DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Maar dan rijmt die niet meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef Doezelhaar het volgende:
Haal Elia eens uit die TT man....
Het is denk ik vooral heel wisselvallig en dat komt volgens mij omdat er nog geen moment met een echt vaste opstelling is gespeeld, grotendeels veroorzaakt door alle blessures. Nu is de voorhoede weer op orde en ligt het middenveld eruit, het schiet echt niet op zo. Best kut dat er geen fatsoenlijke winterstop is, zodat er rustig hersteld kan worden. Pas dan kun je aan automatismen gaan werken en ga je beter voetballen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen PSV hoef je dit jaar niet aan de bak nee. En HSV was idd een goed resultaat. Maar verder is het niet om aan te zien, of ben je dat ook gewoon niet me eens, om het niet met me eens zijn dan?
Dat zeg ik toch dan ook? Natuurlijk is 2de en door in Europa opzich best redelijk op dit moment, maar ik vind dat het een beetje ondanks MvB is ipv dankzij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goede voetballers maar blijkbaar geen goed team.
Ik ben het dan ook grotendeels met je eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch dan ook? Natuurlijk is 2de en door in Europa opzich best redelijk op dit moment, maar ik vind dat het een beetje ondanks MvB is ipv dankzij.
Met deze spelers zouden we wel even elke pot met 5-2 winnen ofzo, dan maar een paar goals tegen..
quote:Eljero Elia (nog niet speelgerechtigd)
Oh, dat geloof ik ook wel hoor, ik weet best dat ik soms (eigenlijk alleen hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook grotendeels met je eens.
Alleen ben ik sowieso wat sneller tevreden dan dat jij dat bent
Eens.. Tis vaak drie keer niks..quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Maar met wedstrijden als Volendam voor de beker, Utrecht, Slavia (om de wel gewonnen wedstrijden dan voor het gemak maar even te negeren) vind ik dat Ajax, ONDANKS alle blessures etc gewoon onder de maat voetbalt. Sorry als jullie het wel heel mooi vinden, ik vind het niet om aan te zien.
Ik denk niet dat iemand het met je oneens is dat er matig gevoetbald wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook wel hoor, ik weet best dat ik soms (eigenlijk alleen hier op FOK!) kan zeiken soms.
Maar met wedstrijden als Volendam voor de beker, Utrecht, Slavia (om de wel gewonnen wedstrijden dan voor het gemak maar even te negeren) vind ik dat Ajax, ONDANKS alle blessures etc gewoon onder de maat voetbalt. Sorry als jullie het wel heel mooi vinden, ik vind het niet om aan te zien.
Apart stadionquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef kevin6188 het volgende:
Stadion Fiorentina. Ben benieuwd hoeveel man er die kant op gaat. Zullen kaarten genoeg komen.
[ afbeelding ]
Vaag, die hoek linksonder. Daar zit je echt tyfusver van het veld! Uitvak zeker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef kevin6188 het volgende:
Stadion Fiorentina. Ben benieuwd hoeveel man er die kant op gaat. Zullen kaarten genoeg komen.
[ afbeelding ]
Nouja het voetbal komt dan vanzelf wel? Ben benieuwd wanneer dat dan komtquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef Wooldoor het volgende:
Tuurlijk is het voetbal onder de maat maar we winnen toch grotendeels ook de hele slechte wedstrijden. Zolang er dit seizoen maar punten gepakt worden vind ik het best, het voetbal komt dan vanzelf wel.
Kampioen worden dit seizoen gaat voor alles.
Lul niet. Ik schat de kansen regelmatig lager in dan het gros hier, helemaal in competitieverband. Ik kan alleen slecht tegen azijnzeikers die Ajax bij voorbaat al kansloos achten tegen een club als Fiorentina.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies die post bedoelde ik.
En prima dat je EK dingen en AZ goed voorspelt, maar je Ajax voorspellingen zijn nagenoeg altijd kut en gebaseerd op een optimisme die aan naiviteit grenst.
Heeft iemand jou weleens gevraagd waarom je Ajax-supporter bent (geworden). Of ben je het alleen zodat je het meeste respons krijgt wanneer je weer eindeloos loopt te kankeren op alles wat ook maar iets met de club te maken heeft?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch dan ook? Natuurlijk is 2de en door in Europa opzich best redelijk op dit moment, maar ik vind dat het een beetje ondanks MvB is ipv dankzij.
Met deze spelers zouden we wel even elke pot met 5-2 winnen ofzo, dan maar een paar goals tegen..
Whehe.quote:Nog voordat de training van start ging, had Luis Suarez de lachers al op zijn hand. De Uruguayaan struikelde bij het opkomen van het trainingsveld over de reserveschoenen van Dario Cvitanich. Na wat lacherige woorden over en weer met zijn Spaanstalige collega gaf Suarez een licht schopje tegen de kicksen van de Argentijn. Eén van de voetbalschoenen vloog vervolgens met een sierlijke boog door de openstaande poort de gracht in naast het trainingsveld. Terwijl de voltallige selectie nauwelijks bijkwam van het lachen, snelden Oleguer, Gabri en Evander Sno onder leiding van Suarez naar het water. Met een 'ballenvanger' werd geprobeerd de schoen uit de gracht te redden. Uiteindelijk slaagde het viertal in de opzet, maar Cvitanich kon de doorweekte schoen tijdens de training niet meer gebruiken
Nee, en dat ben ik al voor dat jouw ouders wisten wat seks wasquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft iemand jou weleens gevraagd waarom je Ajax-supporter bent (geworden). Of ben je het alleen zodat je het meeste respons krijgt wanneer je weer eindeloos loopt te kankeren op alles wat ook maar iets met de club te maken heeft?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
- Geen Lindgren tegen De Graafschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |