Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef rompompom het volgende:
Cvitanich heeft nog geen volle wedstrijd gespeeld, geef die gozer alsjeblieft een fatsoenlijke kans. Zlatan was ook drama het eerste seizoen; vanaf de Wamberto-bekerfinale ging het meer dan goed.
Een goaltjesdief als Huntelaar zal doorgaans minder moeite hebben zich ergens aan te passen dan een voetballende spits als Cvitanich.
Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
- Geen Lindgren tegen De Graafschap.
Nee, KJH was natuurljk een wondervoetballerquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.
klopt dat het vroeg is en hij hoeft ook nog niet geweldig te zijn. Maar hij heeft mij in niks overtuigd tot nog toe. Je mag toch wel verwachten dat hij een glimp van klasse laat zien af en toe. Sulejmani is ook bagger tot nu toe, maar die heeft wel dreiging en af en toe een actie. Cvitanich heeft dat nog niet laten zien vind ik. Hopelijk komt daar verandering in, maar ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.
Wat hij wel is zullen de volgende wedstrijden uit moeten wijzen, maar om hem nu al af te schrijven is wel erg voorbarig.
Wat een boefje(s).quote:
Hij had een complete banaan in de thermosflessen van Silva en Suarez gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een boefje(s).![]()
![]()
Vorige keer haalde Dario ook een grapje uit toch? Iets met een bananenschil?
Die grijns.quote:
Dat was het ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had een complete banaan in de thermosflessen van Silva en Suarez gedaan..
Als hij mischien wat langer geblesseerd is ziet van Basten mischien eens in dat we dun in de verdedigers zitten. Vermaelen kan wel door Schilder worden vervangen maar als die ook nog eens verhuurd gaat worden zit je wel erg dun.quote:Vermaelen onzeker, Sarpong wederom geblesseerd
-------------------------------------------------------------------------------
Ajax moet het komend weekend wellicht stellen zonder Thomas Vermaelen. Het is nog onzeker of de Belg, vanwege een achillespeesblessure, zondag kan aantreden tegen De Graafschap .
Jeffrey Sarpong is weer geblesseerd geraakt. Dit gebeurde gisteren tijdens de training. De 20-jarige middenvelder was net hersteld, maar op het trainingsveld liep hij tegen een schouderblessure op.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi TerroRobbie,
Alles goed? Lang niet gesproken jongen.
Ga je nog wel eens bij Ajax kijken of nog steeds druk met je amateurclubje?
Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, omdat het al jaren kut IS? We zijn al 4 jaar geen kampioen geworden, de CL is een droom inmiddels, het voetbal is niet om aan te zien, we verkwanselen elke leuke speler die we hebben etc.
Je mag me op mijn woord geloven dat ik ook het hardste sta te juichen bij goed resultaat hoor. En ik wil best toegeven dat ik misschien teveel in het verleden ben blijven hangen toen Ajax nog alles en iedereen domineerde. Maar zoals het nu gaat is gewoon alleen al adhv de begroting te slecht voor woorden.
Nogmaals, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een speler die 1-2 miljoen pakt per jaar mag best eens een pass laten aankomen of een schot tussen de palen krijgen.
Misschien verwacht ik alsnog teveel... zal wel aan mij liggen dan..
Matige voetballerquote:
Daar kunnen we er altijd nog wel eentje van gebruiken. Een meer of minder maakt toch niet uitquote:
Ga je dagje langer of wat?quote:
Ah, zo. Ja, anders moet je gokken met boeken. En dat is het ook niet waard. Ik wil ook wel een dagje langer. Beetje de boel ontdekken daar. Maargoed, weet nog niet precies wat de anderen er zoal voor over hebben. In ieder geval heen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef Jasza het volgende:
Weten we nog niet kevin, sowieso langer ja, kan ook maandag tot zaterdag worden
quote:Ajax zonder Lindgren tegen De Graafschap; Gabri en Enoh terug; Vermaelen twijfelgeval
19-12-08
Ajax reist zondag af naar Doetinchem zonder Rasmus Lindgren. De middenvelder is nog niet hersteld van de enkelblessure die hij maandag op liep tijdens de training. vanmiddag hervatte Lindgren de individuele training. Hij beperkte zich vooralsnog tot het lopen van wat rondjes. Daarnaast is Thomas Vermaelen een twijfelgeval voor het duel met de nummer voorlaatst van de Eredivisie. Door klachten aan zijn achillespees trainde de 23-jarige Belg vrijdag niet mee. “Thomas heeft vandaag rust gekregen. Het is nog even afwachten of hij mee kan doen zondag”, aldus Van Basten vanmiddag.
Ook Jeffrey Sarpong was absent tijdens de vrijdagtraining. De aanvallende middenvelder kwam verkeerd terecht tijdens een training en liep hierbij een schouderblessure op, die hem enkele dagen langs de kant zal houden. Wegens lichte pijn aan zijn enkel, trainde Rasmus Lindgren apart van de groep. Gabri en Eyong Enoh deden wel volledig mee met de Amsterdammers.
Van Basten denkt overigens niet dat het een gemakkelijke middag gaat worden voor zijn ploeg. “Ik verwacht een heel gemotiveerde tegenstander aan te treffen. Het wordt een lastige wedstrijd.”
Op het gebruikelijke onderhoud met de pers refereerde de 44-jarige coach nog eventjes aan dezelfde wedstrijd een jaar geleden. “Vorig seizoen won Ajax uit bij De Graafschap met 1-8, dus ik denk dat er ook wel revanchegevoelens mee zullen spelen. Het wordt ongetwijfeld een lastige wedstrijd, maar wij gaan er alles aan doen om te winnen.”
Van Basten maakt zaterdag bekend welke achttien namen deel zullen uitmaken van de wedstrijdselectie voor het duel met de Superboeren. Ismaïl Assati, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Jan-Arie van der Heijden zullen in ieder geval niet tot de selecte groep behoren. Zij zijn allen herstellende van blessures.
die kop van hemquote:
Inderdaad. Mijn twee favoriete clubs tegenover elkaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef Anonymousz het volgende:
Fiorentina - Ajax![]()
![]()
![]()
Wordt een heerlijke wedstrijd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef RayMania het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop start voor Ajax - Fiorentina?
quote:Ajax loot Fiorentina
Nyon, 19 dec 2008
Het Italiaanse Fiorentina is de tegenstander van Ajax in de derde ronde van de UEFA Cup. Ajax begint op 18 of 19 februari met een uitduel. De return in Amsterdam wordt op 26 februari gespeeld. ,,Een mooie loting", aldus trainer Marco van Basten.
Het is de eerste keer dat Ajax in Europees verband uitkomt tegen Fiorentina. De Italianen plaatsten zich voor de derde ronde van de UEFA Cup door achter Bayern München en Olympique Lyon als derde te eindigen in poule F van de Champions League. Momenteel staat de ploeg van trainer Cesare Prandelli vijfde in de Serie A.
Trainer Marco van Basten is tevreden met de loting. ,,Ik heb natuurlijk wel wat met Italië", zei de coach, die in zijn tijd als speler van AC Milan regelmatig op bezoek is geweest in Florence. ,,Fiorentina is een mooie club en beschikt momenteel over een elftal met behoorlijk veel ervaring." Van Basten denkt dat Ajax in staat moet zijn de dubbele confrontatie met de Italianen te overleven. ,,Ik denk dat wij zeker kansen hebben om door te gaan. Als je van HSV kan winnen, kan je ook van Fiorentina winnen. Die ploegen zijn qua niveau met elkaar te vergelijken."
Als Ajax Fiorentina uitschakelt treft het in de vierde ronde de winnaar van de confrontatie tussen FC Twente en Olympique Marseille.
Informatie over de kaartverkoop volgt zo spoedig mogelijk.
Let op: data en tijden altijd onder voorbehoud!
Beetje maar... Ten Catequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef jna het volgende:
Beetje offtopic:
De dochter van Ten Cate staat deze maand in de fhm met een photoshoot
Heeft ie een lekkere dochter?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:28 schreef jna het volgende:
Beetje offtopic:
De dochter van Ten Cate staat deze maand in de fhm met een photoshoot
Naja het mooie is dat me pa daar wat mensen kent via ze werk(die hebben oa een shirt van Montolivo zelf voor me geregeld na Fiorentina-Glasgow). Dus de kans is vrij groot dat me pa ook gaat maar dan in het thuisvak, wel lachen allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja, anders moet je gokken met boeken. En dat is het ook niet waard. Ik wil ook wel een dagje langer. Beetje de boel ontdekken daar. Maargoed, weet nog niet precies wat de anderen er zoal voor over hebben. In ieder geval heen.
Beetje zoals Breach dus.
Scheringa verkoopt niks aan Ajaxquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:00 schreef Radegast het volgende:
Kan Ajax niet beter achter El Hamdaoui aan gaan ipv Elia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |