Als die Robin 9e bij Idols wordt, dan had Lisa dik eerste moeten worden.quote:
Je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
shit gemist.... Heb ik uberhaupt wat gemist?
Morgen even kijken dan online...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist
Jef gaat Bing inlichten over de betrokkenheid van Theodora dorothea bij de moord ....
Ze heeft de naam van dorothea genoemd, omdat het onwaarschijnlijk was dat zij in haar eentje het lijk van rene begraven had.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef Perico het volgende:
Ik snap het gedachtenproces niet meer zo goed. Janine geeft zich aan, omdat het schuldgevoel voor haar en de betrokkenen ondraaglijk wordt, en iedereen zich schuldig voelt over Dorothea's dood.
Ze wil dus boete doen. Maar nu er geen lijk is, snel even Dorothea medeplichtig maken, en hopen op snelle vrijlating? Dan kan ze wel weer met zichzelf leven?
.. wat een ongelofelijke schoffering van Jef is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:31 schreef Tiemie het volgende:
Ze noemde alleen dorothea, om zo de andere dames buiten schot te laten. Dorothea is immers dood en kan toch niet opgepakt worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hedwig mag wel weer terugkomen. Vond ik altijd erg leuk. En stefano natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef kissa het volgende:
Alle oudjes (....) staan hier. Sommigen was ik vergeten![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Op de RTL-site zijn ook alle samnvattingen vanaf 1990 te lezen
Ik ookquote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef kissa het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/muziek.xml
(inmiddels geklaagd)
t is echt dezelfde... erg zeg. ik vond hem al zo bekend voorkomenquote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die Wout Zevenaar, is dat niet Martijn Huygens? 2 Verschillende karakters gespeeld door dezelfde acteur, best vaag.
[..]
Ik mis er op t eerste gezicht toch al een paar, zoals de stalkster van Arthur, en het model van Linda's modellenbureau wat door Michiel Huisman gespeeld werd.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef kissa het volgende:
Alle oudjes (....) staan hier. Sommigen was ik vergeten![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
Wout Zevenaar was een spannende, foute man. Hij leek meer karakter te hebben dan Martijn Huygens nu.quote:Op maandag 29 december 2008 20:51 schreef Murmeli het volgende:
t is echt dezelfde... erg zeg. ik vond hem al zo bekend voorkomen
Dan ga ik er vanavond maar weer eens voor zittenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rene komt vanavond weer?EIN-DE-LIJK weer wat actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef Frey het volgende:
Dat wordt vanavond weer flink schelden.GertverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:50 schreef vencodark het volgende:
Hm, klinkt redelijk interessant. Ik snap die vanNee daar zat ik ook even mee.. die twee kennen elkaar toch eigenlijk helemaal niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen niet.
Begrijp wel meer dingen uit de spoilers niet eerlijk gezegd... we zullen het gaan zien...
Beste opmerking in dit topic tot dusver.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".
Noem het dan maar Charlie's Cut
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.quote:
quote:
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef vencodark het volgende:
Hij heb zijn haar laten knippen. Dus lijkt zijn hoofd wel ontschuldig.
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen. geen goeie actie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zie ik toch aan hem.
Laura en Barrrr waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het er niet uitzien, moest echt 3x kijken om hem te herkennen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Bereid je maar voor, het wordt nog erger.
Voeg daarbij, het enorme tranendal dat de serie is... gemiddeld drie huilsessies per aflevering, echt te erg... De muziek haalt de weinige vaart die er nog is compleet uit de serie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:23 schreef vencodark het volgende:
Muziekje hier, muziekje daar. Het is nog net geen musical.![]()
Gtst makers zijn muziekjesverslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |