijden, terwijl de afgelopen jaren veel punten werden verloren in de laatste maand van het kalenderjaar. De club uit Amsterdam is dus HOT. De afgelopen seizoenen was Ajax' tweede seizoenshelft veel beter dan de eerste, er moest vaak een forse achterstand worden weggewerkt. Nu bedraagt het verschil met koploper AZ slechts drie punten, waardoor de Amsterdammers er prima voorstaan.
Je hoort mij dan ook verder niet beweren dat ie met 1 seizoen bij Milan speelt hoor, maar vergeleken met Oleguer is Silva echt stukken beter, en dreigender. Oleguers idee van een gewaagde aanval is alles wat niet op de keeper terug isquote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje ja
Niks ten nadele van Bruno Silva, want ik vind hem een prima back(-up). Vind het alleen altijd erg grappig hoe snel het tij kan keren.
Ik heb ergens op internet weleens statistieken gezien waarin het aantal doelpunten en assists per speler wordt bijgehouden. Ben weleens benieuwd hoeveel assists de voorzetten van Silva hebben opgeleverd.
Misschien dat deze stats niet helemaal kloppen, maar ter vergelijking:quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Uhm ja, ik kijk weleens een wedstrijdje ja
Niks ten nadele van Bruno Silva, want ik vind hem een prima back(-up). Vind het alleen altijd erg grappig hoe snel het tij kan keren.
Ik heb ergens op internet weleens statistieken gezien waarin het aantal doelpunten en assists per speler wordt bijgehouden. Ben weleens benieuwd hoeveel assists de voorzetten van Silva hebben opgeleverd.
Ik vermaak me best jaquote:
Wij hebben dinsdag tot vrijdag geboekt gister, wss dinsdag een dagje Milaan en dan woensdag richting Florencequote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef kevin6188 het volgende:
De tyfus. Het schijnt nog anderhalve week te duren voordat de speeldatum van Fiorentina-Ajax bekend wordt...
Van onze kenner hebben we ook even een week geen last.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:10 schreef Barca het volgende:
Het wordt niets met Cvitanich!
Marco van Basten durft het gewoon niet aan om zowel Van der Wiel als Silva op te stellen, omdat ze beiden sterk de 'drive' naar voren hebben. Silva is in dit geval het kind van de rekening.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook verder niet beweren dat ie met 1 seizoen bij Milan speelt hoor, maar vergeleken met Oleguer is Silva echt stukken beter, en dreigender. Oleguers idee van een gewaagde aanval is alles wat niet op de keeper terug is.
Mwa, als Utrecht niet zo godallejezus slecht was hadden ze die wedstrijd best puntverlies op kunnen lopen. Je merkt echt dat die Moreno mist achterin.quote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik reken er niet echt op. Ik vind ze heel erg degelijk en sterk spelen. Hopelijk hebben ze een slechte dag.
Voor ons is het gewoon zaak dat we winnen van den haag, als het even kan met een monsterscore!
Vaag. Vriend van me belt me net op dat die ook heeft gebeld. Tegen hem zeiden ze 1 á 2 dagenquote:Op maandag 22 december 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vriend van me had naar Supporterszaken gebeld en ernaar gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |