Jij zat toch niet in de NBquote:Op zondag 21 december 2008 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, vrij snel iig. Heb toen een keer tegen de 1000 posts op een dag gehad ofzo.
Mogguhquote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef 3FMaster het volgende:
Hey Hey All!
Ben ik weer. Wel rond 4 uur in slaap gevallen, maar nu weer o zo fris als een hoentje.
Ik ben wel blij dat ze even voor mij de persen wat langzaam hebben gedraaid. Was bang dat ik niet in topicnummertje 1000 kon posten, maar nu wel
Roel's wijze woorden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Waar is Hans trouwens? Ik begin me al zorgen te maken als hij er niet isquote:Op zondag 21 december 2008 12:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Nu je het zegt ja!quote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waar is Hans trouwens? Ik begin me al zorgen te maken als hij er niet is
Wie dan? Die lange?quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Hey, een bekende bij de brievenbus.
Voor volgend jaar: Paul, Rob & Roosmarijnquote:Op zondag 21 december 2008 12:25 schreef marcodej het volgende:
Vannacht was tof, maar het moest dus allemaal van Ilse komen, want nu is het weer dezelfde suffige bende... Coen is suf (doet weinig om het publiek te vermaken, praat nauwelijks met , Giel is gewoon een lul met slechte grappen, vind sowieso jammet dat hij erin zit, heb niets met zijn stijl, Paul doet het wel tof (doet alles wat Coen niet doet)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |