krijg je er wat leukers voor terug ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.
de flats worden binnenkort gesloopt voor de a2 tunnel.
Yup. Komt wel wat leuks voor in de plaats, als ik de plannen zo ziequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef weirdofm het volgende:
[..]
nee in die kut flat naast de n2/a2, als ik naar buiten kijk zie ik die stink auto`s.
de flats worden binnenkort gesloopt voor de a2 tunnel.
nee, een paar honderd euriequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
krijg je er wat leukers voor terug ?
Dat is nog vet ver!quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De redactie zit in het gemeentehuis van Breda, achter het Glazen Huis.
Zweden en Kenia. Maar Zweden is al klaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
Naast Belgie en NL, welke landen doen er nog meer mee?
Zweden in elk geval.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
maar dat krijgen wij niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Komt wel wat leuks voor in de plaats, als ik de plannen zo zie.
Zweden. Die zijn al klaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:57 schreef Qunix het volgende:
we worden er gewoon uitgewerkt.quote:
haar favourite uitspraak is , het is al donkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vooruit. Nog maar 's: Annemieke in 'n leren jasje.
Idd. Upgrading van de buurt, zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
maar dat krijgen wij niet.
die gaan duur de verkoop in![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vooruit. Nog maar 's: Annemieke in 'n leren jasje.
dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Coen is er ook niet voor gemaakt denk ik... vond hem vanmiddag al wat chaggie en dat zal de komende dagen alleen maar erger worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |