SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snapte ik ook al niet. En wat een halfgare rechercheur was dat trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef suus21 het volgende:
alsof janine precies weet waar dat gat is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltjequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Noud en Vicky ("krullie") betrappen was dan weer wel geinig
Omdat het anders nog 10 weken duurt voordat die mutsen in de bak zitten... laat dat gejank alsjeblieft snel over zijn!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
Snap de politie niet, want waarom alleen op 1 plek graven?
Ik vind Dex wel ok. Alleen in deze verdiend hij wel een flinke tik voor zijn kanis inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar Dex moet dan ook weer een klap voor zijn hasses. Sukkeltje
Da's een veel betere naam dan de meest beschamende suggestie ooit: "De Roddel".quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef James1988 het volgende:
Charlie mag opzouten met d'r kutkapsalon, alsof iemand dat boeit.
...waar niemand nog eenzier om geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dikke thumbs up voor Ronja die heel de Koning bij elkaar schreeuwt over Bing en dat klotekind van d'r.
Hier wel hoor.quote:
Nee ik lieg.quote:
Oh mooi!quote:Ja.. nu ik een andere stream heb afgesloten doet ie het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://gtstnieuwskrant.we(...)de-laatste-spoi.html
-edit- linkjes voor spoiler-tag gaat stuk![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:10 schreef Frey het volgende:
Ludo na de kerst een weekje naar Chicago.
Dat wordt weer een Ludoloze week.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie speelt de rol van Janine's advocaat?
Ik denk namelijk dat ik dat meisje ken.
Rosa Reuten (speelde oa. in Koppels)quote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie speelt de rol van Janine's advocaat?
Ik denk namelijk dat ik dat meisje ken.
Aha.... ok dan ben ik weer helemaal bij...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dochtertje van Isabella. Die was zwanger van Ludo als ik me niet vergis
Ja, dochtertje van Marcus.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha.... ok dan ben ik weer helemaal bij...
En hebben Kimberley Sanders ook wel eens gezien? en die is een dochter van????
Dat was geen compleet liedje toch? Is in elk geval minder irritant dan dat ze 4 minuten opvullen met tekstloze 'sfeerbeelden' waarin vrij weinig gebeurt.quote:Op woensdag 24 december 2008 03:02 schreef Perico het volgende:
Het complete liedje was weer terug, op Jack's kantoor, met Ronja de Roversdochter.. waren we er net 1 aflevering van verlost.. .
Uiteraard. Anders is het zielig voor alle alleenstaande 40+'ers die nog geen kind hebben. En voor de CU.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
en die abortus zal op het laatste nippertje wel weer afgezegd worden
Dat dus!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef James1988 het volgende:
Oprotten met die saaie lijnen. Niemand geeft een zier om zwangere Ronja, en niemand boeit het dat Anita geen kind meer kan krijgen.
Edit: weer van die kutmuziek
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Murmeli het volgende:
OMG! (ex) GTST acteurs zijn aan het zingen op RTL4...
Alleen "vicky" is aan te horen... (weet haar echte naam niet)
"Nina" is echt vreselijk (Marly vd Velde dus)
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef Murmeli het volgende:
OMG! (ex) GTST acteurs zijn aan het zingen op RTL4...
Alleen "vicky" is aan te horen... (weet haar echte naam niet)
"Nina" is echt vreselijk (Marly vd Velde dus)
OMGquote:
Dank je.... ik heb er weer van GENOTEN!!!quote:
quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:14 schreef lady-wrb het volgende:
marieke vollaards
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/marieke.xml
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
...waar niemand nog eenzier om geeft.
Wij willen Ludo wraak zien nemen op René!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |