Ow ik wist niet dat Cvitanich nog geblesseerd was.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Arnhempje het volgende:
[..]
Hij was al goed hoorMaar bedankt voor je inzet
Welkomquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik wist niet dat Cvitanich nog geblesseerd was.
Maar bedankt voor je oplettenheid hoor.
Volgende week ook KJH uitzwaaienquote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lekker.
0-6. Volgende week 3-0 en az verliezen en we staan eerste.
Precies, dat is erg belangrijk.quote:Op zondag 21 december 2008 14:26 schreef denthemen het volgende:
Goeie wedstrijd, goed dat Cvita 2 goals maakt, goed voor zijn vertrouwen
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cvita brengt echt zoveel voetbal mee he, eindelijk weer veel 1-2tjes gezien en zowaar een hele rits aan 1x-raken voetbalNotabene tegen de graaf fucking schap!
In de wintersportquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
ja precies ik heb alles gemistquote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Roi het volgende:
godver, de wedstrijd is dus al geweest. Wat een kuttijd toch!!
Ach, geen enkel team verliest geen wedstrijd meer en zodra ze de fout maken slaan wij toe. Ajax heeft meer klasse en als het team zo goed blijft spelen als vandaag (lees: elkaar blijft vinden zoals vandaag) dan komt het helemaal goed.quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Pritt het volgende:
Ik maak me toch wel zorgen over het terughalen van AZ, die hebben al 14 wedstrijden niet meer verloren. Hopelijk worden ze flink kaalgeplukt tijdens de wintersport.
Absoluut, Cvita kaatst ook heel goed en snel, fijne speler!quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies. ik denk dat de Huntelaar lovers nu of binnenkort ook wel zullen inzien dat Huntelaar ons ondanks z'n doelpunten toch erg belemmerd heeft met voetballend onvermogen.
Aan de andere kant is het juist goed dat je goed voetbal op de mat legt tegen dit soort teams, vertrouwen opbouwen en elkaar vinden.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
We moeten de vreugde wel een beetje temperen door het feit dat het 'maar' De Graafschap is he..
Tegen 'maar' Volendam was het een stuk dramatischerquote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
We moeten de vreugde wel een beetje temperen door het feit dat het 'maar' De Graafschap is he..
En dat ze lang met een man minder speelden.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
Dat is het hem nou juist, dat hadden we tegen Volendam ook moeten doen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Breach het volgende:
Stond een puike wedstrijd te keepen hoor . Hij wordt met de dag beter. Nog op die hoge ballen trainen vanaf de zijkanten.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef dronkeykong het volgende:
Vermeer paar goede ballen uit het doel gehouden dat mag ook gezegd worden.
Jij hebt zeker de wedstrijd tegen Slavia niet gezien?quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Chadi het volgende:
ZO goed was het ook niet... Ja sorry hoor het is inderdaad 6-0 voor Ajax maar het spel was soms om van te janken zo slecht . Die spelopvatting klopt bij sommige gewoon niet. Ballen moeten sneller breed en de man moet sneller ingespeeld worden als de bal toch de diepte in moet . Mensen die niet naar de palen komen.. lange ballen erin brengen tegen 10 man waar je 1tegen 1 staat en hem ook anders in kan spelen. Aanvallers die gewoon stonden toe te kijken terwijl als ze gewoon 5 meter inzakken naar het midden ze die hele opbouw tegenhouden.
Ik ben blij met 6 goals maar er moet nog een hele hoop gebeuren.
Mee eens, met de 3-0 was het gespeeld en dan wordt het leuk. Maar de 1e helft was gewoon niet best. Toevalsvoetbal met veel grote kansen tegen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef Chadi het volgende:
ZO goed was het ook niet... Ja sorry hoor het is inderdaad 6-0 voor Ajax maar het spel was soms om van te janken zo slecht . Die spelopvatting klopt bij sommige gewoon niet. Ballen moeten sneller breed en de man moet sneller ingespeeld worden als de bal toch de diepte in moet . Mensen die niet naar de palen komen.. lange ballen erin brengen tegen 10 man waar je 1tegen 1 staat en hem ook anders in kan spelen. Aanvallers die gewoon stonden toe te kijken terwijl als ze gewoon 5 meter inzakken naar het midden ze die hele opbouw tegenhouden.
Ik ben blij met 6 goals maar er moet nog een hele hoop gebeuren.
Viel mij de laatste tijd ook al op dat Vermeer steeds beter en zelfverzekerder staat te keepen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Stond een puike wedstrijd te keepen hoor . Hij wordt met de dag beter. Nog op die hoge ballen trainen vanaf de zijkanten.
Hij speelt echt geweldig, niet normaal, hij is welkom imho.quote:Op zondag 21 december 2008 15:31 schreef denthemen het volgende:
Bij Twente spandoeken voor Elia om te blijven
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
En dan ontdekt hij Gabri.. Nu nog een schakel eruit genaamd Oleguer..quote:Van Basten: Complimenten voor de jongens
Uitgegeven: 21 december 2008 15:28
Laatst gewijzigd: 21 december 2008 15:28
DOETINCHEM - Marco van Basten vierde zondag bij De Graafschap zijn grootste zege als coach van Ajax (0-6). "Ik kan mijn spelers ook alleen maar een groot compliment maken. We hebben het heel goed uitgespeeld."
Van Basten was vooral tevreden over het spel van Gabri en Eyong Enoh. Beide spelers zorgden voor balans in het elftal. Luis Suarez, Miralem Sulejmani, Dario Cvitanich en Urby Emanuelson profiteerden optimaal van het vele werk van Gabri en Enoh. De vier aanvallers van Ajax kwamen allemaal tot scoren.
“Misschien was dit wel de ontbrekende schakel”, concludeerde Van Basten, die al maanden naar de beste invulling van zijn middenveld zoekt. “De keuze voor Gabri en Enoh pakte tegen De Graafschap goed uit. Of we nu zo verder gaan? Dat is een overweging.”
(c)ANP
Stukken beter dan verwacht.. alleen soms moet hij sneller de kaats aangaan ipv draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 15:36 schreef Silaz het volgende:
He verdomme. Wedstrijd gemist doordat ik moest werken.. Maar lees dus dat Dario het goed deed![]()
Ach het is ook gewoon een irritant mannetje als je hem tegen hebt. Dario 2 keer goed gescoord, Sulejmani word ook steeds beter maar ik wil hem wel eens als nummer 10 zienquote:Op zondag 21 december 2008 15:42 schreef KirkLazarus het volgende:
Jeuij!
Maar wat een gezeik op Suarez zegVan supporters verwacht ik niets anders, maar die spelers van de Graafschap waren ook aardig sneu. Ze maken een duidelijke overtreding en gaan dan miepen dat het een schwalbe was (en zelfs om geel voor Luis vragen).
Van Basten zou eens zoiets moeten proberenquote:Op zondag 21 december 2008 15:46 schreef KirkLazarus het volgende:
..en Silva erin. Hij laat Suarez nóg beter voetballen.
Dat wil volgens mij iedereen zien behalve Marco om een of andere redenquote:Op zondag 21 december 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van Basten zou eens zoiets moeten proberen
Silva - Vd. Wiel - Vertonghen - Vermealen
ofzo
Hij is ook te koppig die manquote:Op zondag 21 december 2008 15:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat wil volgens mij iedereen zien behalve Marco om een of andere reden
Dat is 'm inderdaad. Toen ik Silva uit de catacomben zag komen hoopte ik er al op, helaas ging dus van der Wiel erafquote:Op zondag 21 december 2008 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van Basten zou eens zoiets moeten proberen
Silva - Vd. Wiel - Vertonghen - Vermealen
ofzo
Nederlands elftal had ook veel de nul gehouden onder v. Basten.quote:Op zondag 21 december 2008 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bijna de helft van de wedstrijden houdt Ajax de nul... Das wel eens anders geweest.
http://nl.wikipedia.org/wiki/BV_De_Graafschapquote:Op zondag 21 december 2008 14:41 schreef denthemen het volgende:
Who the fuck is De Graafschapppppp
quote:Op zondag 14 december 2008 00:03 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd het ook 1-8. Ik verwacht weer een walkover. 0-6 of zo.
Misschien was je in een trance ofzo en kreeg je het doorquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef Pritt het volgende:
19 punten voor op Feyenoord.
Is dat niet eens een nieuw record? We zijn pas halverwege de competitie.
Niet eens zo'n gekke gedachte alleen mist hij wel snelheid die v/d wiel welheeft.quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef Wooldoor het volgende:
van Basten zou ook kunnen proberen om Lindgren eens op de plek van Oleguer te zetten, de keren dat hij speelde als verdediger was hij zeker niet slecht. Dan heb je op het middenveld in ieder geval plek voor Enoh en Gabri.
Whehe, ik moest ook sms-en sturen met de tussenstanden. Stuurde ook al een keer mee dat het een dure grap werd.quote:Op zondag 21 december 2008 16:34 schreef Silenus het volgende:
Verder was het weer als vanouds bij De Graafschap, elk jaar stop ik op een gegeven moment maar met de tussenstand doorsms'en omdat het te duur wordt. De Graafschap-supporters kregen pas laat door dat ze zichzelf behoorlijk voor lul zetten met hun liedjes als 'ze worden nooit meer kampioen'. En op een gegeven moment ging het Ajaxvak De Graafschap aanmoedigen en de De Graafschap-supporters Ajax. Nog nooit meegemaakt, hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |