het is dat ik een baan op chemelot kon krijgen, anders had ik het nooit gedaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Upgrading van de buurt, zullen we maar zeggen.....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:00 schreef weirdofm het volgende:
[..]
het is dat ik een baan op chemelot kon krijgen, anders had ik het nooit gedaan.
wat een kut volk woont daar
probeer het vandaag even vol te houden tot 02:00 uur, lag gisteravond op bed nog te luisteren en had het idee dat ik veel misttequote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.
ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.quote:
Vond je dat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan heb hje vannacht niet geluisterd. waren namelijk prachtige radio uren. mooie gesprekken, goed omgaan met de mensen buiten en fijna platen. was echt een genot.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:01 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
Ja is wereld van verschil, die extreem merkbaar is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:01 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik zelf kom uit rusland en ben met 2 dagen naar het gooi verhuist,dus dan is maastricht een hele omslag.
Hoezo dat?quote:
Dat heet gewoon snel filteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:02 schreef Glacier het volgende:
Er is alleen 1 probleem: jullie gaan veel te snel en gezien mijn lichamelijk wat brakke toestand atm hou ik dit nooit bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |