SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik ook al niet. En wat een halfgare rechercheur was dat trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef suus21 het volgende:
alsof janine precies weet waar dat gat is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltjequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Noud en Vicky ("krullie") betrappen was dan weer wel geinig
Omdat het anders nog 10 weken duurt voordat die mutsen in de bak zitten... laat dat gejank alsjeblieft snel over zijn!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Snap de politie niet, want waarom alleen op 1 plek graven?
Ik vind Dex wel ok. Alleen in deze verdiend hij wel een flinke tik voor zijn kanis inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltje
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
...waar niemand nog eenzier om geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dikke thumbs up voor Ronja die heel de Koning bij elkaar schreeuwt over Bing en dat klotekind van d'r.
Hier wel hoor.quote:
Nee ik lieg.quote:
Oh mooi!quote:Ja.. nu ik een andere stream heb afgesloten doet ie het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |