Heuj, wel alles lezen hè? Coen is volgens mij nog niet tot held gebombardeerd. Alleen Paul overtreft zichzelf tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef weirdofm het volgende:
[..]
zeiden we dat vorig jaar ook niet van coen![]()
![]()
![]()
en nu is hij de held en doet niemand coen![]()
![]()
Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.quote:
niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurdequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.
Kan je dan nog even topic 948 toevoegen aan de stats?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom er net vandaan, tyfus NS.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Cee het volgende:
Gerard blijft wel lekker warm, want hij weet van wanten!
(doordenkertje he?)
Ben blij dat Lantinga niet erin zitquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.
Gaat vast passen. daar wil ik wel wat geld oovr neerleggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik dacht even dat ze wilde proberen om die hond door de brievenbus te proppen
Coen zit een beetje te zeuren. Maar ik gebruik de kotssmileys niet zo snel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef weirdofm het volgende:
[..]
niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurde
idd zegquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit![]()
![]()
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.
PS: Hoe gaat het met Timur?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit![]()
![]()
Ik denk Coen weer. Anders moet hij 2 nachten achter elkaar tussen 2 en 6.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.
Oid?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.
Nee, ze wisselen de grave yard-shift een beetje af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bye!!Vergeet niet om die 3 punten aan Groningen mee te geven.
Misschien wel. Ze is iig erg handig in de keuken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef peaceman het volgende:
Zou de vrouw van Gerard een gat in haar hand hebben?
Weer Coen?! Pfffff. Naja, we zien het wel hoe hij die uren gaat volmaken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk Coen weer. Anders moet hij 2 nachten achter elkaar tussen 2 en 6.
Nee lijkt me niet. Hij heeft vannacht al tussen 02:00 en 06:00 gedraait.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weer Coen?! Pfffff. Naja, we zien het wel hoe hij die uren gaat volmaken.
Vast niet... Ik zou 't scHANDalig vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef peaceman het volgende:
Zou de vrouw van Gerard een gat in haar hand hebben?
dat zeg ik, een flinke shot wodkaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Coen is er ook niet voor gemaakt denk ik... vond hem vanmiddag al wat chaggie en dat zal de komende dagen alleen maar erger worden
Volgens mij weet zij ook wel van wanten, met haar handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ze is iig erg handig in de keuken.
Nou, zelfs dat zal Coen wel weten te verneukenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.
Tis wel een vrouw hè? Die hebben er altijd wel een handje van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast niet... Ik zou 't scHANDalig vinden.
Ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar 2 gemist?
Anyways ik ben terug.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij weet zij ook wel van ovenwanten, met haar handen.
7632452e keer dat hij die opmerking maakt. Niet all-time, maar sinds ie in het glazen huis zit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef JJH het volgende:
Lekker scherp weer Giel, met je knopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |