Hugo Suarez, de president van Venezuela.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wie?
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheidquote:
Ahh, je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheid
Schwalbe na schwalbe na schwalbe. Sorry hoor, maar dat vind ik puur anti-voetbal.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheid
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
Maar reken maar dat Luis de komende maanden op dat gebied weer op scherp staat bij de scheidsrechters en daarom voorlopig kan fluiten () naar de volgende pingel...
Ach kom, hij maakt nauwelijks meer schwalbe's dit seizoen. Het aantal keren dat een scheidsrechter hem op basis van z'n reputatie een vrije trap of penalty onthield is echter niet op twee handen te tellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....![]()
Een speler heeft maar krediet voor een paar schwalbes per jaar. Suarez gebruikt ze in een flutwedstrijd tegen Slavia Praag
Ja, heel slim om die reputatie dan weer te bevestigen in een wedstrijd die nergens om gaatquote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, hij maakt nauwelijks meer schwalbe's dit seizoen. Het aantal keren dat een scheidsrechter hem op basis van z'n reputatie een vrije trap of penalty onthield is echter niet op twee handen te tellen.
Een soort Robben + van Bommel...quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef DuTank het volgende:
Een leuke voetballer om bezig te zien op het veld, maar die schwalbes en dat walgelijke gedrag af en toe
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Een soort Robben + van Bommel...
...maar dan eentje die wél kan voetballen?
Kansloos kutventjequote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Even op youtube gekeken naar wat staaltjes "schitterend voetbal" van Suarez. Het is toch te triest voor woorden:
Zet de datum er dan ook even bij.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Even op youtube gekeken naar wat staaltjes "schitterend voetbal" van Suarez. Het is toch te triest voor woorden:
Natuurlijk is dat dom, maar dat neemt niet weg dat men hier wel heel makkelijk Suarez wegzet op basis van zijn reputatie. Neem Robben, die zou echt een voorbeeld kunnen nemen aan Suarez wat betreft het verminderen van schwalbes.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, heel slim om die reputatie dan weer te bevestigen in een wedstrijd die nergens om gaat
Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelenquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, hij had al veel eerder die strafschop moeten krijgen.
Heerlijke panenka, leuke wedstrijd.
Alleen jammer dat toen ik binnenkwam na 5 minuten, het al 1-0 stond
In een ander camera standpunt was duidelijk te zien dat hij op zijn hoofd werd geraaktquote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelen
Mja, ik stond nog in de rijquote:Op donderdag 18 december 2008 00:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat had ik ook![]()
De aftrap was er, ik ging even schijten kwam ik terug stond et 1-0
Je hebt er dus 1 gevonden?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Ajax wint dit seizoen eigenlijk voornamelijk op individuele kwaliteit. Echt mooi spelen als team heb ik ze nog zelden zien doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:10 schreef Specularium het volgende:
Wat is Ajax toch ook een zaadploeg.![]()
Dat ze het daarvan moesten hebben.
you got to be fucking kidding mequote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende: [..] Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelen![]()
Wat een verschrikkelijk ventje is het ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:41 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ventje is het ook![]()
Waar had hij z'n gele kaart trouwens voor gekregen (kheb het niet gezien)? Zonde dat hij niet gewoon zijn tweede gele kreeg.
boo-fucking-hoo!quote:Op donderdag 18 december 2008 00:43 schreef kurk_droog het volgende: [..] Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |