hey heyquote:Op zondag 21 december 2008 10:56 schreef Shoombak het volgende:
Waar ze die hoer vandaan geplukt hebben is nog steeds een raadsel, dat voegt echt niets toe

NSB'er!quote:Op zondag 21 december 2008 10:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daarom ga naar Studio Brussel!Music For Life

whehehe Adje zou het dagelijks moeten doen bij de NS, dan ga ik misschien een keer met plezier met de trein
 whehehe Adje zou het dagelijks moeten doen bij de NS, dan ga ik misschien een keer met plezier met de trein  

ik luister meestal slamfm of radio veronicaquote:Op zondag 21 december 2008 10:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hey hey

duidelijk dat je nooit 3fm luistert

Nee idd, ik lig hier dubbelquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk filmpje dit, had ik nog niet gezien.

George Baker - Little Green Bagquote:Op zondag 21 december 2008 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
Hioe heet dat muziekje? die nu hoort

is ook 1e keerquote:Op zondag 21 december 2008 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk filmpje dit, had ik nog niet gezien.

thanxquote:

quote:Op zondag 21 december 2008 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
Die vrouw van de NS is ook wel een muts trouwens....

quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom jullie vanaf een uur of 12:30 voor een paar uur versterken, lastig zo'n gezinsleven

Was maar grapjequote:
 , kleine slaapt als het goed is vanmiddag paar uurtjes, daarna door naar verjaardag van vriendje van hem
, kleine slaapt als het goed is vanmiddag paar uurtjes, daarna door naar verjaardag van vriendje van hem  

kan hij zelf nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was maar grapje, kleine slaapt als het goed is vanmiddag paar uurtjes, daarna door naar verjaardag van vriendje van hem

kan wel maar is kudquote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:
jammer dat je niet 24 uur wakker kunt zijn en dit kunt kijken!

Kan best. Ik denk dat je dan alleen veel mist van de volgende 24 uur.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:

Ik was al bang dat Coen er nu weer zou zijn van 10-14.
 Ik was al bang dat Coen er nu weer zou zijn van 10-14. 

Aandacht tekort.quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reageer jij echt op elke post?
O, wacht, ik zie je leeftijd..

quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
 @!#$&(*!#@%(
 @!#$&(*!#@%(   

Lekker nummerquote:
 echt zo'n nummer voor bij een chill momentje, lekker hard opzetten en ff ervan genieten
 echt zo'n nummer voor bij een chill momentje, lekker hard opzetten en ff ervan genieten  

quote:

quote:Op zondag 21 december 2008 11:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]

O jawel hoor, ik ben al vanaf vrijdagmiddag bezig, met alleen gisterochtend een paar uurtjes slaap.quote:Op zondag 21 december 2008 11:05 schreef gateway het volgende:

Dan ben ik er juist niet... vanmiddag even naar de surprisetruck hier in de stad. Meteen nog wat cadeautjes kopen.quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kom jullie vanaf een uur of 12:30 voor een paar uur versterken, lastig zo'n gezinsleven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |