SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik ook al niet. En wat een halfgare rechercheur was dat trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef suus21 het volgende:
alsof janine precies weet waar dat gat is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltjequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Noud en Vicky ("krullie") betrappen was dan weer wel geinig
Omdat het anders nog 10 weken duurt voordat die mutsen in de bak zitten... laat dat gejank alsjeblieft snel over zijn!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Snap de politie niet, want waarom alleen op 1 plek graven?
Ik vind Dex wel ok. Alleen in deze verdiend hij wel een flinke tik voor zijn kanis inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltje
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
...waar niemand nog eenzier om geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dikke thumbs up voor Ronja die heel de Koning bij elkaar schreeuwt over Bing en dat klotekind van d'r.
Hier wel hoor.quote:
Nee ik lieg.quote:
Oh mooi!quote:Ja.. nu ik een andere stream heb afgesloten doet ie het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gtstnieuwskrant.we(...)de-laatste-spoi.html
-edit- linkjes voor spoiler-tag gaat stuk![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Frey het volgende:
Ludo na de kerst een weekje naar Chicago.
Dat wordt weer een Ludoloze week.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie speelt de rol van Janine's advocaat?
Ik denk namelijk dat ik dat meisje ken.
Rosa Reuten (speelde oa. in Koppels)quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie speelt de rol van Janine's advocaat?
Ik denk namelijk dat ik dat meisje ken.
Aha.... ok dan ben ik weer helemaal bij...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dochtertje van Isabella. Die was zwanger van Ludo als ik me niet vergis
Ja, dochtertje van Marcus.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha.... ok dan ben ik weer helemaal bij...
En hebben Kimberley Sanders ook wel eens gezien? en die is een dochter van????
Dat was geen compleet liedje toch? Is in elk geval minder irritant dan dat ze 4 minuten opvullen met tekstloze 'sfeerbeelden' waarin vrij weinig gebeurt.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef Perico het volgende:
Het complete liedje was weer terug, op Jack's kantoor, met Ronja de Roversdochter.. waren we er net 1 aflevering van verlost.. .
Uiteraard. Anders is het zielig voor alle alleenstaande 40+'ers die nog geen kind hebben. En voor de CU.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
en die abortus zal op het laatste nippertje wel weer afgezegd worden
Dat dus!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef James1988 het volgende:
Oprotten met die saaie lijnen. Niemand geeft een zier om zwangere Ronja, en niemand boeit het dat Anita geen kind meer kan krijgen.
Edit: weer van die kutmuziek
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Murmeli het volgende:
OMG! (ex) GTST acteurs zijn aan het zingen op RTL4...
Alleen "vicky" is aan te horen... (weet haar echte naam niet)
"Nina" is echt vreselijk (Marly vd Velde dus)
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Murmeli het volgende:
OMG! (ex) GTST acteurs zijn aan het zingen op RTL4...
Alleen "vicky" is aan te horen... (weet haar echte naam niet)
"Nina" is echt vreselijk (Marly vd Velde dus)
OMGquote:
Dank je.... ik heb er weer van GENOTEN!!!quote:
quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
marieke vollaards
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/marieke.xml
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
...waar niemand nog eenzier om geeft.
Wij willen Ludo wraak zien nemen op René!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die Robin 9e bij Idols wordt, dan had Lisa dik eerste moeten worden.quote:
Je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
shit gemist.... Heb ik uberhaupt wat gemist?
Morgen even kijken dan online...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist
Jef gaat Bing inlichten over de betrokkenheid van Theodora dorothea bij de moord ....
Ze heeft de naam van dorothea genoemd, omdat het onwaarschijnlijk was dat zij in haar eentje het lijk van rene begraven had.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef Perico het volgende:
Ik snap het gedachtenproces niet meer zo goed. Janine geeft zich aan, omdat het schuldgevoel voor haar en de betrokkenen ondraaglijk wordt, en iedereen zich schuldig voelt over Dorothea's dood.
Ze wil dus boete doen. Maar nu er geen lijk is, snel even Dorothea medeplichtig maken, en hopen op snelle vrijlating? Dan kan ze wel weer met zichzelf leven?
.. wat een ongelofelijke schoffering van Jef is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:31 schreef Tiemie het volgende:
Ze noemde alleen dorothea, om zo de andere dames buiten schot te laten. Dorothea is immers dood en kan toch niet opgepakt worden..
Hedwig mag wel weer terugkomen. Vond ik altijd erg leuk. En stefano natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef kissa het volgende:
Alle oudjes (....) staan hier. Sommigen was ik vergeten![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Op de RTL-site zijn ook alle samnvattingen vanaf 1990 te lezen
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef kissa het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/muziek.xml
(inmiddels geklaagd)
t is echt dezelfde... erg zeg. ik vond hem al zo bekend voorkomenquote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die Wout Zevenaar, is dat niet Martijn Huygens? 2 Verschillende karakters gespeeld door dezelfde acteur, best vaag.
[..]
Ik mis er op t eerste gezicht toch al een paar, zoals de stalkster van Arthur, en het model van Linda's modellenbureau wat door Michiel Huisman gespeeld werd.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef kissa het volgende:
Alle oudjes (....) staan hier. Sommigen was ik vergeten![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Wout Zevenaar was een spannende, foute man. Hij leek meer karakter te hebben dan Martijn Huygens nu.quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Murmeli het volgende:
t is echt dezelfde... erg zeg. ik vond hem al zo bekend voorkomen
Dan ga ik er vanavond maar weer eens voor zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rene komt vanavond weer?EIN-DE-LIJK weer wat actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef Frey het volgende:
Dat wordt vanavond weer flink schelden.GertverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
Hm, klinkt redelijk interessant. Ik snap die vanNee daar zat ik ook even mee.. die twee kennen elkaar toch eigenlijk helemaal niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen niet.
Begrijp wel meer dingen uit de spoilers niet eerlijk gezegd... we zullen het gaan zien...
Beste opmerking in dit topic tot dusver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".
Noem het dan maar Charlie's Cut
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.quote:
quote:
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef vencodark het volgende:
Hij heb zijn haar laten knippen. Dus lijkt zijn hoofd wel ontschuldig.
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen. geen goeie actie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.
Laura en Barrrr waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.
Voeg daarbij, het enorme tranendal dat de serie is... gemiddeld drie huilsessies per aflevering, echt te erg... De muziek haalt de weinige vaart die er nog is compleet uit de serie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
Muziekje hier, muziekje daar. Het is nog net geen musical.![]()
Gtst makers zijn muziekjesverslaafd.
Ja dat doen ze altijd, een aflevering mooie shots van mensen in dure kledij met een fancy garderobe, dat toegevoegde gejank er tegenwoordig ook bij, en dan de laatste seconde: 'oh wacht er moet ook iets gebeuren'.quote:
Er zijn geen bewijzen tegen René. Van Dorothea denken ze dat het óf zelfmoord óf een gewoon ongeluk was. En er zijn nu 3 dames die beweren hem te hebben vermoord terwijl hij nog gewoon leeft. Hij kan ze aanklagen wegens poging tot, en hij lijkt het lieve jongentje dat niets doet. Dus ja, die loopt straks vast weer op vrije voeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef alors het volgende:
Nah ik hoopte steeds dat hij in het donker met Laura en Sil zou opduiken..
Maar wat is nu de bedoeling van het verhaal? Rene heeft iemand verkracht, iemand vermoord en loopt straks weer op vrije voeten?
Dat is wel zo ja. De 3 vrouwen kunnen wel vertellen waarom ze in die situatie zijn gekomen (Janine die hem lokte ivm de verkrachting van Nina, heeft die rechercheur daar trouwens iets over gevraagd? Waarom Janine hem naar die kamer had gelokt...kan me namelijk niet herinneren dat Janine dat zelf heeft verteld) maar op dat punt zijn ook geen bewijzen. Het is Nina's woord tegen dat van René.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn geen bewijzen tegen René. Van Dorothea denken ze dat het óf zelfmoord óf een gewoon ongeluk was. En er zijn nu 3 dames die beweren hem te hebben vermoord terwijl hij nog gewoon leeft. Hij kan ze aanklagen wegens poging tot, en hij lijkt het lieve jongentje dat niets doet. Dus ja, die loopt straks vast weer op vrije voeten.
De zomercliff is dat Nina en Rene voor het altaar staan voor het Ja-woordquote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Michellee het volgende:
Nick heeft toch ook iemand verkracht? En nu is hij "gewoon" lid van de serie
Ja oke, maar Nick heeft niemand vermoord...quote:Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Michellee het volgende:
Nick heeft toch ook iemand verkracht? En nu is hij "gewoon" lid van de serie
Hoho, dat zag je er echt overduidelijk aan af... soms vraag ik me ook af of Bing niet 1 grote CGI animatie is.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonde dat je zo goed kan zien dat het vuurwerk slechts een computeranimatie is
Zou me niets verbazen als Bing een soort van ingeplakte Sim is. Zn gezicht geeft altijd maar 1 emotie weer.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Perico het volgende:
[..]
Hoho, dat zag je er echt overduidelijk aan af... soms vraag ik me ook af of Bing niet 1 grote CGI animatie is.
Tot slot nog de officieuze score van vandaag:
Lieverd /liefje: 6x
(Lieve) Schat: 2x
De 'ik moet nodig naar de wc' emotiequote:Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Bing een soort van ingeplakte Sim is. Zn gezicht geeft altijd maar 1 emotie weer.
Dit is geen toeval meer...ik heb óók zitten tellen!quote:Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Perico het volgende:
[..]
Hoho, dat zag je er echt overduidelijk aan af... soms vraag ik me ook af of Bing niet 1 grote CGI animatie is.
Tot slot nog de officieuze score van vandaag:
Lieverd /liefje: 6x
(Lieve) Schat: 2x
Misschien praten ze zo ook wel tegen hun eigen kinderen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
ja erg he, dat geschat, lieverd lieffie enz.
worden die schrijvers nou zelf niet misselijk van dat geslijm?
Ga ik niet vanuit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef MissJ het volgende:
Ik neem aan dat het nog niet klaar is namelijk
Hohoho, dat kan best hoor, ik ging tellen toen er al een aantal liefkozende uitingen geweest waren, en toen de moordvrouwen uit het buro liepen en het eerste wat ze naar mekaar riepen was: "LIEEEEEVEERRRDDD!" ..quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef vencodark het volgende:
Dit is geen toeval meer...ik heb óók zitten tellen!![]()
Alleen kwam ik op een totaal van 7 met alle varianten van liefjes, lievertjes en schatjes enzo.
Haha ja ik wist niet goed wat ik moest denken van die scene, natuurlijk wil René wraak.quote:Trouwens, die hele scene met René die een schattig pleidooi houdt en Barbara en Laura die nog serieus willen luisteren ook. Barrr die denkt dat hij het nog echt meent ook.Ze is echt zo naief en dom als ze eruit ziet. Geweldige Janine die gewoon wegloopt en Barr ook voor dom uitmaakt.
![]()
Dat vond ik echt het dieptepunt zo'n beetje. Eerst zijn Laura en Barr boos en verontwaardigd enzo tegenover Janine en nu ze 'vrij' zijn is het ineens weer lieverd.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:49 schreef Perico het volgende:
[..]
Hohoho, dat kan best hoor, ik ging tellen toen er al een aantal liefkozende uitingen geweest waren, en toen de moordvrouwen uit het buro liepen en het eerste wat ze naar mekaar riepen was: "LIEEEEEVEERRRDDD!" ..![]()
[..]
Ja, ik vind het niet helemaal lekker lopen. Sowieso dat hele logeerpartijtje wat ze hadden verwacht. Ik schreef al eerder: ik weet niet hoe het in het echt werkt...maar als je aangifte gaat doen van medeplichtige bij een moord...neem je niet gelijk al je spullen mee om ervan uit te gaan dat je moet blijven.quote:Haha ja ik wist niet goed wat ik moest denken van die scene, natuurlijk wil René wraak.
Die "BEN JE NOU ECHT ZO DOM!" kwam trouwens niet hard aan bij Barbara, terwijl je in mijn ogen niet veel kan zeggen dat erger is.![]()
Tis een bizarre wending. Eerst zit iedereen dagen te huilen en zich aan het been van alle moeders vast te klampen... een paar uurtjes later pakt iedereen de Center Parcs tas met boeken weer in en is het weer liefje voor en na.
René kan indd. wel goed onschuldig kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond dat van René wel geinig. Dat hij probeerde zo onschuldig mogelijk over te komenEcht
![]()
Ben benieuwd naar wat we nog te zien krijgen van hem..![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
René kan indd. wel goed onschuldig kijken.Hij heeft wel jong koppie gekregen door zijn haar af te knippen. Hij lijkt wel 15.
Nooit geweten. Hoor ik nu ook voor het eerst.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef blue_star het volgende:
Sinds wanneer wordt GTST ook om 19:05 op RTL8 uitgezonden? Zijn dit de herhalingen van de vorige dag?
Nina die een hartverlamming krijgtquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef janimie het volgende:
maar morgen word het weer interessant
het werd verdorie eens tijd zeg!quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef janimie het volgende:
maar morgen word het weer interessant
Sinds vandaag, en jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef blue_star het volgende:
Sinds wanneer wordt GTST ook om 19:05 op RTL8 uitgezonden? Zijn dit de herhalingen van de vorige dag?
GTST is vastgeroest, inspiratieloos. Wij aldus de kijkers hebben al te vaak moeten roepen hoe het wel moet. Laat ze nu maar eens verbeteren, anders wordt het nooit meer wat met die serie. We kunnen wel excuses blijven verzinnen maar vandaag was gewoon wederom ronduit afgrijselijk, dit is in deze hoedanigheid geen serie meer die ik wens te bekijken. Ook ik heb inmiddels rond de feestdagen tal van afleveringen gemist en had sterk de neiging vandaag maar gewoon uit te tunen, volgende keer voeg ik de daad bij het woord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Al weken is de kwaliteit van GTST onzettend laag. Ik heb geen zin om uitgebreid in herhaling te vallen, maar het niveau is nu al weken heel laag. Die gesprekken tussen Rik en Anita waren niet om aan te horen, Dex en Vicky waren irritant, evenals een apathische Ronja. Nee, ik heb nu al afleveringen aan de lopende band gemist, maar ik kan niet zeggen dat ik daar wakker van lig. Breng de spanning terug de serie in!
Ja ik ook. We hebben zeker 3 weken moet aanhoren wat ze wel en niet wilt en al dat gedoe. Meestal zit er vaart in een soap maar het moet geen real life soap worden waar elke dag werkelijk elke dag moet zijn zeg maar.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ik ben blij dat het verhaal met Ronja nu afgelopen is, stel je voor dat ze het had gehouden, dan moesten we dat drama nog langer aanzien....
Ik vond Bing ook voor het eerst redelijk overtuigend!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ook. We hebben zeker 3 weken moet aanhoren wat ze wel en niet wilt en al dat gedoe. Meestal zit er vaart in een soap maar het moet geen real life soap worden waar elke dag werkelijk elke dag moet zijn zeg maar.
Btw. Bing was wel goed boos vond ik eigenlijk. Beetje emotie in zijn stem, eindelijk.
Dat vond ik dus ook, psychologisch is dit een enorme domper. Dat kapsel van eerst, dat paste goed bij hem. Nu is het een Jan Doedel.quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
Hij heeft wel jong koppie gekregen door zijn haar af te knippen. Hij lijkt wel 15.
Ps: waardoor ik dus geheel ben afgeknapt op de acteur die René speelt.![]()
Vond die hele zoektocht van Bing belachelijk. Overal naartoe rennen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik vond Bing ook voor het eerst redelijk overtuigend!
Maar ik vond de aflevering van gisteren wel heel traag verlopen. Ze hadden van Bing die naar de kliniek rent en Ronja die nog steeds niet helemaal zeker was iets veel spannenders kunnen maken door er wat meer vaart in te gooien en deze scenes anders te combineren met de rest van de aflevering...
Wel benieuwd naar wat Renee van plan is
Vandaar dat Barbara hem geloofde.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, psychologisch is dit een enorme domper. Dat kapsel van eerst, dat paste goed bij hem. Nu is het een Jan Doedel.
Hij heeft gelijk minder impact, wat triest is, want hij moet toch wel de spanning dragen nu!
Haha, true, maar het had wel iets dramatisch. Hoe correct was het ook dat hij die vrouw keihard omver liep, maar hij toch nog terugkwam om haar fiets op te rapenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond die hele zoektocht van Bing belachelijk. Overal naartoe rennen.Bing heeft geen fiets, auto of íemand die hem een fiets kan lenen desnoods? Ik ren namelijk nooit ergens naartoe.
Mja, daar heb je wel gelijk in. Misschien wist hij in welke buurt die kliniek zat, maar moest hij ff zoeken waar het nu precies is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Haha, true, maar het had wel iets dramatisch. Hoe correct was het ook dat hij die vrouw keihard omver liep, maar hij toch nog terugkwam om haar fiets op te rapen.
Ook vond ik het typisch dat hij blijkbaar wist waar die abortuskliniek zat (maar aan de andere kant zag je hem bij een kruising van steegjes zo 'oh noes, welke kant?!?!" kijken)
Ach ja, het is een soap he...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:
Misschien kan ik hem wel onder mijn hoede nemen net als Fossie boy, die ik zo erg mis!
Maar is zo onze Barrrr gewoon. Alles voor een ander over.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Perico het volgende:
[..]
ik heb echt heimwee naar Fos en Skylar!
Hmm nu ik erover nadenk, Bar heeft in de bak gezeten vanwege Charlie's credit card schulden, ze zat vast op de boot vanwege Morris, ze heeft nu in de cel gezeten vanwege Janine.. wanneer zit ze eens in de nor vanwege iets dat ze helemaal zelf gedaan heeft?![]()
(en dan alsjeblieft niet het verleiden van jongens van Fos zijn leeftijd)
Ik vind het ook heel overdreven. Nu was het weer boze Bing die aan de tralies hangt. Misschien was hij ook wel getraumatiseerd door de stofzuigende Sjors.. terwijl ze net bij Ronja wat teveel de slang erop hadden gezet. *ouch*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef alors het volgende:
Nou mooi dat die abortus klaar is.
Overigens vind ik Bing met zijn vaderschap een beetje doorslaan hoor, sowieso jongens van 25 die staan te springen om kinderen zijn al matig geloofwaardig.
Och dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Dat zijn een link ziet tussen het feit dat Doortje René al had gezien én nu indd. blijkt dat hij nog leeft, kan ik me voorstellen. Maar dat ze 'doodleuk' beweert dat René ook Doortje heeft vermoord, vind ik inderdaad ook wat snel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Michellee het volgende:
Het is nu echt ongeloofwaardig (ok, dat was het al.....) Janine die alle "puzzelstukjes" ziet...
...en dat Rene daarna achter de andere 3 aangaat......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Dat zijn een link ziet tussen het feit dat Doortje René al had gezien én nu indd. blijkt dat hij nog leeft, kan ik me voorstellen. Maar dat ze 'doodleuk' beweert dat René ook Doortje heeft vermoord, vind ik inderdaad ook wat snel.
Euh ja, dat was indd. nogal een vroeg Eureka moment.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
...en dat Rene daarna achter de andere 3 aangaat......
....wow, haar hersens gaan wel erg snel...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja, dat was indd. nogal een vroeg Eureka moment.
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
Hallo zeg.Alsof je een 6 jarige een ijsje of een lolly aanbiedt.
![]()
Ze is 20 ofzo, behandel haar tenminste zo.
Ja ik, doe ik altijd. Alleen hier is het gebruikelijk dat je gewoon de tong ook in andermans mond propt, dus ik weet niet wat Vicky nou weer loopt te pruillippen....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses
Zag je die hysterische blik niet van onze lieverd? Dan MOET ze gewoon garnalenkroketjes hebben, aan een rustig tafeltje, met een gin tonic.
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan.
BTW, iemand hier nog vrienden vol op de mond gezoend, met nieuwjaar?
Heb die blik indd. gezien...alsof haar ogen ieder moment konden uitpoppen. Net als in tekenfilms met die wolf die een lekkere vrouw ziet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!
Zag je die hysterische blik niet van onze lieverd? Dan MOET ze gewoon garnalenkroketjes hebben, aan een rustig tafeltje, met een gin tonic.
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan. Nina tegen Ludo ook, niet meer normaal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja ik, doe ik altijd. Alleen hier is het gebruikelijk dat je gewoon de tong ook in andermans mond propt, dus ik weet niet wat Vicky nou weer loopt te pruillippen....
Van Nina kan ik het wel hebben, als je vader je prinses noemt dat moet je je daar ook maar naar gedragen. Maar die andere kinders mogen wel eens even dimmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan. Nina tegen Ludo ook, niet meer normaal.
Dat mag niet van Nie-hie-naquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden? En waarom wordt hij er niet bij betrokken?
Achja, ik denk dat je Veenman een zeuventje kunt geven, tis geen geweldenaar. Ze moeten ook vooral altijd afgesnauwd worden door Ludo. Of op het einde beloond, met een vette envelop waar ze een vluchtige blik inwerpen (altijd een mooi moment).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden?
Kweenie, word sinds 2 dagen kriegelig van Dex. Hij is nu een stalker die raar doet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
Vraag me trouwens af wat Dex op die manier nou probeert te bereiken. Verliefd lopen doen en als ze het vraagt heftig ontkennen.Doe dan normaal.
Slaat nergens op inderdaad, maar misschien wel tijd dat hij nu ingeschakeld wordt, is het hoofdstuk Rene volgende week eindelijk afgelopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden? En waarom wordt hij er niet bij betrokken?
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef squared het volgende:
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou inderdaad.. dat luie oog begint me nu echt te irriteren dus tijd dat ze vertrekt! Ben erg benieuwd hoe ze haar dood laten gaan... in december waren haar laatse draaidagen heb ik begrepen..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Wel zielig voor Rik natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Je kunt kijken bij 2 januari, die aflevering die op RTL8 werd uitgezonden om 19.05. Dat is de aflevering van 1 januari.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef suus21 het volgende:
is die afl. van 1 januari nog steeds niet online...?
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Pfff, gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Toch ff in spoilers, je weet het niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Perico het volgende:
Ja, nou weet ik het ook niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]En laten weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet vergeten.![]()
Zo vanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik denk dat het dan gewoon de hoogste tijd is dat Charlie zichzelf van kant maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo vanMaar wat wordt het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perico.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik weet niet meer wie Charlies Cut aanhaalde, maar ik vind 'm briljant
Zal dan wel goed lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Maar misschien dat het mannen nog meer trekt als ze hm Charlie's cut & shave noemt.
Haha, als ze dan ook nog in de etalage een advertentie ophangt met "Zakkammen 1 euro", dan krijg je al helemaal een stormloop van mannen die hun broek uittrekken bij binnenkomst..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Maar misschien dat het mannen nog meer trekt als ze hm Charlie's cut & shave noemt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan liever "Charlie's shave 'n' cut"
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rene komt wel heel erg overtuigend over,
Ik krijg er de kriebels van.quote:
idd, laat 'm maar even afrekenen met Renequote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slechte aflevering, wanneer stopt dit wijventheater nou eindelijk en gaat Ludo zich met de zaak bemoeien
Dat vond ik echt huiveren met de pet op!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iewwww ik van die scene met Floris & Bar
Op de eerste vraag is het antwoord ja, op de tweede nog altijd neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Heeft Ronja dat kind nu al laten weghalen? Of weet ze het weer niet?
quote:
Da's nog eens afvallen door de sterren!..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef Desii het volgende:
En ik blijf maar wachten op een leuke verhaallijn met Jack
nog ff en ik weeg een ons
Dan is het wachten op Janine, die zet nu iedere aflevering alle dommeriken tegen de muur, in woord en gebaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:47 schreef vencodark het volgende:
Ohja, Dex gaat nu serieus tegen over Vicky beweren dat het zijn zelfgeschreven teksten zijn? Als ze dat geloofd is ze wel heel dom...bedoel...Dex heeft de teksten van hele bekende nummers overgeschreven.
als zij en Ludo weer bij elkaar komen zou idd echt hysterisch zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan is het wachten op Janine, die zet nu iedere aflevering alle dommeriken tegen de muur, in woord en gebaar!
"BEN JIJ NOU ECHT ZO DOM, DEX?"
'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef DaMart het volgende:
Ludo!![]()
Het werd eens tijd dat hij zich er mee ging bemoeien!
Idd en ik had ook echt verwacht dat hij dat ging zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweest
Nou maar hopen dat je niet de enige bent, anders verwacht ik weinig van die vergadering.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Geen reactie gehad na dezelfde klachtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Ik vind van welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
is de aflevering van gisteravond het waard om terug te kijken?
Ja, van Ronja begin ik ook gek te worden. Ze was wel leuk, maar zodra zie die vieze huilkop weer opzet is ze echt zo'n huilend kind. Kind weg, boek afgesloten. Eigen keus, niet zo blijven zeuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef Lollifant het volgende:
Ik erger me dood aan Dex! Eerst vond ik hem wel tof, maar hij is nu zo sneu bezig, echt te kinderachtig voor woorden ook.
Ronja met d'r gejank is ook vreselijk, dat irriteerde me 3 weken geleden al, maar het gaat maar door, jezus get over it! zeikwijf.
heldinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
is de aflevering van gisteravond het waard om terug te kijken?
Ik vond die ''pas op, straks lig je onder een auto'' leuker, ge-wel-dig personage en super acteurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |