quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef ThunderChild het volgende:
S'ochtends
Heb ik nou een hakkuhnde Ilse gemist ??![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erin
Ach lijkt me best een geschikte vent hoor.... en ach het geld is voor het goede doel he? Niet voor hemzelf. Ik ga ook die colaflesjes kopen trouwens...quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Arie Boomsma? Dan zou ik me geld terugvragen
ik niequote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik denk juist dat dat heel gezellig kan zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
S'ochtends
Ach ja zolang ie die maar aanhoudt, ik hoef dat afgefikte stompje vlees niet te zienquote:Op zondag 21 december 2008 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Giel in ze boxer lol
[..]
Als je een Matel-vrachtwagen naast de truck van 3FM ziet staan dan weet je genoeg.... dan zit Ken Boomsma erin
[..]
quote:
S'ochtends
giel en ilse aan het tennissenquote:Op zondag 21 december 2008 11:43 schreef Treezz het volgende:
waren ze gisteravond/nacht aan het wii'en ??
En bedankt he??? Nu gaat onze zoon zeker jouw naam niet krijgen!!! als ik er al over twijfeldequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk is Giel best zielig... die is vroeger zo gepest met zijn puisten, mee-eters, kleine piemeltje en grafbakkes dat ie daardoor tegen alles en iedereen aan is gaan trappen... en daar hebben wij nu elke dag last van
Ach ja, ze kreeg nog effe een masterclass van Paul, maar stuiterde daarna weer vrolijk rond!quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Ilse kunnen we wel wat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |