quote:
Net na 3'en ben ik in slaap gesukkeld dus ik heb al het moois weer gemist.quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, die callcentermedewerker zat TV te kijken en had het dus vrij rap door.
Jonge bands dus, zonder Nquote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
bandjes die nog niet zo bekend zijn.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... door te slapen heb ik 4 topics ofzo gemist.
Maar ik zie dat er redelijk wat in het logboek is geplaatst.
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.quote:Op zondag 21 december 2008 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is zo'n typisch sms ding. Voorgaande jaren toch ook met o.a. soep.
En nu heet die Tamagotchi baby ook nog Maya
Overigens heeft Coen gisteravond ook niemand van buiten aan de mic gelaten (alleen "algemeen" met z'n allen), was bahoorlijk saai eigenlijk, Ilse was de smaakmaker en heeft toch voor een vermakelijke avond gezorgd.
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jonge bands dus, zonder N. Maar goed, met zo'n username kun je moeilijk van normaal NL uitgaan.
Voor een Anthem draaien ze die dan wel weinig.quote:
Giel is ook eigenlijk de enige die hem 3x per uur draaitquote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor een Anthem draaien ze die dan wel weinig.
Paul maakt zoiezo een fitte indruk vind ik.quote:Op zondag 21 december 2008 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze nam Coen wel mee hoor topwijf, en toen Paul ler zat was het al stukken beter, die haalde regelmatig mensen van buiten erbij.
Gerard zal er volgend jaar wel weer bij zijn, maar hij wilde eens een keeer een normale kerst vieren. Wat ook goed te begrijpen is.quote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.quote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow verschrikkelijk ja, al doet hij wel goed "werk" moet ik bekennen.
tot een uur of 4, was echt een top nachtquote:Op zondag 21 december 2008 10:34 schreef peaceman het volgende:
Iemand hier die de nacht na 2 uur heeft meegemaakt?
woon je in DEN HELDER dan?quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.
Uiteraard, maar je merkt nu wel dat er toch de 1e dagen minder een klik is tussen de dj's zoals dat voorgaande jaren er meer was. Ik weet niet, ik mis toch iets. Chemie denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Gerard zal er volgend jaar wel weer bij zijn, maar hij wilde eens een keeer een normale kerst vieren. Wat ook goed te begrijpen is.
quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou, het is wel een beetje droogklotenvolk daar, in Den Haag en Utrecht was het wel een stuk gezelliger buiten heb ik het idee. Maarja, als je dat huis hier in Den Helder neer zet heb je ook van dat droogklotenpubliek wat niet mee doet. Breda lijkt me net zo.
Haha nou echt welquote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
woon je in DEN HELDER dan?
gezellig![]()
![]()
Paulquote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat Paul het echt leuk doet. Giel is een beetje een chaoot maar past ook wel. Coen heeft het gewoon niet. Ik denk dat ik Gerard mis... en de dennengeur,,, en die lucht!
Maar veel mensen wil niet zeggen dat ze allemaal gezellig zijn en meedoenquote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nergens waren zoveel mensen als in breda.
Ik zou 's nachts wat vaker kijken. De hele markt ging los.quote:Op zondag 21 december 2008 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Den helder is vet coolquote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha nou echt welNee, Helders volk is niet echt gezellig hoor
Het was gisternacht, mede dankzij Ilse, echt een fesstje hoor, buiten!quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar veel mensen wil niet zeggen dat ze allemaal gezellig zijn en meedoen
Giel is voornamelijk bezig om zichzelf te profileren en die interesseert zich weinig voor die andere 2....quote:Op zondag 21 december 2008 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je merkt nu wel dat er toch de 1e dagen minder een klik is tussen de dj's zoals dat voorgaande jaren er meer was. Ik weet niet, ik mis toch iets. Chemie denk ik.
Laten we er maar vanuit gaan dat het even weer inkomen is, het zijn immers 2 nieuwe en 1 die een jaar niet heeft meegedaan. Vandaag is wel de beruchte 3e dag, dus wie weet wat er nog komt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul
Mijn mening over Giel mag duidelijk zijn![]()
en Coen durft zich niet te laten gaan, zit niet helemaal op zijn gemak lijkt het wel
quote:
Idd ja.quote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Tito het volgende:
Coen is gewoon moe en heeft honger.
Dat merk je aan alles
We zullen zien.quote:Op zondag 21 december 2008 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat het even weer inkomen is, het zijn immers 2 nieuwe en 1 die een jaar niet heeft meegedaan. Vandaag is wel de beruchte 3e dag, dus wie weet wat er nog komt.
Ik weet alleen wel dat er vorig jaar op de 3e dag al veel meer memorabele momenten waren.
dan moet hij gaan slapen en wat etenquote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Tito het volgende:
Coen is gewoon moe en heeft honger.
Dat merk je aan alles
Dat eten mag dus net nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
dan moet hij gaan slapen en wat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |