Tot over 10 topicsquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nu dus weg en naar alle waarschijnlijkheid zie ik m'n pc pas morgenavond weer van dichtbij. Teruglezen wordt echt tè kansloos...
Jij wilde toch binnenkort nog handgrepen gaan halen?quote:
mijn trekhaakquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die Giel (nog steeds) goedvind??
Oef, van allesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik snapte wat de afkorting betekende, maar ik vroeg me meer af wat je nog meer in gedachten had voor Coen om weer op te knappen
Hij is best goed, hij laat dat alleen nooit zien en horen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Nee hoor, maar soms heeft hij hier een beetje een handje van... mensen voor aap zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Och, dan heb je in ieder geval de komende maanden wat te doen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet nu dus weg en naar alle waarschijnlijkheid zie ik m'n pc pas morgenavond weer van dichtbij. Teruglezen wordt echt tè kansloos...
Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef weirdofm het volgende:
[..]
werkt jouw zus bij dat eene cafeetje op het vrijthof?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij wilde toch binnenkort nog handgrepen gaan halen?
Nee, zeker niet. Hij houdt wel de sfeer erin vind ik. Is niet zo standaard presentator als Paul/Coen die het iets te basic doen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, teruglezen hoort er toch echt bij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
oke, dacht haar daar eens gezien te hebben.quote:
Punt met Giel is dat hij de automatische piloot meestal aan heeft en er komen vreselijke mensen langs. Om te beginnen Lange Frans iedere week.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Tot laterquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
Nou dan blijf ik dat vinden, ik vind het wel leuk om een afwijkende mening te hebben. Wil niet meegaan met de rest/meerderheid.quote:
Kunnen wel verzamelde werken uit gaan geven straks. ;')quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dan heb je in ieder geval de komende maanden wat te doen...
Da's nog niet het ergste... hij kan zelf totaal niet incasseren als er eens iets tegen hém gezegd wordt... dat soort figuren zijn gewoon te triest voor woordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, maar soms heeft hij hier een beetje een handje van... mensen voor aap zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |