Jep, stom hè.quote:Op zondag 21 december 2008 11:10 schreef marcodej het volgende:
Zo, ben alweer even wakker (heb tot 04:30 zitten luisteren)...
Is Ilse al weg?
Tsja dat is het nadeel op dit soort tijdstippen. Doen ze in de reguliere programmering helaas ook veel te vaak. Als het wat later wordt, zie je dat ze daar een stuk minder van draaien.quote:Op zondag 21 december 2008 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind wel dat ze allemaal van die mainstream nummers draaien voor vrij weinig geld...
O Iron Maiden..,,
Leuk meisjequote:Op zondag 21 december 2008 11:07 schreef Timo20 het volgende:
Dit zouden ze in het 3FM glazen ook eens doen
Watquote:Op zondag 21 december 2008 11:13 schreef hakkkuh het volgende:
stenders deed veel meer jongen bandjes in de nacht een kans bieden.
En leuke dingen zoals:bejaardengezang en dit jaar doen ze niks meer dan wat plaatjes aan elkaar lullen.
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nou behalve het swaffelen en de hakkuhmixen heb ik weinig gemist.
Alleen euh, tot hoe laat is Ilse nog opgebleven dan?
quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar ook minder gasten in het huis krijgen....
zoek een user uit en benader hemquote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat is het probleem TheArt. Ik wil every you and every me van placebo aanvragen voor ¤50, maar dan willik ik wel dat ie gewoon overdag gedraaid wordt. Niet om 4 uur snachts in die week waarin ze alle nummers draaien die niet tijdens het huis gedraaid konden worden. Anders haak ik misschien bij iets van fok aan... Maar er is nog geen topic voor een mannelijke naaktreportage geloof ik...
Toen ik om 8 uur beneden was, was ze in ieder geval wakker..quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef gateway het volgende:
[..]
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?
Ilse heb niet geslapen, ik ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 11:14 schreef gateway het volgende:
[..]
om 5 uur was ze nog op... Heeft die uberhaupt geslapeb?
Swaffelen?quote:Op zondag 21 december 2008 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Nou behalve het swaffelen en de hakkuhmixen heb ik weinig gemist.
Ik vraag me af of er uberhaupt een anthem komt... er komen maar weinig platen voor in aanmerking.quote:Op zondag 21 december 2008 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Coen heeft overigens geen één keer Fake Blood - Mars gedraaid![]()
![]()
Hoe moet die plaat nou een anthem worden als ze hem niet minstens 1x per uur draaien?
wie wat waar swaffelen?quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Swaffelen?hebben ze Ilse voor geld geswaffeld of wat?
Het huis is geswaffeld stond er in de eventlogquote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee het huis, tijdens de headlines.quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vraag 'm aan.quote:Op zondag 21 december 2008 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Coen heeft overigens geen één keer Fake Blood - Mars gedraaid![]()
![]()
Hoe moet die plaat nou een anthem worden als ze hem niet minstens 1x per uur draaien?
Dat was hilarischquote:Op zondag 21 december 2008 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het huis is geswaffeld stond er in de eventlog![]()
Ohja en dat Paul & Ilse zich naar binnen hebben geluld in het callcenter om Imca Marina aan te vragen lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Iemand caps?
het is duidelijke welke plaat, de sr 08 plaat gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2008 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er uberhaupt een anthem komt... er komen maar weinig platen voor in aanmerking.
Dat is zo'n typisch sms ding. Voorgaande jaren toch ook met o.a. soep.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was hilarisch, die callcentermedewerker zat TV te kijken en had het dus vrij rap door.
Welke dan? Die van novastar?quote:Op zondag 21 december 2008 11:19 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
het is duidelijke welke plaat, de sr 08 plaat gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |