Ah, mss wel es gezien (ze komt wel vaker in Maastricht)quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:52 schreef weirdofm het volgende:
[..]
oke, dacht haar daar eens gezien te hebben.
weet de naam van het cafeetje niet precies, kom niet zo vaak in de stad zelf.
woon zelf sinds een jaar ook in maastricht, op een kutplek, waar ik binnenkort uit moet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mss wel es gezien (ze komt wel vaker in Maastricht).
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe je haar met een gitaar!
quote:Ilse DeLange op de 3FM redactie met koffer. Ze is klaar voor de overnachting in het Glazen Huis #
Ah, waar woon je nu? Ikzelf in Randwyckquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:54 schreef weirdofm het volgende:
[..]
woon zelf sinds een jaar ook in maastricht, op een kutplek, waar ik binnenkort uit moet.
quote:sr08 Ilse DeLange op de 3FM redactie met koffer. Ze is klaar voor de overnachting in het Glazen Huis #sr08 1 minuut ago
zit jullie al te vergelijken met elkaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra met zuslief:
[ afbeelding ]
De redactie zit in het gemeentehuis van Breda, achter het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet ze nog helemaal naar breda?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit jullie al te vergelijken met elkaar
scherp!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet ze nog helemaal naar breda?
nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, waar woon je nu? Ikzelf in Randwyck.
ik vind hem ook wel goed. hij moet alleen niet altijd zo dubbelzinnig zijn, daar erger ik me aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik dan de enige die Giel (nog steeds) goedvind??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |