abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64161983
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef jna het volgende:

[..]

Scheringa verkoopt niks aan Ajax
Maar een paar jaar geleden heeft ie wel heel WillemII en RKC leeg geroofd
pi_64162379
quote:
Van Basten tevreden over eerste seizoenshelft

Vrijdag maakte Ajax-coach Marco van Basten op de persconferentie bekend wat hij tot dusverre van het seizoen bij Ajax vindt.

"Het team heeft uitschieters naar boven en naar beneden. Het vergt tijd om het elftal te laten voetbalen zoals we voor ogen hebben. Ook zijn we op bepaalde positities nog zoekende, maar dat heeft mede te maken met grote aantal blessuregevallen in de selectie," zo meldde Van Basten volgens de clubsite van Ajax.

"Dan moet je wel wisselen en schuiven. Toch vind ik dat we goed bezig zijn. We draaien mee in de top van de competitie en zijn erin geslaagd om Europees te overwinteren. Daar mag je best tevreden over zijn," zo voegde Van Basten eraan toe.
Alleen jammer dat het voetbal er niet uitziet er nog zo weinig progressie in zet. Maar ik blijf zeggen wat als Ajax goed gaat voetballen??
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:28:04 #103
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64162443
In Ajax-life die ik vandaag kreeg staat dat Ajax de ambities om struktureel tot de beste 16 van Europa te behoren definitief opgeeft.
Het nieuwe realisme...

Een beetje laat maar wel terecht vrees ik.
Wie dit leest is gek
pi_64162736
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Ajax-life die ik vandaag kreeg staat dat Ajax de ambities om struktureel tot de beste 16 van Europa te behoren definitief opgeeft.
Het nieuwe realisme...

Een beetje laat maar wel terecht vrees ik.
Logisch. We moeten eerst maar eens proberen om de beste van Nederland te worden.
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:41:47 #105
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64162958
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef toma het volgende:

[..]

Logisch. We moeten eerst maar eens proberen om de beste van Nederland te worden.
Ja maar het is erger. Ajax gaat er nu van uit dat het huidige niveau (dus 1 á 2 ronden europees voetbal) het gemiddelde resultaat over pakweg de komende 20 jaar zal zijn.
Met af en toe een uitschieter naar boven of beneden.
Wie dit leest is gek
pi_64163121
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja maar het is erger. Ajax gaat er nu van uit dat het huidige niveau (dus 1 á 2 ronden europees voetbal) het gemiddelde resultaat over pakweg de komende 20 jaar zal zijn.
Met af en toe een uitschieter naar boven of beneden.
Je moet je doelstelling maken aan de hand van je spelers materiaal en niet om je supporters tevreden te houden. Zolang er geen 6+5 regeling komt zal Ajax nooit meer internationaal mee kunnen doen met de absolute top.
pi_64163193
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:46 schreef toma het volgende:

[..]

Je moet je doelstelling maken aan de hand van je spelers materiaal en niet om je supporters tevreden te houden. Zolang er geen 6+5 regeling komt zal Ajax nooit meer internationaal mee kunnen doen met de absolute top.
Dat gaat tever, 1 heel goede lichting en men kan een paar jaar mee. Het wordt alleen wel steeds moeilijker, zeker als iedereen weer zo vroeg vertrekt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64163317
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat gaat tever, 1 heel goede lichting en men kan een paar jaar mee. Het wordt alleen wel steeds moeilijker, zeker als iedereen weer zo vroeg vertrekt.
Hoe vaak komt het nou voor dat je een lichting als 95 hebt? En als dat zo is moet je ook nog eens over de juiste begeleiding beschikken. Eens in de 40 jaar als je mazzel hebt?
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:52:20 #109
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_64163370
livebeelden van onze concurrent AZ tegen Utrecht

http://nl.justin.tv/luxe3
pi_64163395
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef toma het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het nou voor dat je een lichting als 95 hebt? En als dat zo is moet je ook nog eens over de juiste begeleiding beschikken. Eens in de 40 jaar als je mazzel hebt?
Zelden idd, maar uitsluiten mag je het niet.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:30:06 #111
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64164736
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef toma het volgende:

[..]

De lichting 95 was een jaar of 5 ('93 t/m "97) bij de beste 4 ofzo van europa. Dat is nog heel wat meer dan de beste 16.
De beste 16 spelen elk jaar een kwartfinale EC, gemiddeld. Dat gaat gewoon nooit meer lukken.
Eens in de 20 jaar een kwartfinale is realistischer voor Ajax
Wie dit leest is gek
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:41:48 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64165161
Wat mij opvalt bij dit soort gesprekken, is dat men altijd doet alsof Nederlandse clubs (op misschien een langere periode van eind jaren 60 en begin jaren 70 na) structureel tot de top van Europa hoorde. Dat is gewoon niet het geval. Het gaat altijd bij vlagen. Toch heeft ons kleine kikkerlandje 6x de europacup 1 gewonnen. Niet slecht voor zo'n klein landje met relatief gezien weinig geld in het voetbal.

Er komen echt wel weer betere jaren.

Wat wel een goede zet zou zijn, is dat er Europese regels komen over de financiële positie van profclubs. Die regel zou Nederland onmiddellijk opstuwen naar een betere Europese positie, omdat Nederlandse clubs relatief gezien financieel gezond zijn.
pi_64165257
Dat ben ik 100% met je eens peaceman!
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:48:15 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64165368
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef peaceman het volgende:
Wat mij opvalt bij dit soort gesprekken, is dat men altijd doet alsof Nederlandse clubs (op misschien een langere periode van eind jaren 60 en begin jaren 70 na) structureel tot de top van Europa hoorde. Dat is gewoon niet het geval. Het gaat altijd bij vlagen. Toch heeft ons kleine kikkerlandje 6x de europacup 1 gewonnen. Niet slecht voor zo'n klein landje met relatief gezien weinig geld in het voetbal.

Er komen echt wel weer betere jaren.

Wat wel een goede zet zou zijn, is dat er Europese regels komen over de financiële positie van profclubs. Die regel zou Nederland onmiddellijk opstuwen naar een betere Europese positie, omdat Nederlandse clubs relatief gezien financieel gezond zijn.
Het gaat nu niet om borrelpraat maar over het nieuwe beleidsplan van Ajax, zoals dat vandaag in Ajax-life stond onder de kop "het nieuwe realisme"
Het beleid was om te werken naar een structurele positie bij de top 16.
Nu wordt officieel medegedeeld dat dit doel onbereikbaar is en dat het huidige niveau het gemiddelde is van wat er de komende jaren realiseerbaar is. Met af en toe misschien een uitschieter.

Als je nagaat dat Feyenoord een paar jaar geleden nog de Uefacup kon winnen is dat toch redelijk troosteloos.
Wie dit leest is gek
pi_64165476
Gast, er gaat gewoon gestreefd worden naar het hoogst haalbare niveau, niet zo doemdenken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:55:51 #116
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64165647
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gast, er gaat gewoon gestreefd worden naar het hoogst haalbare niveau, niet zo doemdenken.
Zeg dat tegen de direktie. En de aandeelhouders niet te vergeten.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:00:32 #117
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64165820
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat nu niet om borrelpraat maar over het nieuwe beleidsplan van Ajax, zoals dat vandaag in Ajax-life stond onder de kop "het nieuwe realisme"
Het beleid was om te werken naar een structurele positie bij de top 16.
Nu wordt officieel medegedeeld dat dit doel onbereikbaar is en dat het huidige niveau het gemiddelde is van wat er de komende jaren realiseerbaar is. Met af en toe misschien een uitschieter.
Kortom: de directie is van borrelpraat (lees: onrealitisch denken - zie mijn vorige stukje) gepromoveerd naar realisme. Prima wat mij betreft. Elke realistische fan wist dit namelijk al jaren!
pi_64165839
Ik ben allang blij dat er niet zo'n belachelijke druk op MvB z'n schouders rust, dit soort berichten zorgt enkel voor een normaal en realistisch verwachtingspatroon bij iedereen betrokken bij en met Ajax.
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:01:21 #119
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64165858
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zeg dat tegen de direktie. En de aandeelhouders niet te vergeten.
aandeelhouders zouden er daadwerkelijk beleggers van aandelen in Ajax gedacht hebben dat ze er stinkend rijk van zouden worden?
pi_64166302
VERDEDIGER al gesignaleerd in de Arena?
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:27:05 #121
164283 Luco
Buongiorno!
pi_64166891
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Nee, alleen Aanvoerder
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64167011
Hmmm kan die centraal achterin spelen?
pi_64167037
Maduro speelt trouwens ook voortaan achterin in Valencia. Hij speelt nog vaak ook
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:30:47 #124
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_64167043
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met Marco van Basten. Het gaat al jaren niet erg goed met Ajax dus verwacht ik dat nu ook nog niet van Marco. Het zou erg goed zijn als MvB een lange tijd aan zou blijven, minimaal 5 jaar. Dat is denk ik de enigste manier om succes te behalen. We hebben de laatste jaren al veels te veel nieuwe trainers gehad met elk hun eigen beleid en hun eigen nieuwe aankopen...en dus elk jaar weer opnieuw een opbouw-jaar...
Zelfs al wordt Ajax komend seizoen 5e ofzo...gewoon van Basten laten zitten! Het valt me namelijk op dat sinds de komst van Marco er toch best wel veel rust binnen Ajax is...spelers vinden het prettig om met hem te werken, en hij "maakt" er langzaam zn eigen groep van. Dit zal op termijn zn vruchten af gaan werpen, wat natuurlijk niet betekend dat je zomaar een Europese beker wint. Daar komen namelijk zoveel factoren bij kijken dat je ook best wel een paar keer in een kwart finale kan worden uitgeschakeld ofzo. En dat is ook helemaal niet erg, als er maar structureel wordt gewerkt aan 1 beleid, door 1 bestuur en 1 trainer!
Het is op dit moment zelfs al een klein beetje een luxe dat we Europees overwinteren, dus gewoon erg goed van Ajax/van Basten. Vertrouwen komt namelijk bovendrijven bij resultaten!

Ik vind ook niet dat iedereen zo moet zeuren dat er bepaalde spelers direct bij moeten komen enzo. Ajax kan beter rustig aan kijken voor goede versterkingen, zodat die gehaald kunnen worden in de zomer. En het lijkt er nu ook op dat van Basten echt de jeugd een kans geeft. Ook dat is erg positief, maar kan pas op termijn zn vruchten afwerpen...

Al met al zou ik zeggen: Geduld is een schone zaak...en ik heb er vertrouwen in, meer vertrouwen dan de afgelopen 5 jaar!
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:36:40 #125
164283 Luco
Buongiorno!
pi_64167279

Die aanname van v. Basten bij de 2-0

Verdedigen konden we toen trouwens ook niet.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64167418
@DurQ Je hebt wel gelijk dat er continuiteit moet komen. Een trainer na 1 seizoen wegsturen heeft ons la jaren niks opgeleverd.
pi_64167536
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:30 schreef toma het volgende:
Maduro speelt trouwens ook voortaan achterin in Valencia. Hij speelt nog vaak ook
Die heeft nog steeds een kwartier nodig om te draaien en het spelte verplaatsen. DIe gaatd aar echt niet slagen. Pakt zo nu en dan wat minuten meer is het ook niet.
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:45:21 #128
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64167578
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef toma het volgende:

[..]

Dat was van Geel toch? Die weet wel hoe je spelers steeds bij dezelfde club vandaan moet halen.
pi_64168129
Iemand het interview met Frank de Boer gezien in de VI? Hij gaf aan dat wanneer Ajax de titel zou winnen, dat ze hem opdragen aan Sjakie, Frank, held!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_64168223
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
Was het maar zo'n feest
pi_64168960
Lees net een goed stuk op het ajax forum
quote:
B
Vooraleer Ajax aan goed voetbal toekomt, moeten eerste een aantal "trauma's" worden verwerkt. Er moeten psychologische stappen worden gezet en daar is Marco uitstekend mee bezig. Ik zal ze voor de gemakkelijkheid even opsommen:

1. Het trauma thuis tegen Psv is weggepoetst
2. Het trauma om Europees te overwinteren met een aansprekend resultaat is weggepoetst
3. Het trauma van de constante druk van buitenaf waardoor de rust vaak werd verstoord, is (zo goed als mogelijk) weggepoetst
4. Het trauma om in de maand december en deels januari het kampioenschap te verspelen, is nog niet weggepoetst aangezien we nog maar 2 wedstrijden ver zijn in december maar die zijn ondertussen wel al gewonnen (met of zonder goed voetbal)

Het zijn dit soort zaken die eerst uit de kopjes moeten alvorens de spelers zich volledig op 'goed voetbal' kunnen gaan richten. Natuurlijk zou het leuk zijn als het proces allemaal wat sneller zou gaan, maar gezien de aard en het tijdstip van de diverse trauma's kan je ze helaas slechts één voor één oplossen.
Tel daar nog bij op dat spelers als Suarez, Vertonghen, VD Wiel zich goed ontwikkelen en Emanuelson z'n eeuwigdurend lijkende dip heeft overwonnen. En niet te vergeten het afschaffen van het premiestelsel dat de druk voor het grootste deel van het seizoen weghaalt want spelers hoeven zich niet meer wedstrijd per wedstrijd bezig te houden met geld maar met een kampioenschap en met goed voetbal.

Kortom, eerst de hoofden vrijmaken om dan in januari/februari het proces van goed voetbal te zien versnellen.
Als het met Marco niet lukt dan lukt het met niemand meer want ik zie geen enkele trainer op dit moment die zo goed omgaat met het psychologische deel van het spelletje. En degene die weet hoe de spelers psychologisch aan te pakken, moet ook de kans krijgen om het daaropvolgende proces van goed voetbal erin te slijpen.
pi_64169262
quote:
Uit het Parool van vandaag:
"Stoïcijns kijkt Marco van Basten voor zich uit. Het is een ernstig onderwerp, dat hij aan de orde brengt. Apart van elkaar komen ze één voor één naast hem staan. In volgorde van verschijnen: Emanuelson, Anita, Blind en De Jong. Stuk voor stuk jonkies.
De laatste twee zijnongeveer even groot als de trainer. De anderen een kop kleiner, maar dat maakt eigenlijk niks uit: Van Basten kijkt zijn spelers zelden aan. Hij communiceert zonder oogcontact. Zonder een beweging te veel te maken. Niet met zijn hoofd, handen, er zit zelfs geen onrust in de benen. Hij verroert zich alleen als het strikt noodzakelijk is. Om in zijn ogen te wrijven. Om in zijn oorschelp te kneden; een welbekende tik, voor wie hem bijna dagelijks observeert.
Dan zwaaien toch zijn armen. Eventjes maar, om een loopbeweging voor te doen. Gelukkig. Het gaat wel degelijk over voetbal. De spelers proberen een antwoord te formuleren op de vraag die Van Basten heeft gesteld. De één, zoals Emanuelson, doet daar wat langer over dan een ander. Anita en Blind zijn korter van stof, al heeft dat natuurlijk ook iets met status te maken. Zij zijn pas net voetbalprof.
Na het onderonsje met De Jong wandelt Van Basten naar de zijkant van het veld, waar behalve de technische staf, ook een aantal van de andere spelers is achtergebleven. Ze kijken nieuwsgierig naar hun trainer, maar die is uitgepraat.
Het blijft vandaag bij vier persoonlijke gesprekken."
pi_64169607
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:35 schreef versteegrob het volgende:
Lees net een goed stuk op het ajax forum
[..]
Wat nog niet weggepoetst is, is het trauma dat elke speler die maar 2 cm boven het maaiveld uitsteekt naar het buitenland vertrekt.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 20 december 2008 @ 01:14:10 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64169873
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Wat nog niet weggepoetst is, is het trauma dat elke speler die maar 2 cm boven het maaiveld uitsteekt naar het buitenland vertrekt.
Overdrijf niet zo joh... tis nu niet dat ze gratis de deur uit lopen!
pi_64172385
Lekker naar Florence
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:10:42 #136
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_64172411
Het wordt niets met Cvitanich!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_64172421
En morgen Doetinchem
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:30:26 #138
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_64172529
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:10 schreef Barca het volgende:
Het wordt niets met Cvitanich!
Zwartkijker!
Life is what you make it.
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:13:24 #139
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64172830
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En morgen Doetinchem
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:26:23 #140
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64172946
Ik surf iedere ochtend maar de gebruikelijke sites langs, maar telkens dezelfde teleurstelling. Waar blijft onze aankoop toch? Hij moet wel mee naar Portugal.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 december 2008 @ 10:48:56 #141
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_64173186
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:36 schreef Luco het volgende:

Die aanname van v. Basten bij de 2-0

Verdedigen konden we toen trouwens ook niet.
Heerlijk wedstrijd. Ik zat toen in vak AA. Wat was Olsen toch een held! (Tot-ie naar SCUM ging - maar daar heeft hij het nooit echt gemaakt)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_64174111
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64174165
quote:
De wegen van Dennis Gentenaar (33) en Ajax lijken zich binnenkort te gaan scheiden. Volgens de keeper heeft Ajax hem aangegeven dat er voor hem geen toekomst is weggelegd in de ArenA. "Ik mag vertrekken en ben op zoek naar een andere club", aldus Gentenaar in De Telegraaf. "Ajax wil me eventueel verhuren, maar er is ook gezegd dat de club er met een kopende partij wel uitkomt. De term transfervrij is niet gevallen, maar Ajax zal absoluut niet de hoofdprijs vragen."

De doelverdediger kwam aan het begin van dit seizoen in conflict met Marco van Basten, nadat hij kritiek uitte op het feit dat hij met Kenneth Vermeer moest rouleren als tweede keeper achter Maarten Stekelenburg. Vanwege blessures bij Stekelenburg en Gentenaar haalde Ajax Hans Vonk terug.

Gentenaar komt nu niet meer in de plannen van Van Basten voor. "Het zij zo," aldus de oud-doelman van NEC. "Het maakt me nu niet uit of zich een binnenlandse of buitenlandse club meldt. Ik wil weer tussen de palen staan."
Zou me niets verbazen als hij naar Feyenoord gaat.
quote:
Marco van Basten maakte vrijdag tijdens het wekelijkse perspraatje de balans op van de eerste seizoenshelft. De coach kon concluderen dat hij 'best tevreden' mocht zijn.

"Het team heeft uitschieters naar boven en naar beneden", constateerde hij gedurende het eerste half jaar onder zijn leiding. "Het vergt tijd om het elftal te laten voetballen zoals we voor ogen hebben."

"Ook zijn we op bepaalde posities nog zoekende, maar dat heeft mede te maken met het grote aantal blessuregevallen in de selectie. Dan moet je wel wisselen en schuiven," aldus de coach.

Over het algemeen is Van Basten echter tevreden over zijn eerste half jaar in dienst van Ajax. "Toch vind ik dat we goed bezig zijn. We draaien mee in de top van de competitie en zijn erin geslaagd om Europees te overwinteren. Daar mag je best tevreden over zijn."
Ben het wel met hem eens, hij is immers nog steeds aan het bouwen en heeft het ondanks het soms slechte voetbal toch al beter gedaan dan menig andere coach (gezien de stand).
  zaterdag 20 december 2008 @ 12:34:34 #144
82589 S-Two
barba macacu
pi_64174884
Met goed of met slecht voetbal, de komende twee wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden. Zien we na de winterstop wel verder.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64174987
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
Voor alle fans
quote:
Momenteel winnen we geen enkele wedstrijd gemakkelijk en dus zal iedereen geconcentreerd moeten spelen om tot een goed resultaat te komen.”
en aan wie zal dat liggen ollie
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_64176250
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En morgen Doetinchem
Hebbie een kaart ja
pi_64176396
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:14 schreef toma het volgende:
Ik mis de vergelijking geloof ik?
pi_64177656
Naar Florence .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:48:40 #149
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64177689
Hopelijk Vermaelen fit voor zondag. Vind hem de laatste tijd erg sterk spelen.
#FreeHat
pi_64178454
Hoeveel kans maak ik, wanneer ik met een groep van 8 man, zonder clubkaart, naar Florence afreis, om dan het stadion binnen te komen?
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')