abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64152016
quote:
Nog voordat de training van start ging, had Luis Suarez de lachers al op zijn hand. De Uruguayaan struikelde bij het opkomen van het trainingsveld over de reserveschoenen van Dario Cvitanich. Na wat lacherige woorden over en weer met zijn Spaanstalige collega gaf Suarez een licht schopje tegen de kicksen van de Argentijn. Eén van de voetbalschoenen vloog vervolgens met een sierlijke boog door de openstaande poort de gracht in naast het trainingsveld. Terwijl de voltallige selectie nauwelijks bijkwam van het lachen, snelden Oleguer, Gabri en Evander Sno onder leiding van Suarez naar het water. Met een 'ballenvanger' werd geprobeerd de schoen uit de gracht te redden. Uiteindelijk slaagde het viertal in de opzet, maar Cvitanich kon de doorweekte schoen tijdens de training niet meer gebruiken
Whehe.

- Geen Lindgren tegen De Graafschap.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:22:23 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64152023
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Heeft iemand jou weleens gevraagd waarom je Ajax-supporter bent (geworden). Of ben je het alleen zodat je het meeste respons krijgt wanneer je weer eindeloos loopt te kankeren op alles wat ook maar iets met de club te maken heeft?
Nee, en dat ben ik al voor dat jouw ouders wisten wat seks was .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64152034
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
Apart stadion
Er zit geen schuifdak op bedoel je?
pi_64152052
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Whehe.

!
Noot noot.
pi_64152080
quote:

[..]

Whehe.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64152083
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, en dat ben ik al voor dat jouw ouders wisten wat seks was .
Ja, dat laatste is fijn om te weten. Maar waarom ben je het dan. Ik hoor zelden tot nooit wat positiefs en werkelijk op ALLES weet je wel iets aan te merken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64152128
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zit geen schuifdak op bedoel je?
Vind het gewoon niet mooi... Hou er van als de supporters dicht bij het veld zitten
Noot noot.
pi_64152132
quote:

[..]

Whehe.

Geniaal
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:27:49 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64152211
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Breach het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is fijn om te weten. Maar waarom ben je het dan. Ik hoor zelden tot nooit wat positiefs en werkelijk op ALLES weet je wel iets aan te merken.
Sja, omdat het al jaren kut IS? We zijn al 4 jaar geen kampioen geworden, de CL is een droom inmiddels, het voetbal is niet om aan te zien, we verkwanselen elke leuke speler die we hebben etc.

Je mag me op mijn woord geloven dat ik ook het hardste sta te juichen bij goed resultaat hoor. En ik wil best toegeven dat ik misschien teveel in het verleden ben blijven hangen toen Ajax nog alles en iedereen domineerde. Maar zoals het nu gaat is gewoon alleen al adhv de begroting te slecht voor woorden.

Nogmaals, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een speler die 1-2 miljoen pakt per jaar mag best eens een pass laten aankomen of een schot tussen de palen krijgen.

Misschien verwacht ik alsnog teveel... zal wel aan mij liggen dan..
Get woke, go broke!
pi_64152316
quote:

[..]

Whehe.

Ik hoop op een filmpje bij Ajax tv.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64152497
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vind het gewoon niet mooi... Hou er van als de supporters dicht bij het veld zitten
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64152529
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef rompompom het volgende:

[..]

Vaag, die hoek linksonder. Daar zit je echt tyfusver van het veld! Uitvak zeker? .
Uitvak zit rechtsonder.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:39:15 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64152534
Geen Lindgren, is dat officieel? Is Gabri weer fit nu? En Aisatti? Enoh kan je wel opstellen, maar die moet wel een beetje een meer controlerende speler naast hem hebben.
Get woke, go broke!
pi_64152579
Gabri is volgens mij gewoon fit. Op Aissati hoef je voor de winterstop niet te rekenen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:40:57 #40
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64152580
Om nog even terug te komen op het vorige topic, wat betreft Cvitanich:
ik snap echt niet dat mensen daar vertrouwen in hebben. Hij is totaal niet dreigend, is geen aanspeelpunt, kan geen man uit spelen, werkt niet hard. Eigenlijk heeft hij amper kwaliteiten. Echt een middelmatige spits die heus wel af en toe een goal zal maken, maar geen succes wordt bij Ajax in de spits. Zeker omdat er al twee andere dwergen in de spits staan. Ik denk echt dat het weg gegooid geld is. Maar ik hoop dat ik er naast zit. Want ik draag Ajax wel een warm hart toe. Maar op dit moment zie ik totaal geen verbetering tov de afgelopen jaren.

Trouwens, nu Ajax zes punten voor staat op PSV hebben ze het de afgelopen 2,5 jaar beter gedaan dan PSV. In 83 wedstrijden 3 punten meer gehaald. Toch wel zuur dat toch PSV 2 titels heeft.
pi_64152635
Geef Dario nog maar wat tijd joh, hij heeft amper zijn kans gehad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:43:40 #42
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_64152665
quote:

[..]

Whehe.

Jawel, je keek.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:43:55 #43
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64152672
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:42 schreef koningdavid het volgende:
Geef Dario nog maar wat tijd joh, hij heeft amper zijn kans gehad.
Klopt, maar hij zou toch iets moeten laten zien qua dreiging of mooie acties. Aangezien het geen type Huntelaar is die alleen maar goals maakt.
pi_64152683
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Cavalier1 het volgende:
ik snap echt niet dat mensen daar vertrouwen in hebben. Hij is totaal niet dreigend, is geen aanspeelpunt, kan geen man uit spelen, werkt niet hard. Eigenlijk heeft hij amper kwaliteiten. Echt een middelmatige spits die heus wel af en toe een goal zal maken, maar geen succes wordt bij Ajax in de spits.
Die man kan zelf notabene een actie maken en een man daardoor uitspelen iets wat Huntelaar totaal niet heeft. Verder is hij een stuk sneller dan Huntelaar en heeft hij een goed inzicht in de vrije ruimtes wat ik tot nu toe van hem heb gezien. Hij werkt zich elke wedstrijd compleet uit de naat dus dat slaat ook nergens op.
Het enige waar hij tot nu toe niet echt sterk in is is aangespeeld worden met zijn rug naar het doel maar hij speelt pas 2-3 wedstrijden in de basis als spits.
pi_64152688
Hmm ben benieuwd of ik aan kaarten voor Fiorentina uit zou kunnen komen met mn sup. cc'tje. Ben wel in voor een buitenlands tripje maar zal wel lastig worden.

Wel een mooie loting in ieder geval!
AFC Ajax
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:45:18 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64152714
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Cavalier1 het volgende:
ik snap echt niet dat mensen daar vertrouwen in hebben. Hij is totaal niet dreigend, is geen aanspeelpunt, kan geen man uit spelen, werkt niet hard. Eigenlijk heeft hij amper kwaliteiten. Echt een middelmatige spits die heus wel af en toe een goal zal maken, maar geen succes wordt bij Ajax in de spits. Zeker omdat er al twee andere dwergen in de spits staan. Ik denk echt dat het weg gegooid geld is. Maar ik hoop dat ik er naast zit. Want ik draag Ajax wel een warm hart toe. Maar op dit moment zie ik totaal geen verbetering tov de afgelopen jaren.

Trouwens, nu Ajax zes punten voor staat op PSV hebben ze het de afgelopen 2,5 jaar beter gedaan dan PSV. In 83 wedstrijden 3 punten meer gehaald. Toch wel zuur dat toch PSV 2 titels heeft.
Nou ben ik een raszeikerd, maar om Cvitanich nu al af te schrijven gaat zelfs mij te ver .

KJH heeft het ook heel zwaar gehad dit seizoen, omdat hij gewoon geen speelbare bal kreeg. Ik zie best wel sterkte punten in zijn spel hoor. Laten Suarez en Sulejmani nou eerst maar eens wat ballen op hem spelen ipv egoistisch alles zelf te willen doen, en dan zien we wel .
Get woke, go broke!
pi_64152737
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ben ik een raszeikerd, maar om Cvitanich nu al af te schrijven gaat zelfs mij te ver .
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64152757
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Geen Lindgren, is dat officieel? Is Gabri weer fit nu? En Aisatti? Enoh kan je wel opstellen, maar die moet wel een beetje een meer controlerende speler naast hem hebben.
Komt van Ajax.nl. Zag over Gabri zo snel ff niets staan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64152773
Cvitanich heeft nog geen volle wedstrijd gespeeld, geef die gozer alsjeblieft een fatsoenlijke kans. Zlatan was ook drama het eerste seizoen; vanaf de Wamberto-bekerfinale ging het meer dan goed.

Een goaltjesdief als Huntelaar zal doorgaans minder moeite hebben zich ergens aan te passen dan een voetballende spits als Cvitanich.
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:47:31 #50
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_64152776
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:44 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Die man kan zelf notabene een actie maken en een man daardoor uitspelen iets wat Huntelaar totaal niet heeft. Verder is hij een stuk sneller dan Huntelaar en heeft hij een goed inzicht in de vrije ruimtes wat ik tot nu toe van hem heb gezien. Hij werkt zich elke wedstrijd compleet uit de naat dus dat slaat ook nergens op.
Het enige waar hij tot nu toe niet echt sterk in is is aangespeeld worden met zijn rug naar het doel maar hij speelt pas 2-3 wedstrijden in de basis als spits.
Ik vind niet dat hij een goede actie heeft laten zien tot nu toe. Eén schijnbeweging tegen NAC waaruit hij scoorde, dat is alles. Verder is hij niet lui, maar het is ook geen Dirk Kuyt zeg maar. Wat betreft inzicht in vrije ruimtes heeft hij mij nog niet weten overtuigen. Maar dat kan misschien pas duidelijk worden als Aisatti gaat spelen, die kan steekpassjes geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')