Zo, f*cking relaxed is dat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik breid m'n Macbook-desktop uit met de monitor. Kan gewoon slepen van monitor naar monitor. lang leve Spaces
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, f*cking relaxed is dat.. Dat is echt smullen geblazen op zo'n mooi groot scherm
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Geef je collega's toch godverdomme eens de ruimte Giel.... waar is die poliep op de stembanden als je hem nodig hebt
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik breid m'n Macbook-desktop uit met de monitor. Kan gewoon slepen van monitor naar monitor. lang leve Spaces
.
Geef ze op als Gouden Tipquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
InfadelsDie mogen van mij zo nog een keer op Pinkpop staan volgend jaar... geweldige live-act
Zeker weten....quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
InfadelsDie mogen van mij zo nog een keer op Pinkpop staan volgend jaar... geweldige live-act
Held!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Geef je collega's toch godverdomme eens de ruimte Giel.... waar is die poliep op de stembanden als je hem nodig hebt
Ze stonden bij mij een half jaartje geleden nog in het dorp op te treden voor hooguit 100 mensen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Zie je het wel door de vingers?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Infadels!![]()
![]()
'Ik kan geen hand voor ogen meer zien'
Nee die heb ik al ingestuurd... stonden ze niet opquote:
Pas geleden zo'n gezapig pauper stel dat zong over de Griekse nachten en in de clip zaten ze aan een gammel terrastafeltje ergens bij een oerhollands cafeetje in Volendam of ergens daar in de buurt. En dan zo veel mogelijk afwisseling in standpunten van het pauper-duo op het terrasje, zodat er goed veel variatie in de clip zat. Ik smul hiervan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
TV Oranje roeleert! 's Nachts thuiskomen en dan met je lamme kop meelallen met TV Oranje
Ik heb het nog niet ingestuurd, dan zal ik het wel doenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die heb ik al ingestuurd... stonden ze niet op
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Normaal staat 't ook zo. Gebruik alleen de grote monitor niet vaak. Nu natuurlijk wel handig met die streams
.
Ceequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Pas geleden zo'n gezapig pauper stel dat zong over de Griekse nachten en in de clip zaten ze aan een gammel terrastafeltje ergens bij een oerhollands cafeetje in Volendam of ergens daar in de buurt. En dan zo veel mogelijk afwisseling in standpunten van het pauper-duo op het terrasje, zodat er goed veel variatie in de clip zat. Ik smul hiervan.
En hij is er ook nog eens verdraaid handig in!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef peaceman het volgende:
Gerard draait ook nergens zijn hand voor om he?!
Heb je geen Ziggo? via Ziggo is het te volgen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
heb waarschijnlijk je vorige post gemist, maar welke van de streams heeft nou eigenlijk de minste vertraging?
en trouwens: ik hoorde ze gisteren zeggen dat het ook op het Preview kanaal te volgen is: hier niet![]()
HANDige jongen, die Ekdomquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:27 schreef peaceman het volgende:
Gerard draait ook nergens zijn hand voor om he?!
Kuthoer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Kom er maar in met de anti-Beyonce reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |