Ik denk dat Riro dat ook wel had gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef kevin6188 het volgende:
Check Ryanair vanaf Eindhoven. Enige kutte is dat je de datum nog niet precies weet.
Ben jij er geweest vorig jaar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mooi reisje hoor naar Florence, waar ook zeker wat te halen valt.
Precies, hopen op een goede dag van het team en dan kan er van alles gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mooi reisje hoor naar Florence, waar ook zeker wat te halen valt.
Waag het eens Urby.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:20 schreef w00h00 het volgende:
Fiorentina met die ouwe drugsbaron van een Mutu
Ja, we zijn met een gehuurd busje met 9 man erin gereden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben jij er geweest vorig jaar?
Hoe ben je erheen gegaan?
Hoe duur was je uit ongeveer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ja, we zijn met een gehuurd busje met 9 man erin gereden.
quote:
In totaal (dus incl. eten, drinken, overnachten, benzine, kaartje en autohuur) iets van 300 euro.quote:
Denk dat een busje huren met een aantal man het goedkoopste is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef kevin6188 het volgende:
Gaat nog flink wat kosten met het vliegtuig.
Volgens mij klopt dat niet.quote:Ajax begint op 18 of 19 februari met een thuisduel. De return in Florence wordt op 26 februari gespeeld.
Andersom denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:
Pas nog even op met de info op Ajax.nl:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Andersom inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:
Pas nog even op met de info op Ajax.nl:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Oleguer rust ze rauw.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit gaat een mooie strijd worden, Montolivo, Gilardino en Mutu gaan huilend slapen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef TheJanitor het volgende:
Vermaelen en Sarpong weer geblesseerd.
De FOK! BUS maar van stal halen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk dat een busje huren met een aantal man het goedkoopste is.
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat Ajax niet zo vaak een goede dag heeft?
Bron?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef TheJanitor het volgende:
Vermaelen en Sarpong weer geblesseerd.
Het is in ieder geval een ploeg waar Ajax zich wel prima voor kan opladen. En hopelijk draait Ajax in februari ook wat beter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Urquhart het volgende:
Fiorentina...tja liever dit, dan weer zo'n Oostblok land.
Las het op Ajax showtime maar het bericht is alweer weg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron?
Over Sarpong gesproken. Die mogen ze wat mij betreft ook wel verhuren.
Vliegen naar Bologna is ook allemaal zo duur nog niet, zie ik net.quote:
Dat zegt bij Ajax toch niets. Als je denkt dat ze het zwaar krijgen of haast kansloos zijn dan verrassen ze met een (simpele) zege en als je eens goed gaat zitten voor een doelpuntenfestijn dan gaan ze lopen kutten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef Longmen het volgende:
Fiorentina tja dat is wel één van de zwaarste die je kon loten...
Vanaf?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vliegen naar Bologna is ook allemaal zo duur nog niet, zie ik net.
Fok! Busquote:
Precies.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat zegt bij Ajax toch niets. Als je denkt dat ze het zwaar krijgen of haast kansloos zijn dan verrassen ze met een (simpele) zege en als je eens goed gaat zitten voor een doelpuntenfestijn dan gaan ze lopen kutten.
Opzich wel ja, deze ploeg is echt niet te motiveren voor een op papier zwakkere tegenstander, al zijn ze zelf nog zo slecht aan het voetballen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies.
Liever dit dan Aalborg ofzo.
Net zoals we ruim zouden winnen van Praag toch?quote:
Naar Hamburg gingen er iig meer dan 10quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fok! BusDan gaan dr net 10 man mee van hier. De rest durft niet, mag niet van zn moeder of gaat alleen mee als de bus een internetaansluiting heeft.
Ga weg man.quote:
AFC Ajax Topic #1144: Vanavond groepswinnaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals we ruim zouden winnen van Praag toch?
Je glazen bol is een beetje troebel.. Al weken.
Een goede verdediger erbij en we hebben gewoon een heel sterke selectie.quote:
Ondanks die geweldige voorhoede scoren ze toch ook niet echt aan de lopende band..quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef koningdavid het volgende:
Een goede verdediger erbij en we hebben gewoon een heel sterke selectie.
Nou zeg, stel je voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1144: Vanavond groepswinnaar
Nu nog goed spelen hč.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een goede verdediger erbij en we hebben gewoon een heel sterke selectie.
quote:In de periode tussen 2003 en 2008 hebben de eredivisieclubs een bedrag van ruim 420 miljoen euro binnengehaald met de verkoop van spelers. Ajax ontving van dat bedrag bijna de helft. Dit blijkt uit een onderzoek van De Nederlandsche Bank dat vrijdag gepubliceerd werd.
Onder meer door de transfers van Cristian Chivu (18 miljoen), Zlatan Ibrahimovic (16), Ryan Babel (17), Wesley Sneijder (27) en Klaas-Jan Huntelaar (27) valt het bedrag voor Ajax zo hoog uit. Van de 421 miljoen (voor 180 spelers) die de clubs gezamenlijk bij elkaar sprokkelden, kwam 185 miljoen op de rekening van de Amsterdammers terecht.
Het bedrag dat de Nederlandse eredivisieclubs uitgaven aan spelers ligt aanmerkelijk lager. Er werd ‘slechts’ 196 miljoen uitgegeven aan 272 voetballers.Bron: DNB / Sportweek
quote:Ajax staat niet te springen, maar Bruno Silva hoopt wel degelijk op een vertrek bij Ajax. De Uruguayaan komt nauwelijks aan spelen toe en dreigt ook zijn plek in het nationale elftal te verliezen. Dat zegt zaakwaarnemer Henk van Ginkel tegen Goal.com.
Danny Blind gaf eerder deze week in het Algemeen Dagblad al aan dat Ajax Silva hard nodig heeft, maar dat ook de rechtsback zijn prijs heeft.
De belangenbehartiger van Silva reageert tegen Goal.com: "Hij heeft gewoon een contract bij Ajax, maar het is duidelijk dat het zo niet verder kan. Een speler van 28 jaar gaat niet het hele jaar op de bank zitten. Bovendien is Uruguay nog volop in de race voor plaatsing voor het WK van 2010 en daar gaat hij zijn plaats ook verliezen als het zo door gaat."
Het is dus duidelijk hoe de zaken ervoor staan, maar hoe groot is de kans dat de rechtsback ook daadwerkelijk vertrekt uit Amsterdam? "Ajax heeft hem natuurlijk voor vrij veel geld gekocht dit jaar en daarom is het niet makkelijk om het zomaar even bij een andere club onder te brengen."
"Als er een club komt dan zal ik met Ajax gaan praten om te kijken wat er mogelijk is. Dat weten ze ook en dat heb ik ze verteld. Maar uiteindelijk moet de geďnteresseerde club gewoon alleen met Ajax onderhandelen over de prijs. Ik ga niet speculeren, maar er is altijd over een transfer te praten natuurlijk."
Silva werd eind januari na langdurig getrouwtrek gekocht van FC Groningen. De Uruguayaan wilde, als Groningen hem niet liet gaan, niet meer voor zijn toenmalige club uitkomen. Na een prima eerste half jaar is Silva dit jaar voorbijgestreefd door Gregory van der Wiel. Tot dusver speelde Silva achttien competitiewedstrijden voor Ajax. Bron: Goal.com
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als we wekelijks tegen psv zouden spelen zou dat geen enkel probleem zijn
Je plaat hangt vast.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat Silva, ook al is het niet zijn plek, het centraal achterin slechter kan doen als Oleguer, maar guru MvB zal het wel weer beter weten... hij heeft er verstand van, schijnt..
De jouwe ook. Ik reageer gewoon op het nieuwsbericht, je hoeft niet op me te reageren als je verder neits te melden hebtquote:
Precies die post bedoelde ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1144: Vanavond groepswinnaar
Jij nog veel minder en nog trek je je bek elke keer open om er een stroom aan bagger uit te laten komenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
hij heeft er verstand van, schijnt..
Braafheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat mij betreft koopt Ajax Edson Braafheid en gaat het zo spelen:
Vermeer
Silva, vd Wiel, Vermaelen, Braafheid
Gabri, Verthongen,
Emanuelson
Suarez Cvitanich Sulejmani
Cvitanich zou ik dan het liefst nog vervangen voor een andere spits. Gudjohnsen bijvoorbeeld.
Vooralsnog heb ik overal gewoon gelijk in gekregen en heeft hij de zooi nog niet aan het voetballenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij nog veel minder en nog trek je je bek elke keer open om er een stroom aan bagger uit te laten komen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik overal gewoon gelijk in gekregen en heeft hij de zooi nog niet aan het voetballen.
Is uit de beker, speelt voor geen meter en als ze een keer aan de bak moeten, zoals tegen een tegenstander als AZ geven ze niet thuis.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ajax staat 2de op 3 punten, won met 4-1 van psv, won met 0-1 uit bij HSV en overwintert Europees.
You were saying?
Het jaar dat Ajax kampioen werd zonder een wedstrijd te verliezen (Nationaal en Europees) verloren we thuis met 1-2 van een onthutsend slecht f'noord. Beker zegt niets.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is uit de beker, speelt voor geen meter en als ze een keer aan de bak moeten, zoals tegen een tegenstander als AZ geven ze niet thuis..
Maar het gaat geweldig.
tegen PSV hoef je dit jaar niet aan de bak nee. En HSV was idd een goed resultaat. Maar verder is het niet om aan te zien, of ben je dat ook gewoon niet me eens, om het niet met me eens zijn dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het jaar dat Ajax kampioen werd zonder een wedstrijd te verliezen (Nationaal en Europees) verloren we thuis met 1-2 van een onthutsend slecht f'noord. Beker zegt niets.
Maar ze moesten tegen HSV niet aan de bak? Of tegen psv?.
Het is geen fifa soccer, waar je zomaar een speler kan 'nemen'. Alsof Gudjohnsen naar Ajax zou komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat mij betreft koopt Ajax Edson Braafheid en gaat het zo spelen:
Vermeer
Silva, vd Wiel, Vermaelen, Braafheid
Gabri, Verthongen,
Emanuelson
Suarez Cvitanich Sulejmani
Cvitanich zou ik dan het liefst nog vervangen voor een andere spits. Gudjohnsen bijvoorbeeld.
Jij doet alsof het een dramatisch seizoen is, de waarheid ligt in het midden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen PSV hoef je dit jaar niet aan de bak nee. En HSV was idd een goed resultaat. Maar verder is het niet om aan te zien, of ben je dat ook gewoon niet me eens, om het niet met me eens zijn dan?
Tuurlijk is ook zo. Maar ik vraag me gewoon oprecht af waarom deze ploeg, met zoveel goeie voetballers zo slecht kan spelen? Tegen Slavia was toch ook weer een draak, ik verwacht echt geen 1995 voetbal, maar een pass over 10 meter NIET zomaar naar de tegenstander spelen is toch echt geen hoge verwachting vind ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef sjimz het volgende:
Het hoeft er niet goed uit te zien, zolang de resultaten maar goed zijn.
Overwinteren in Europa en meedoen om de landstitel zijn 2 dingen die tot nu toe nog goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |