quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis wel een vrouw hè? Die hebben er altijd wel een handje van.
quote:
Ze zijn iig handgemaakt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef peaceman het volgende:
Zouden er ook HANDperen in de sapjes verwerkt zitten?
Ilse is al in Breda.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:48 schreef peaceman het volgende:
Ik steek me hand er niet voor in het vuur dat Ilse op tijd gaat zijn.
Ik snapte wat de afkorting betekende, maar ik vroeg me meer af wat je nog meer in gedachten had voor Coen om weer op te knappenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Of iets dergelijks![]()
Haaj Glacier
Bedankt alleen voor de info
Die geile goeienmiddag/avond/morgen komt me ook mijn strot uit...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
7632452e keer dat hij die opmerking maakt. Niet all-time, maar sinds ie in het glazen huis zit.
werkt jouw zus bij dat eene cafeetje op het vrijthof?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]
En wat doneer je daarvoor?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geile goeienmiddag/avond/morgen komt me ook mijn strot uit...
Als er iemand zich geroepen voelt om Giel uit dat huis te trekken en met zijn mond over de trekhaak te hangen, er vervolgens mee door Breda te scheuren: Je bent mijn eeuwige held
Anders trek je ff een stomme kop.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |