quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je geen Ziggo? via Ziggo is het te volgen.
 Tele2
 Tele2

Dat was de radio.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:31 schreef Cee het volgende:
brb, m'n kat jankt.

Jup. #939 ook niet. Later ff aan m_a_w doorgeven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net in de stats dat topic 948 er niet in staat. Omdat ie dubbel was?

Idd, doe die van paul als de standaardquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:32 schreef Dandelion het volgende:
Beyoncestembanden amputeren met een heggeschaar!
 .
.

Waar is het `t s nachts dan te volgen, behalve via de pc?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan kan het wel kloppen.. je moet Ziggo hebben.

nl3quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waar is het `t s nachts dan te volgen, behalve via de pc?

Nederland 3 rond een uur of 01:00.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waar is het `t s nachts dan te volgen, behalve via de pc?

Eigenlijk? Gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Ik zou eigenlijk alleen al 100 euro willen doneren om weer Beyonce te requesten om vervolgens hier al die reacties te lezen. Het blijft prachtig om te zien.

Amenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik kan elke woordspeling van Belen ook voorspellen he. Gast genaamd Ruigrok, het is zo'n inkopper.
Ekdom daarentegen, je verwacht dat de speling van rechts komt, komt ie van links. Hulde. Handige vent.

En dan sla je jezelf voor je kop dat je hem niet van links zag komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik kan elke woordspeling van Belen ook voorspellen he. Gast genaamd Ruigrok, het is zo'n inkopper.
Ekdom daarentegen, je verwacht dat de speling van rechts komt, komt ie van links. Hulde. Handige vent.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef peaceman het volgende:
Heeft Gerard al iets gezegd over de hand aan zichzelf slaan?
 Die heb ik nog niet gehoord.
 Die heb ik nog niet gehoord.

dat hij bekend is, kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar is de 'famous dj from Holland' weer
.,

Vanavond zelfs al om 00.15.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nederland 3 rond een uur of 01:00.

Moet je wel geld over hebben. Ik heb je sowieso al ¤400,- lezen doneren voor het niet draaien van platen.quote:

Met de vlakke hand he!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan sla je jezelf voor je kop dat je hem niet van links zag komen.

Ach, als ie alles maar een beetje in de hand houdt he?!quote:

Je meent toch niet dat ie dat bij jou veroorzaakt heeft ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:34 schreef Cee het volgende:
Godverdorie laat me nou geen medelijden met Timur hebben.

Vanochtend heel even toen ie maar geen lift kreeg en het leek alsof ie voor eeuwig in Zweden zou blijven. En toen werd ik weer een beetje blij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat ie dat bij jou veroorzaakt heeft ?

eindelijk gevonden
 eindelijk gevonden  

ik zal er even naar kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. #939 ook niet. Later ff aan m_a_w doorgeven.

Dat komt wel goed. Handige kerel, die Ekdom.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach, als ie alles maar een beetje in de hand houdt he?!

Hij past wel op. Het wordt al dunner als je er naar kijktquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef peaceman het volgende:
Gerard zit trouwens niet zo snel met zijn handen in het haar.

Bagger dit ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kings of Leon
. Verschrikkelijke kutstem. Net zo erg als die knurft van Snikkelbek.

Mensen uit Maastrichtquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kings of Leon
. Verschrikkelijke kutstem. Net zo erg als die knurft van Snikkelbek.
 :
:  

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend heel even toen ie maar geen lift kreeg en het leek alsof ie voor eeuwig in Zweden zou blijven. En toen werd ik weer een beetje blij.
 .
.

Hij is er, hoiquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zal er even naar kijken
 , en kan direct aan 't werk.
, en kan direct aan 't werk.   

Maar goed dat hij geen leraar Handenarbeid is trouwens.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij past wel op. Het wordt al dunner als je er naar kijkt

Je schudt de woordgrappen wel uit je mouw he?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen leraar Handenarbeid is trouwens.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij past wel op. Het wordt al dunner als je er naar kijkt
 .
.

Och, voor iemand die Ziggo zoveel geld afhandig maakt is dat toch wel veroorloofd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je schudt de woordgrappen wel uit je mouw he?

Soms loopt het gewoon uit de hand, sorry.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je schudt de woordgrappen wel uit je mouw he?

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
De rest van Nederland heeft het zover mogelijk weggeschoven.
 !!!
!!!  

Voor mij is 't ook nu geen held hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef weirdofm het volgende:
[..]
zeiden we dat vorig jaar ook niet van coen

en nu is hij de held en doet niemand coen

.
.

Heuj, wel alles lezen hè? Coen is volgens mij nog niet tot held gebombardeerd. Alleen Paul overtreft zichzelf tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef weirdofm het volgende:
[..]
zeiden we dat vorig jaar ook niet van coen

en nu is hij de held en doet niemand coen

Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.quote:

niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurdequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.

Kan je dan nog even topic 948 toevoegen aan de stats?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kom er net vandaan, tyfus NS.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Cee het volgende:
Gerard blijft wel lekker warm, want hij weet van wanten!
(doordenkertje he?)

Ben blij dat Lantinga niet erin zitquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor mij is 't ook nu geen held hoor.

Gaat vast passen. daar wil ik wel wat geld oovr neerleggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik dacht even dat ze wilde proberen om die hond door de brievenbus te proppen

Coen zit een beetje te zeuren. Maar ik gebruik de kotssmileys niet zo snel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef weirdofm het volgende:
[..]
niemand kots meer op coen, zoals dat vorig jaar gebeurde

idd zegquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit

Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Over 3 uur en 20 minuten moet hij weer. Dus veel tijd om te slapen heeft hij niet.
PS: Hoe gaat het met Timur?

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben blij dat Lantinga niet erin zit

dat was pas erg
  dat was pas erg

Ik denk Coen weer. Anders moet hij 2 nachten achter elkaar tussen 2 en 6.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.

Oid?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Komt hierna niet Paul ? Maar Coen ziet er zo verdomd moe uit dat hij volgens mij beter even kan gaan liggen, oid.

Nee, ze wisselen de grave yard-shift een beetje af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bye!!Vergeet niet om die 3 punten aan Groningen mee te geven.
 ! ook jij kunt te ver gaan
! ook jij kunt te ver gaan  

Misschien wel. Ze is iig erg handig in de keuken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef peaceman het volgende:
Zou de vrouw van Gerard een gat in haar hand hebben?

Weer Coen?! Pfffff. Naja, we zien het wel hoe hij die uren gaat volmaken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk Coen weer. Anders moet hij 2 nachten achter elkaar tussen 2 en 6.

Nee lijkt me niet. Hij heeft vannacht al tussen 02:00 en 06:00 gedraait.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]

Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weer Coen?! Pfffff. Naja, we zien het wel hoe hij die uren gaat volmaken.

Vast niet... Ik zou 't scHANDalig vinden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:43 schreef peaceman het volgende:
Zou de vrouw van Gerard een gat in haar hand hebben?

dat zeg ik, een flinke shot wodkaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Coen is er ook niet voor gemaakt denk ik... vond hem vanmiddag al wat chaggie en dat zal de komende dagen alleen maar erger worden

Volgens mij weet zij ook wel van wanten, met haar handen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien wel. Ze is iig erg handig in de keuken.

Nou, zelfs dat zal Coen wel weten te verneukenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.
 .
.

Tis wel een vrouw hè? Die hebben er altijd wel een handje van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast niet... Ik zou 't scHANDalig vinden.

Ilsequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Ilse lijkt me dat niet zo moeilijk.
 .
.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar 2 gemist?
Anyways ik ben terug.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij weet zij ook wel van ovenwanten, met haar handen.

7632452e keer dat hij die opmerking maakt. Niet all-time, maar sinds ie in het glazen huis zit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef JJH het volgende:
Lekker scherp weer Giel, met je knopjes.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis wel een vrouw hè? Die hebben er altijd wel een handje van.
 .
.

quote:

Ze zijn iig handgemaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef peaceman het volgende:
Zouden er ook HANDperen in de sapjes verwerkt zitten?

Ilse is al in Breda.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:48 schreef peaceman het volgende:
Ik steek me hand er niet voor in het vuur dat Ilse op tijd gaat zijn.

Ik snapte wat de afkorting betekende, maar ik vroeg me meer af wat je nog meer in gedachten had voor Coen om weer op te knappenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Of iets dergelijks
Haaj Glacier
Bedankt alleen voor de info

Die geile goeienmiddag/avond/morgen komt me ook mijn strot uit...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
7632452e keer dat hij die opmerking maakt. Niet all-time, maar sinds ie in het glazen huis zit.

werkt jouw zus bij dat eene cafeetje op het vrijthof?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]

En wat doneer je daarvoor?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geile goeienmiddag/avond/morgen komt me ook mijn strot uit...
Als er iemand zich geroepen voelt om Giel uit dat huis te trekken en met zijn mond over de trekhaak te hangen, er vervolgens mee door Breda te scheuren: Je bent mijn eeuwige held

Anders trek je ff een stomme kop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]

Tot over 10 topicsquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nu dus weg en naar alle waarschijnlijkheid zie ik m'n pc pas morgenavond weer van dichtbij. Teruglezen wordt echt tè kansloos...

Jij wilde toch binnenkort nog handgrepen gaan halen?quote:

mijn trekhaakquote:

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die Giel (nog steeds) goedvind??

Oef, van allesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik snapte wat de afkorting betekende, maar ik vroeg me meer af wat je nog meer in gedachten had voor Coen om weer op te knappen
 . Douchen wil ook nog wel eens helpen.
. Douchen wil ook nog wel eens helpen.  

Hij is best goed, hij laat dat alleen nooit zien en horen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

Nee hoor, maar soms heeft hij hier een beetje een handje van... mensen voor aap zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

Och, dan heb je in ieder geval de komende maanden wat te doen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nu dus weg en naar alle waarschijnlijkheid zie ik m'n pc pas morgenavond weer van dichtbij. Teruglezen wordt echt tè kansloos...

Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef weirdofm het volgende:
[..]
werkt jouw zus bij dat eene cafeetje op het vrijthof?

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij wilde toch binnenkort nog handgrepen gaan halen?

Nee, zeker niet. Hij houdt wel de sfeer erin vind ik. Is niet zo standaard presentator als Paul/Coen die het iets te basic doen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

Nou, teruglezen hoort er toch echt bij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:

oke, dacht haar daar eens gezien te hebben.quote:

Punt met Giel is dat hij de automatische piloot meestal aan heeft en er komen vreselijke mensen langs. Om te beginnen Lange Frans iedere week.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

Tot laterquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
 .
.

Nou dan blijf ik dat vinden, ik vind het wel leuk om een afwijkende mening te hebben. Wil niet meegaan met de rest/meerderheid.quote:

Kunnen wel verzamelde werken uit gaan geven straks. ;')quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan heb je in ieder geval de komende maanden wat te doen...

Da's nog niet het ergste... hij kan zelf totaal niet incasseren als er eens iets tegen hém gezegd wordt... dat soort figuren zijn gewoon te triest voor woordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms heeft hij hier een beetje een handje van... mensen voor aap zetten.

Ah, mss wel es gezien (ze komt wel vaker in Maastricht)quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:52 schreef weirdofm het volgende:
[..]
oke, dacht haar daar eens gezien te hebben.
weet de naam van het cafeetje niet precies, kom niet zo vaak in de stad zelf.
 .
.

woon zelf sinds een jaar ook in maastricht, op een kutplek, waar ik binnenkort uit moet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mss wel es gezien (ze komt wel vaker in Maastricht).

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe je haar met een gitaar!

quote:Ilse DeLange op de 3FM redactie met koffer. Ze is klaar voor de overnachting in het Glazen Huis #

Ah, waar woon je nu? Ikzelf in Randwyckquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:54 schreef weirdofm het volgende:
[..]
woon zelf sinds een jaar ook in maastricht, op een kutplek, waar ik binnenkort uit moet.
 .
.

quote:sr08 Ilse DeLange op de 3FM redactie met koffer. Ze is klaar voor de overnachting in het Glazen Huis #sr08 1 minuut ago

zit jullie al te vergelijken met elkaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]

De redactie zit in het gemeentehuis van Breda, achter het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet ze nog helemaal naar breda?

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit jullie al te vergelijken met elkaar
 .
.

scherp!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet ze nog helemaal naar breda?

nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, waar woon je nu? Ikzelf in Randwyck.

ik vind hem ook wel goed. hij moet alleen niet altijd zo dubbelzinnig zijn, daar erger ik me aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:

krijg je er wat leukers voor terug ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.
de flats worden binnenkort gesloopt voor de a2 tunnel.

Yup. Komt wel wat leuks voor in de plaats, als ik de plannen zo ziequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.
de flats worden binnenkort gesloopt voor de a2 tunnel.
 .
.

nee, een paar honderd euriequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
krijg je er wat leukers voor terug ?

Dat is nog vet ver!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De redactie zit in het gemeentehuis van Breda, achter het Glazen Huis.

Zweden en Kenia. Maar Zweden is al klaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
Naast Belgie en NL, welke landen doen er nog meer mee?

Zweden in elk geval.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:

maar dat krijgen wij niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Komt wel wat leuks voor in de plaats, als ik de plannen zo zie.

Zweden. Die zijn al klaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:

we worden er gewoon uitgewerkt.quote:

haar favourite uitspraak is , het is al donkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vooruit. Nog maar 's: Annemieke in 'n leren jasje.

Idd. Upgrading van de buurt, zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
maar dat krijgen wij niet.
die gaan duur de verkoop in
 .
.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vooruit. Nog maar 's: Annemieke in 'n leren jasje.
 .
.

dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Coen is er ook niet voor gemaakt denk ik... vond hem vanmiddag al wat chaggie en dat zal de komende dagen alleen maar erger worden

het is dat ik een baan op chemelot kon krijgen, anders had ik het nooit gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Upgrading van de buurt, zullen we maar zeggen.....

quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
het is dat ik een baan op chemelot kon krijgen, anders had ik het nooit gedaan.
wat een kut volk woont daar
 .
.

probeer het vandaag even vol te houden tot 02:00 uur, lag gisteravond op bed nog te luisteren en had het idee dat ik veel misttequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.

ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.quote:

Vond je dat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.

Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:01 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.
 .
.

quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.

Ja is wereld van verschil, die extreem merkbaar is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:01 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.

Hoezo dat?quote:

Dat heet gewoon snel filteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Glacier het volgende:
Er is alleen 1 probleem: jullie gaan veel te snel en gezien mijn lichamelijk wat brakke toestand atm hou ik dit nooit bij

Heb 9 uur gewerkt en heb daarna een rijdende auto geknuffeldquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat heet gewoon snel filteren.

eerder begonnen = eerder klaarquote:

Waarom?quote:

blijft een hele tijd zo , die herhaling ervan, dat was gisteren van de meeste ergernis nummer 1 van de tv beelden, naast het wegvallen van de tv beelden.quote:

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar af en toe klinkt de muziekkeus iets spontaner dan vorig jaar, hebben jullie dat idee ook?quote:

ik heb geen cynische opmerkingen gehoord, maar misschien vind jij iets anders cynisch dan ik. vannacht vond ik in ieder geval topradio en van 3 tot 4 was voor mij het mooiste uurtje tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Vond je dat?
Heb em vooral cynisch horen doen.
Nu kan ik me dat wel voorstellen met die irritante zatlappen allemaal, maar toch...

quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb 9 uur gewerkt en heb daarna een rijdende auto geknuffeld
Dus het enige wat snel filtert nu hier is de koffie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |