Je plaat hangt vast.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat Silva, ook al is het niet zijn plek, het centraal achterin slechter kan doen als Oleguer, maar guru MvB zal het wel weer beter weten... hij heeft er verstand van, schijnt..
De jouwe ook. Ik reageer gewoon op het nieuwsbericht, je hoeft niet op me te reageren als je verder neits te melden hebtquote:
Precies die post bedoelde ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1144: Vanavond groepswinnaar
Jij nog veel minder en nog trek je je bek elke keer open om er een stroom aan bagger uit te laten komenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
hij heeft er verstand van, schijnt..
Braafheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat mij betreft koopt Ajax Edson Braafheid en gaat het zo spelen:
Vermeer
Silva, vd Wiel, Vermaelen, Braafheid
Gabri, Verthongen,
Emanuelson
Suarez Cvitanich Sulejmani
Cvitanich zou ik dan het liefst nog vervangen voor een andere spits. Gudjohnsen bijvoorbeeld.
Vooralsnog heb ik overal gewoon gelijk in gekregen en heeft hij de zooi nog niet aan het voetballenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij nog veel minder en nog trek je je bek elke keer open om er een stroom aan bagger uit te laten komen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik overal gewoon gelijk in gekregen en heeft hij de zooi nog niet aan het voetballen.
Is uit de beker, speelt voor geen meter en als ze een keer aan de bak moeten, zoals tegen een tegenstander als AZ geven ze niet thuis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ajax staat 2de op 3 punten, won met 4-1 van psv, won met 0-1 uit bij HSV en overwintert Europees.
You were saying?
Het jaar dat Ajax kampioen werd zonder een wedstrijd te verliezen (Nationaal en Europees) verloren we thuis met 1-2 van een onthutsend slecht f'noord. Beker zegt niets.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is uit de beker, speelt voor geen meter en als ze een keer aan de bak moeten, zoals tegen een tegenstander als AZ geven ze niet thuis..
Maar het gaat geweldig.
tegen PSV hoef je dit jaar niet aan de bak nee. En HSV was idd een goed resultaat. Maar verder is het niet om aan te zien, of ben je dat ook gewoon niet me eens, om het niet met me eens zijn dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het jaar dat Ajax kampioen werd zonder een wedstrijd te verliezen (Nationaal en Europees) verloren we thuis met 1-2 van een onthutsend slecht f'noord. Beker zegt niets.
Maar ze moesten tegen HSV niet aan de bak? Of tegen psv?.
Het is geen fifa soccer, waar je zomaar een speler kan 'nemen'. Alsof Gudjohnsen naar Ajax zou komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat mij betreft koopt Ajax Edson Braafheid en gaat het zo spelen:
Vermeer
Silva, vd Wiel, Vermaelen, Braafheid
Gabri, Verthongen,
Emanuelson
Suarez Cvitanich Sulejmani
Cvitanich zou ik dan het liefst nog vervangen voor een andere spits. Gudjohnsen bijvoorbeeld.
Jij doet alsof het een dramatisch seizoen is, de waarheid ligt in het midden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen PSV hoef je dit jaar niet aan de bak nee. En HSV was idd een goed resultaat. Maar verder is het niet om aan te zien, of ben je dat ook gewoon niet me eens, om het niet met me eens zijn dan?
Tuurlijk is ook zo. Maar ik vraag me gewoon oprecht af waarom deze ploeg, met zoveel goeie voetballers zo slecht kan spelen? Tegen Slavia was toch ook weer een draak, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een pass over 10 meter NIET zomaar naar de tegenstander spelen is toch echt geen hoge verwachting vind ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef sjimz het volgende:
Het hoeft er niet goed uit te zien, zolang de resultaten maar goed zijn.
Overwinteren in Europa en meedoen om de landstitel zijn 2 dingen die tot nu toe nog goed gaan.
Goede voetballers maar blijkbaar geen goed team.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook zo. Maar ik vraag me gewoon oprecht af waarom deze ploeg, met zoveel goeie voetballers zo slecht kan spelen? Tegen Slavia was toch ook weer een draak, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een pass over 10 meter NIET zomaar naar de tegenstander spelen is toch echt geen hoge verwachting vind ik.
Als we zo kampioen worden vind ik het uiteraard ook best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |