quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
je wilt ons kind niet gelijk op achterstand zetten toch?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
En bedankt he??? Nu gaat onze zoon zeker jouw naam niet krijgen!!! als ik er al over twijfelde![]()
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is Giel best zielig... die is vroeger zo gepest met zijn puisten, mee-eters, kleine piemeltje en grafbakkes dat ie daardoor tegen alles en iedereen aan is gaan trappen... en daar hebben wij nu elke dag last van
inderdaad jaquote:Op zondag 21 december 2008 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ow ja jij hebt er ook nog wat over te vertellen
Ach, Ilse is Ilsequote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, draai So Incredible NOG maar een keer. Ze heeft meer nummers gemaakt!
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef jmac het volgende:
Als Guus Brabant inzet dan zal 't plein wel losgaan!
Zo doe je het idd goedquote:
Vannacht al, toen zette Ilse 'm inquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef jmac het volgende:
Als Guus Brabant inzet dan zal 't plein wel losgaan!
quote:Op zondag 21 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...
Of helemaal niet zoals meneertje banaanhoofdquote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Paul snapt het helemaal... interactie met de mensenen niet op de afzeikerige toon van dat wandelende acnee-gedrocht
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Paul snapt het helemaal... interactie met de mensenen niet op de afzeikerige toon van dat wandelende acnee-gedrocht
quote:Op zondag 21 december 2008 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
Kinderen die AC/DC willen horen, hoe erg![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 11:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Stam jij af van de kruisvaarders ofzo? 't lijkt wel of je een persoonlijke kruisrocht tegen Giel aan 't houden bent. Ik ben ook geen fan, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk...
Kom je nog langs ambro?quote:Op zondag 21 december 2008 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vannacht al, toen zette Ilse 'm in.
YEAH!! MEEEEER MEEEEEER MEEEEEEEEEEER!!quote:
Had je het geslacht maar niet moeten verklappen . . .quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twee mannen tegen 1 zwangere vrouw, kunnen jullie wel!!![]()
Het ruikt spontaan naar dennennaalden.quote:
Steeds al ik d'r zie krijg ik "kom op konijntje, doe maar wiebelen" in mijn hoofd. Ze is echt zo instabiel als de Erasmusbrug volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
YEAH!! MEEEEER MEEEEEER MEEEEEEEEEEER!!
En wanneer doen ze eens iets aan die microfoon van dat update mens? Klinkt echt voor geen meter!
Ik bedoel jij en Peaceman hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had je het geslacht maar niet moeten verklappen . . .![]()
Aargh dat vind ik zo'n DOM nummer! Blegh!quote:Op zondag 21 december 2008 11:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Steeds al ik d'r zie krijg ik "kom op konijntje, doe maar wiebelen" in mijn hoofd. Ze is echt zo instabiel als de Erasmusbrug volgens mij.
quote:
quote:
Ff aan sirolf vragen; die heeft beeld en geluidquote:Op zondag 21 december 2008 12:02 schreef Foeske het volgende:
[..]
[..]
DankjeRadiodebuut van mij en m'n zusje. Was het heel erg? Kun je fragmenten nog ergens terugkijken/-luisteren? Of zal ik dat maar beter niet doen...
Was toch wel erg fascinerend om ze daar te zien. Het lijkt eigenlijk heel saai, maar het is toch wel echt grappig
14 minuten. Gisteravond.quote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de kortste tijd die nodig was om 1 topic vol te krijgen van SR-reeks?
Hahaha bij ons staat ook van een dag of 3 maar in de vaatwasser die ik nog moet aanzetten.quote:Op zondag 21 december 2008 12:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Was van een dag of vier, en ik ben niet zo snel.
Laterquote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
pff... Nu moet ik weer naar me oma nou laterzz
18.81 posts per minuut - [SR @ 3FM #959] Breda zingt wel een stukje beter dan Mary Jquote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de kortste tijd die nodig was om 1 topic vol te krijgen van SR-reeks?
tot over uurtje of 1 a 2 of meer of minderquote:
Nee en niemand heeft haar volgens mij zien weggaan....quote:Op zondag 21 december 2008 12:05 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft Ilse eigenlijk wel geslapen vannacht en hoe laat is ze weer weggegaan ??
Toch gered om onder de 15 minuten te blijven ??quote:Op zondag 21 december 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
14 minuten. Gisteravond.
Check http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232402
quote:Op zondag 21 december 200811:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De actie met SHE loopt ook goedquote:Op zondag 21 december 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Neem aan dat die link al voorbij is gekomen tijdens mijn afwez\igheid?
Leuke aktie
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 12:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En ik doe niet eens hard mee met posten....
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .quote:
en nog een keerquote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef JJH het volgende:
Lekker wakker paul, 't is al middag!
Die is zo aandachtsgeil, kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .![]()
Hmja, vrij snel iig. Heb toen een keer tegen de 1000 posts op een dag gehad ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Met de nachtbar was het record 3 minuten ofzo Roel?
quote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is zo aandachtsgeil, kan het me niet voorstellen
Laterzquote:Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even douchen, dan voetbal kijken en daarna naar Arie Boomsma.
Tot later![]()
Wel een lekkere plaat, lekker relaxt.quote:Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lilly Allen.
daar ga ik op bieden! wil ik graag hebben!quote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat er Fokke & Sukke aan het schilderij toevoegen.
Goeie actie!!quote:Op zondag 21 december 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat er Fokke & Sukke aan het schilderij toevoegen.
Er staat me iets bij dat er op phono.nl al gewaagde foto's te zien waren...quote:Op zondag 21 december 2008 12:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen ben ik nu bang dat ze de schijterij krijgt en het niet meer durft . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |