Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef rompompom het volgende:
Cvitanich heeft nog geen volle wedstrijd gespeeld, geef die gozer alsjeblieft een fatsoenlijke kans. Zlatan was ook drama het eerste seizoen; vanaf de Wamberto-bekerfinale ging het meer dan goed.
Een goaltjesdief als Huntelaar zal doorgaans minder moeite hebben zich ergens aan te passen dan een voetballende spits als Cvitanich.

Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.

- Geen Lindgren tegen De Graafschap.
 Sno to the rescue
 Sno to the rescue

Nee, KJH was natuurljk een wondervoetballerquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Zlatan had al vanaf het begin zijn geniale momenten. Bij Cvitanich heb ik er nog geen een gezien waardoor ik enthousiast word.
 .
.  

klopt dat het vroeg is en hij hoeft ook nog niet geweldig te zijn. Maar hij heeft mij in niks overtuigd tot nog toe. Je mag toch wel verwachten dat hij een glimp van klasse laat zien af en toe. Sulejmani is ook bagger tot nu toe, maar die heeft wel dreiging en af en toe een actie. Cvitanich heeft dat nog niet laten zien vind ik. Hopelijk komt daar verandering in, maar ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Appels met peren natuurlijk. Zlatan is een baltovenaar, dat is Dario absoluut niet.
Wat hij wel is zullen de volgende wedstrijden uit moeten wijzen, maar om hem nu al af te schrijven is wel erg voorbarig.

Wat een boefje(s).quote:

Hij had een complete banaan in de thermosflessen van Silva en Suarez gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een boefje(s).

Vorige keer haalde Dario ook een grapje uit toch? Iets met een bananenschil?
 .
.Die grijns.quote:
 !
!

Dat was het ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij had een complete banaan in de thermosflessen van Silva en Suarez gedaan..

Als hij mischien wat langer geblesseerd is ziet van Basten mischien eens in dat we dun in de verdedigers zitten. Vermaelen kan wel door Schilder worden vervangen maar als die ook nog eens verhuurd gaat worden zit je wel erg dun.quote:Vermaelen onzeker, Sarpong wederom geblesseerd
-------------------------------------------------------------------------------
Ajax moet het komend weekend wellicht stellen zonder Thomas Vermaelen. Het is nog onzeker of de Belg, vanwege een achillespeesblessure, zondag kan aantreden tegen De Graafschap .
Jeffrey Sarpong is weer geblesseerd geraakt. Dit gebeurde gisteren tijdens de training. De 20-jarige middenvelder was net hersteld, maar op het trainingsveld liep hij tegen een schouderblessure op.

quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi TerroRobbie,
Alles goed? Lang niet gesproken jongen.
Ga je nog wel eens bij Ajax kijken of nog steeds druk met je amateurclubje?

Je bent niet de enige hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, omdat het al jaren kut IS? We zijn al 4 jaar geen kampioen geworden, de CL is een droom inmiddels, het voetbal is niet om aan te zien, we verkwanselen elke leuke speler die we hebben etc.
Je mag me op mijn woord geloven dat ik ook het hardste sta te juichen bij goed resultaat hoor. En ik wil best toegeven dat ik misschien teveel in het verleden ben blijven hangen toen Ajax nog alles en iedereen domineerde. Maar zoals het nu gaat is gewoon alleen al adhv de begroting te slecht voor woorden.
Nogmaals, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een speler die 1-2 miljoen pakt per jaar mag best eens een pass laten aankomen of een schot tussen de palen krijgen.
Misschien verwacht ik alsnog teveel... zal wel aan mij liggen dan..
 .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |