vanachtquote:Op zondag 21 december 2008 11:32 schreef Sirolf het volgende:
Veiling TV met Ilse, wanneer was dat?
Dat wel inderdaad... maar ik vrees een Lantingaatje aankomen, als hij er nu al zoveel last van heeft beloofd dit weinig goedsquote:Op zondag 21 december 2008 11:32 schreef peaceman het volgende:
Ondanks dat Coen wat minder uit de verf komt, alle respect voor zijn aanwezigheid in het huis!
quote:Op zondag 21 december 2008 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wow leuke TT zeg.... en dat geopend door iemand die niet eens weet dat er niet gegeten mag worden in de studio
beter af alleenquote:
Idd. Eenschquote:Op zondag 21 december 2008 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad... maar ik vrees een Lantingaatje aankomen, als hij er nu al zoveel last van heeft beloofd dit weinig goeds
In de kroeg.quote:Op zondag 21 december 2008 11:36 schreef Kolomo het volgende:
Dit vond ik vorig jaar één van de toppers, waar blijven die standvastige aanvragers dit jaar?
niet zo snelquote:
je loopt voorquote:
daar was nog een interessante discussie over vannacht. de 'drankjes' zijn qua hoeveelheden voor iedereen hetzelfde. terwijl coen veel groter is dan de anderen. dus hij heeft meer nodig en zou dus ook meer moeten krijgen. gingen ze vandaag aan de dokter vragen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Tito het volgende:
Coen is gewoon moe en heeft honger.
Dat merk je aan alles
santa clausquote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zal er in de suprisetruck zitten?
Robert ten Brink
Ik hoop het vanmiddag te zien.....quote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Robert ten Brink
Wel zo snel mogelijk vermelden dan hequote:Op zondag 21 december 2008 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop het vanmiddag te zien.....
Als sinterklaasquote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Robert ten Brink
waar kijk jij dan?quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het anders bekijken: jij loopt achter.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk vermelden dan he
Was ook mijn eerste ingeving of 1 of andere bekende dominee ofzo.quote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Robert ten Brink
Dat wordt niet eerder dan als we thuis zijn.... ik heb geen internet op mn telefoon en Peaceman ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk vermelden dan he
in de uitzending van Rab past dat wel jaquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ze zoudenvan Waltzing Mathilda eens een grunt-versie van op moeten nemen
quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
waren ze gisteravond/nacht aan het wii'en ??
Jos Brink was een goede optie geweest... als ie niet al naar boven was vertrokkenquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving of 1 of andere bekende dominee ofzo.
upc digi kanaal ???quote:
Helaasch...quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
Euh..? Verkeerd subforum, daarom kon ik 'm niet vinden:
[SR @ 3FM #971] Waar we meer Fake Blood willen
Had ik dus maar gemaakt.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
Nou echt wel.....quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel meer dan een tientje voor over!
kun je dat ergens terug vinden ??quote:
Ja idd. Die had blijkbaar andere dingen gepland...quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jos Brink was een goede optie geweest... als ie niet al naar boven was vertrokken
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erinquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zou het Arie Boomsma zijn??? Ik neem fototoestel mee iig.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Heb ik nou een hakkuhnde Ilse gemist ??![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erin
Ach lijkt me best een geschikte vent hoor.... en ach het geld is voor het goede doel he? Niet voor hemzelf. Ik ga ook die colaflesjes kopen trouwens...quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Arie Boomsma? Dan zou ik me geld terugvragen
ik niequote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik denk juist dat dat heel gezellig kan zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
S'ochtends
Ach ja zolang ie die maar aanhoudt, ik hoef dat afgefikte stompje vlees niet te zienquote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Giel in ze boxer lol
[..]
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erin
[..]
quote:
S'ochtends
giel en ilse aan het tennissenquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
En bedankt he??? Nu gaat onze zoon zeker jouw naam niet krijgen!!! als ik er al over twijfeldequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is Giel best zielig... die is vroeger zo gepest met zijn puisten, mee-eters, kleine piemeltje en grafbakkes dat ie daardoor tegen alles en iedereen aan is gaan trappen... en daar hebben wij nu elke dag last van
Ach ja, ze kreeg nog effe een masterclass van Paul, maar stuiterde daarna weer vrolijk rond!quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Ilse kunnen we wel wat hebben.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En bedankt he??? Nu gaat onze zoon zeker jouw naam niet krijgen!!! als ik er al over twijfelde
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wilt ons kind niet gelijk op achterstand zetten toch?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
En bedankt he??? Nu gaat onze zoon zeker jouw naam niet krijgen!!! als ik er al over twijfelde![]()
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is Giel best zielig... die is vroeger zo gepest met zijn puisten, mee-eters, kleine piemeltje en grafbakkes dat ie daardoor tegen alles en iedereen aan is gaan trappen... en daar hebben wij nu elke dag last van
inderdaad jaquote:Op zondag 21 december 2008 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ow ja jij hebt er ook nog wat over te vertellen
Ach, Ilse is Ilsequote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, draai So Incredible NOG maar een keer. Ze heeft meer nummers gemaakt!
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef jmac het volgende:
Als Guus Brabant inzet dan zal 't plein wel losgaan!
Zo doe je het idd goedquote:
Vannacht al, toen zette Ilse 'm inquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef jmac het volgende:
Als Guus Brabant inzet dan zal 't plein wel losgaan!
quote:Op zondag 21 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...
Of helemaal niet zoals meneertje banaanhoofdquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Paul snapt het helemaal... interactie met de mensenen niet op de afzeikerige toon van dat wandelende acnee-gedrocht
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Paul snapt het helemaal... interactie met de mensenen niet op de afzeikerige toon van dat wandelende acnee-gedrocht
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
Kinderen die AC/DC willen horen, hoe erg![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...
Kom je nog langs ambro?quote:Op zondag 21 december 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht al, toen zette Ilse 'm in.
YEAH!! MEEEEER MEEEEEER MEEEEEEEEEEER!!quote:
Had je het geslacht maar niet moeten verklappen . . .quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twee mannen tegen 1 zwangere vrouw, kunnen jullie wel!!![]()
Het ruikt spontaan naar dennennaalden.quote:
Steeds al ik d'r zie krijg ik "kom op konijntje, doe maar wiebelen" in mijn hoofd. Ze is echt zo instabiel als de Erasmusbrug volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
YEAH!! MEEEEER MEEEEEER MEEEEEEEEEEER!!
En wanneer doen ze eens iets aan die microfoon van dat update mens? Klinkt echt voor geen meter!
Ik bedoel jij en Peaceman hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had je het geslacht maar niet moeten verklappen . . .![]()
Aargh dat vind ik zo'n DOM nummer! Blegh!quote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Steeds al ik d'r zie krijg ik "kom op konijntje, doe maar wiebelen" in mijn hoofd. Ze is echt zo instabiel als de Erasmusbrug volgens mij.
quote:
quote:
Ff aan sirolf vragen; die heeft beeld en geluidquote:Op zondag 21 december 2008 12:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
[..]
DankjeRadiodebuut van mij en m'n zusje. Was het heel erg? Kun je fragmenten nog ergens terugkijken/-luisteren? Of zal ik dat maar beter niet doen...
Was toch wel erg fascinerend om ze daar te zien. Het lijkt eigenlijk heel saai, maar het is toch wel echt grappig
14 minuten. Gisteravond.quote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de kortste tijd die nodig was om 1 topic vol te krijgen van SR-reeks?
Hahaha bij ons staat ook van een dag of 3 maar in de vaatwasser die ik nog moet aanzetten.quote:Op zondag 21 december 2008 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Was van een dag of vier, en ik ben niet zo snel.
Laterquote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
pff... Nu moet ik weer naar me oma nou laterzz
18.81 posts per minuut - [SR @ 3FM #959] Breda zingt wel een stukje beter dan Mary Jquote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de kortste tijd die nodig was om 1 topic vol te krijgen van SR-reeks?
tot over uurtje of 1 a 2 of meer of minderquote:
Nee en niemand heeft haar volgens mij zien weggaan....quote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft Ilse eigenlijk wel geslapen vannacht en hoe laat is ze weer weggegaan ??
Toch gered om onder de 15 minuten te blijven ??quote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
14 minuten. Gisteravond.
Check http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232402
quote:Op zondag 21 december 200811:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De actie met SHE loopt ook goedquote:Op zondag 21 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Neem aan dat die link al voorbij is gekomen tijdens mijn afwez\igheid?
Leuke aktie
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 12:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik doe niet eens hard mee met posten....
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .quote:
en nog een keerquote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef JJH het volgende:
Lekker wakker paul, 't is al middag!
Die is zo aandachtsgeil, kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .![]()
Hmja, vrij snel iig. Heb toen een keer tegen de 1000 posts op een dag gehad ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Met de nachtbar was het record 3 minuten ofzo Roel?
quote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is zo aandachtsgeil, kan het me niet voorstellen
Laterzquote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even douchen, dan voetbal kijken en daarna naar Arie Boomsma.
Tot later![]()
Wel een lekkere plaat, lekker relaxt.quote:Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lilly Allen.
daar ga ik op bieden! wil ik graag hebben!quote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat er Fokke & Sukke aan het schilderij toevoegen.
Goeie actie!!quote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat er Fokke & Sukke aan het schilderij toevoegen.
Er staat me iets bij dat er op phono.nl al gewaagde foto's te zien waren...quote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .![]()
Jij zat toch niet in de NBquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, vrij snel iig. Heb toen een keer tegen de 1000 posts op een dag gehad ofzo.
Mogguhquote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Hey All!
Ben ik weer. Wel rond 4 uur in slaap gevallen, maar nu weer o zo fris als een hoentje.
Ik ben wel blij dat ze even voor mij de persen wat langzaam hebben gedraaid. Was bang dat ik niet in topicnummertje 1000 kon posten, maar nu wel
Roel's wijze woorden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Waar is Hans trouwens? Ik begin me al zorgen te maken als hij er niet isquote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Nu je het zegt ja!quote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar is Hans trouwens? Ik begin me al zorgen te maken als hij er niet is
Wie dan? Die lange?quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hey, een bekende bij de brievenbus.
Voor volgend jaar: Paul, Rob & Roosmarijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef marcodej het volgende:
Vannacht was tof, maar het moest dus allemaal van Ilse komen, want nu is het weer dezelfde suffige bende... Coen is suf (doet weinig om het publiek te vermaken, praat nauwelijks met , Giel is gewoon een lul met slechte grappen, vind sowieso jammet dat hij erin zit, heb niets met zijn stijl, Paul doet het wel tof (doet alles wat Coen niet doet)...
quote:Zet Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) van The Killers op.
Owjaquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar is Hans trouwens? Ik begin me al zorgen te maken als hij er niet is
Leuk voor je in ieder geval.quote:Op zondag 21 december 2008 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje lastig uitleggen, hij is alweer weg.
Tot vanmidddag dan!!! Als je een hoogzwangere met zwart haar ziet lopen, thats mequote:
Waarneer ga je naar Breda?quote:Op zondag 21 december 2008 12:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk voor je in ieder geval.
Als ik er ben zal ik vlak vantevoren wel ff posten, ben ook niet de kortste namelijk.
quote:Op zondag 21 december 2008 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marc63, pp Studio Brussel kan 't wel:
[..]
Ff rustig inkomenquote:Op zondag 21 december 2008 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
Topic nog niet vol? Ben 25 minuten aan het opruimen geweest
En als je een kortharige blonde kerel ziet met een donkere schone naast zich dan ben ik danquote:Op zondag 21 december 2008 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot vanmidddag dan!!! Als je een hoogzwangere met zwart haar ziet lopen, thats me![]()
Ik doe net pas weer mee, na even een tijdje afwezigheid. Moet nog even inkomen....quote:Op zondag 21 december 2008 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
Topic nog niet vol? Ben 25 minuten aan het opruimen geweest
Vreemd, ik kan me jou niet meer herinneren.quote:
Daar komt een minimeet aan!quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
En als je een kortharige blonde kerel ziet met een donkere schone naast zich dan ben ik dan
Coen gaat het echt niet trekkenquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Moloko
Coen is echt chagrijnig, zelfs die lapdance valt niet in de smaak
Ik ga ook morgenquote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Denk morgen. Ben nu best naar de kloten.
Okay, daar lopen er niet zoveel van in Enschede...quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
En als je een kortharige blonde kerel ziet met een donkere schone naast zich dan ben ik dan
quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan me jou niet meer herinneren.
We hebben het toch wel over de originele he, uit 2002/2003?
Dat vrees ik ook niet. Hij moet vannacht van 02:00-06:00. Ben benieuwd. Nog maar 3 dagen te gaan.quote:
Gerard ook niet als ie thuis komt...quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard ook niet als ie thuis komt...
Volgend jaar weer een nieuwe kansquote:Op zondag 21 december 2008 12:35 schreef cygnusx het volgende:
tis voor mij bijna3,5 uur met de trein en 2 uur met de auto om daar te komen. 6 tot 7 uur treinen om bij SR te komen is mij wat te veel... helaas.
Best balen, utrecht was wel te doen voor mij, den haag woont een kamaraad dus zelfs dat was een optie geweest... en dan houden ze het in breda
Ik denk dat ik wel vroeg ga. Rond 1130 wil ik in Breda Centraal zijn. Het schijnt wel dat het best een eindje lopen is naar de markt. Rond 1200 voor het huis. Foto's maken, T-shirtje laten signeren.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook minimeeten? Hoe laat ga je ongeveer?
Heeft hij tenminste zijn handen weer vrij.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard ook niet als ie thuis komt...
Kwartier, maximaal. Uitgang centrum van het station, alsmaar rechtdoor door het park en je bent er al ongeveer.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel vroeg ga. Rond 1130 wil ik in Breda Centraal zijn. Het schijnt wel dat het best een eindje lopen is naar de markt. Rond 1200 voor het huis. Foto's maken, T-shirtje laten signeren.
Moet ook af en toe om ze er doorheen te slepenquote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef evert het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
21 december 2008...serious request
Een niet weg te denken evenement aan het eind van jaar: Serious Request van 3FM. Coen, Giel en Paul zamelen dit jaar geld in voor de vluchtelingen in de wereld. Dat doen ze vanuit het Glazen huis in Breda. Het gave van deze actie vind ik dat je het gevoel krijgt dat heel Nederland hier aan meedoet.
Als oudgediende van 3FM kijk en luister ik altijd met extra aandacht naar deze actie. Met grote trots, omdat ze elk jaar meer geld binnenharken, maar ook met een gevoel van weemoed, omdat ik er zo graag onderdeel van zou willen zijn.
Gisternacht kreeg ik een sms van 3FM producer Astrid: ' Eef, Coen zit er doorheen, kan jij even een peptalk geven?'. En dus kon ik hem vlak voor 2-en vertellen hoe trots ik ben op die 3 mannen die het 6 dagen zonder vast voedsel doen. En een kleine financiele steen bijdragen door een plaat aan te vragen! Ben ik er toch nog een beetje bij geweest....
---
van de weblog van evelien de bruijn.... telefoontje was dus geregisseerd
goed van de productie om dit te doen (astrid zal wel astrid de jong zijn)quote:Op zondag 21 december 2008 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet ook af en toe om ze er doorheen te slepen.
Fuck hè, is 2,5 treinen, dat had ik niet helemaal verwacht.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel vroeg ga. Rond 1130 wil ik in Breda Centraal zijn. Het schijnt wel dat het best een eindje lopen is naar de markt. Rond 1200 voor het huis. Foto's maken, T-shirtje laten signeren.
Gaat idd een beetje langzaam ja . . .quote:Op zondag 21 december 2008 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
Topic nog niet vol? Ben 25 minuten aan het opruimen geweest![]()
Yup. Die doet normaal werk voor Giels programma.quote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef evert het volgende:
[..]
goed van de productie om dit te doen (astrid zal wel astrid de jong zijn)
Komt wel goedquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gaat idd een beetje langzaam ja . . .![]()
Is maar een piseindje hoor. 10 minuten denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 12:36 schreef 3FMaster het volgende:
Ik vind het wel een prima tempo dit hoorquote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gaat idd een beetje langzaam ja . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zow Peaceman is weer beneden, douche dus vrij.... ik ga douchen en misschien tot zo![]()
We gaan rond 14:00 uur naar de stad.
Wij ook zoiets vanaf Oldenzaalquote:Op zondag 21 december 2008 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Zow Peaceman is weer beneden, douche dus vrij.... ik ga douchen en misschien tot zo![]()
We gaan rond 14:00 uur naar de stad.
quote:Op zondag 21 december 2008 12:42 schreef JDude het volgende:
In het kader van koopzondag ook maar weer even een rondje langs het huis hobbelen..
Inderdaad. Prima actiequote:Op zondag 21 december 2008 12:39 schreef evert het volgende:
[..]
goed van de productie om dit te doen (astrid zal wel astrid de jong zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |