waar kijk jij dan?quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou het anders bekijken: jij loopt achter.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk vermelden dan he
Was ook mijn eerste ingeving of 1 of andere bekende dominee ofzo.quote:Op zondag 21 december 2008 11:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie zal er in de suprisetruck zitten?
Robert ten Brink
Dat wordt niet eerder dan als we thuis zijn.... ik heb geen internet op mn telefoon en Peaceman ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel zo snel mogelijk vermelden dan he
in de uitzending van Rab past dat wel jaquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ze zoudenvan Waltzing Mathilda eens een grunt-versie van op moeten nemen
quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
waren ze gisteravond/nacht aan het wii'en ??
Jos Brink was een goede optie geweest... als ie niet al naar boven was vertrokkenquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste ingeving of 1 of andere bekende dominee ofzo.
upc digi kanaal ???quote:
Helaasch...quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
Euh..? Verkeerd subforum, daarom kon ik 'm niet vinden:
[SR @ 3FM #971] Waar we meer Fake Blood willen
Had ik dus maar gemaakt.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
waren ze gisteravond/nacht aan het wii'en ??
Nou echt wel.....quote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel meer dan een tientje voor over!
kun je dat ergens terug vinden ??quote:
Ja idd. Die had blijkbaar andere dingen gepland...quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jos Brink was een goede optie geweest... als ie niet al naar boven was vertrokken
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erinquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Zou het Arie Boomsma zijn??? Ik neem fototoestel mee iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |