Ja ik zag het alquote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Voetbal omdat het over voetbalgeweld gaat
Volgens mij staat "Nederland in 12 moorden" iedere week op dit tijdstip geprogrammeerd, dat aflevering 11 van de serie van 12 nou toevallig over een hooliganmoord gaat lijkt me geen reden om het programma te verplaatsen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm interessant, ik zap even weg van Studio Sport. Wel raar dat ze deze programma's tegen elkaar programmeren.
Oh, dat wist ik niet. Dan heb ik natuurlijk niets gezegd.quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat "Nederland in 12 moorden" iedere week op dit tijdstip geprogrammeerd, dat aflevering 11 van de serie van 12 nou toevallig over een hooliganmoord gaat lijkt me geen reden om het programma te verplaatsen.
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?quote:
Nogal, hij kreeg er zelfs een stijve plasser van.quote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?
Post dan iets anders als je zo graag in het topic wilt komenquote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen Dennis
Hij was altijd degene die andere vakken op ging, hij was de heldquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |