Vreemd, ik kan me jou niet meer herinneren.quote:
Daar komt een minimeet aan!quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
En als je een kortharige blonde kerel ziet met een donkere schone naast zich dan ben ik dan
Coen gaat het echt niet trekkenquote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Moloko
Coen is echt chagrijnig, zelfs die lapdance valt niet in de smaak
Ik ga ook morgenquote:Op zondag 21 december 2008 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Denk morgen. Ben nu best naar de kloten.
Okay, daar lopen er niet zoveel van in Enschede...quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
En als je een kortharige blonde kerel ziet met een donkere schone naast zich dan ben ik dan
quote:Op zondag 21 december 2008 12:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan me jou niet meer herinneren.
We hebben het toch wel over de originele he, uit 2002/2003?
Dat vrees ik ook niet. Hij moet vannacht van 02:00-06:00. Ben benieuwd. Nog maar 3 dagen te gaan.quote:
Gerard ook niet als ie thuis komt...quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard ook niet als ie thuis komt...
Volgend jaar weer een nieuwe kansquote:Op zondag 21 december 2008 12:35 schreef cygnusx het volgende:
tis voor mij bijna3,5 uur met de trein en 2 uur met de auto om daar te komen. 6 tot 7 uur treinen om bij SR te komen is mij wat te veel... helaas.
Best balen, utrecht was wel te doen voor mij, den haag woont een kamaraad dus zelfs dat was een optie geweest... en dan houden ze het in breda
Ik denk dat ik wel vroeg ga. Rond 1130 wil ik in Breda Centraal zijn. Het schijnt wel dat het best een eindje lopen is naar de markt. Rond 1200 voor het huis. Foto's maken, T-shirtje laten signeren.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook minimeeten? Hoe laat ga je ongeveer?
Heeft hij tenminste zijn handen weer vrij.quote:Op zondag 21 december 2008 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard ook niet als ie thuis komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |