Nee hoor, juist niet. Moet alleen lachen omdat je die opstelling speciaal voor SR hebt gemaakt? of heb je het altijd zo staan?quote:
"En bedankt!"quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Alle post wordt in een vuilniszak geladen zie ik.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat FC Groningen met 1 - 3 wint van Roda?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet. Moet alleen lachen omdat je die opstelling speciaal voor SR hebt gemaakt? of heb je het altijd zo staan?
Heeft u geen dockingstation waar de laptop op kan staan en dat je het beeld op hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Normaal staat 't ook zo. Gebruik alleen de grote monitor niet vaak. Nu natuurlijk wel handig met die streams
.
Huh?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef JJH het volgende:
Heeft Coen zijn sapje ondertussen al op?
Giel zit weer lekker met de videojingles te spelen.
ben er bang voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zal het noteren maar ik vrees dat je geen leuke avond gaat krijgen.
Ik zag net dat groene bakje snot nog naast z'n laptop staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef JJH het volgende:
Heeft Coen zijn sapje ondertussen al op?
Giel zit weer lekker met de videojingles te spelen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Cee het volgende:
Eerlijk waar, sommige sms'jes (wat zeg ik, de meeste sms'jes) in die balk doen me de moed in de schoenen zakken. "Jules is vreed." "Wil je met me trouwen?" (gast is waarschijnlijk net 15 geworden), Maja-'grappen'. Ik wil een zwarte balk voor die balk. Het is nog erger dan wanneer ik weer per ongeluk naar TV Oranje heb gezapt en vervolgens drie kwartier lang naar de meest bizarre liedjes en clips zit te staren.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
WTF @ die animatie...
[ link | afbeelding ]
TV Oranje roeleert! 's Nachts thuiskomen en dan met je lamme kop meelallen met TV Oranjequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:19 schreef Cee het volgende:
Eerlijk waar, sommige sms'jes (wat zeg ik, de meeste sms'jes) in die balk doen me de moed in de schoenen zakken. "Jules is vreed." "Wil je met me trouwen?" (gast is waarschijnlijk net 15 geworden), Maja-'grappen'. Ik wil een zwarte balk voor die balk. Het is nog erger dan wanneer ik weer per ongeluk naar TV Oranje heb gezapt en vervolgens drie kwartier lang naar de meest bizarre liedjes en clips zit te staren.
Vorig jaar verkochten ze de sapjes. Dit jaar ook?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag net dat groene bakje snot nog naast z'n laptop staan.
En toch ben ik benieuwd naar hoe 't smaakt.
jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar verkochten ze de sapjes. Dit jaar ook?
Ik breid m'n Macbook-desktop uit met de monitorquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft u geen dockingstation waar de laptop op kan staan en dat je het beeld op het
grote scherm kan toveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |