Heuj, wel alles lezen hè? Coen is volgens mij nog niet tot held gebombardeerd. Alleen Paul overtreft zichzelf tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef weirdofm het volgende:
[..]
zeiden we dat vorig jaar ook niet van coen![]()
![]()
![]()
en nu is hij de held en doet niemand coen![]()
![]()
Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.quote:
niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurdequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.
Kan je dan nog even topic 948 toevoegen aan de stats?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom er net vandaan, tyfus NS.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Cee het volgende:
Gerard blijft wel lekker warm, want hij weet van wanten!
(doordenkertje he?)
Ben blij dat Lantinga niet erin zitquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.
Gaat vast passen. daar wil ik wel wat geld oovr neerleggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik dacht even dat ze wilde proberen om die hond door de brievenbus te proppen
Coen zit een beetje te zeuren. Maar ik gebruik de kotssmileys niet zo snel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef weirdofm het volgende:
[..]
niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurde
idd zegquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit![]()
![]()
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.
PS: Hoe gaat het met Timur?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit![]()
![]()
Ik denk Coen weer. Anders moet hij 2 nachten achter elkaar tussen 2 en 6.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.
Oid?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.
Nee, ze wisselen de grave yard-shift een beetje af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |