Ik vind het ook heel overdreven. Nu was het weer boze Bing die aan de tralies hangt. Misschien was hij ook wel getraumatiseerd door de stofzuigende Sjors.. terwijl ze net bij Ronja wat teveel de slang erop hadden gezet. *ouch*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:41 schreef alors het volgende:
Nou mooi dat die abortus klaar is.
Overigens vind ik Bing met zijn vaderschap een beetje doorslaan hoor, sowieso jongens van 25 die staan te springen om kinderen zijn al matig geloofwaardig.
Och dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Dat zijn een link ziet tussen het feit dat Doortje René al had gezien én nu indd. blijkt dat hij nog leeft, kan ik me voorstellen. Maar dat ze 'doodleuk' beweert dat René ook Doortje heeft vermoord, vind ik inderdaad ook wat snel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:32 schreef Michellee het volgende:
Het is nu echt ongeloofwaardig (ok, dat was het al.....) Janine die alle "puzzelstukjes" ziet...
...en dat Rene daarna achter de andere 3 aangaat......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och dat vond ik eigenlijk nog wel meevallen. Dat zijn een link ziet tussen het feit dat Doortje René al had gezien én nu indd. blijkt dat hij nog leeft, kan ik me voorstellen. Maar dat ze 'doodleuk' beweert dat René ook Doortje heeft vermoord, vind ik inderdaad ook wat snel.
Euh ja, dat was indd. nogal een vroeg Eureka moment.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef Michellee het volgende:
[..]
...en dat Rene daarna achter de andere 3 aangaat......
....wow, haar hersens gaan wel erg snel...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh ja, dat was indd. nogal een vroeg Eureka moment.
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
Hallo zeg.Alsof je een 6 jarige een ijsje of een lolly aanbiedt.
![]()
Ze is 20 ofzo, behandel haar tenminste zo.
Ja ik, doe ik altijd. Alleen hier is het gebruikelijk dat je gewoon de tong ook in andermans mond propt, dus ik weet niet wat Vicky nou weer loopt te pruillippen....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses
Zag je die hysterische blik niet van onze lieverd? Dan MOET ze gewoon garnalenkroketjes hebben, aan een rustig tafeltje, met een gin tonic.
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan.
BTW, iemand hier nog vrienden vol op de mond gezoend, met nieuwjaar?
Heb die blik indd. gezien...alsof haar ogen ieder moment konden uitpoppen. Net als in tekenfilms met die wolf die een lekkere vrouw ziet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!
Zag je die hysterische blik niet van onze lieverd? Dan MOET ze gewoon garnalenkroketjes hebben, aan een rustig tafeltje, met een gin tonic.
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan. Nina tegen Ludo ook, niet meer normaal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja ik, doe ik altijd. Alleen hier is het gebruikelijk dat je gewoon de tong ook in andermans mond propt, dus ik weet niet wat Vicky nou weer loopt te pruillippen....
Van Nina kan ik het wel hebben, als je vader je prinses noemt dat moet je je daar ook maar naar gedragen. Maar die andere kinders mogen wel eens even dimmen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:28 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar we hebben het dan wel over onze Prinses!
Daar is het hier wel vaker over gegaan, hoe verwend alle kinders zijn, en wat voor een toon ze aanslaan. Nina tegen Ludo ook, niet meer normaal.
Dat mag niet van Nie-hie-naquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden? En waarom wordt hij er niet bij betrokken?
Achja, ik denk dat je Veenman een zeuventje kunt geven, tis geen geweldenaar. Ze moeten ook vooral altijd afgesnauwd worden door Ludo. Of op het einde beloond, met een vette envelop waar ze een vluchtige blik inwerpen (altijd een mooi moment).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden?
Kweenie, word sinds 2 dagen kriegelig van Dex. Hij is nu een stalker die raar doet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
Vraag me trouwens af wat Dex op die manier nou probeert te bereiken. Verliefd lopen doen en als ze het vraagt heftig ontkennen.Doe dan normaal.
Slaat nergens op inderdaad, maar misschien wel tijd dat hij nu ingeschakeld wordt, is het hoofdstuk Rene volgende week eindelijk afgelopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja: Waar is Ludo? Waarom heeft zijn superdetective Rene niet eerder gevonden? En waarom wordt hij er niet bij betrokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef squared het volgende:
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou inderdaad.. dat luie oog begint me nu echt te irriteren dus tijd dat ze vertrekt! Ben erg benieuwd hoe ze haar dood laten gaan... in december waren haar laatse draaidagen heb ik begrepen..quote:Op zondag 4 januari 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Wel zielig voor Rik natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Je kunt kijken bij 2 januari, die aflevering die op RTL8 werd uitgezonden om 19.05. Dat is de aflevering van 1 januari.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:54 schreef suus21 het volgende:
is die afl. van 1 januari nog steeds niet online...?
wie gaat er binnenkort dood in meerdijk....Pfff, gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Toch ff in spoilers, je weet het niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef Perico het volgende:
Ja, nou weet ik het ook niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
[..]En laten weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet vergeten.![]()
Zo vanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik denk dat het dan gewoon de hoogste tijd is dat Charlie zichzelf van kant maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo vanMaar wat wordt het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perico.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik weet niet meer wie Charlies Cut aanhaalde, maar ik vind 'm briljant
Zal dan wel goed lopenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Maar misschien dat het mannen nog meer trekt als ze hm Charlie's cut & shave noemt.
Haha, als ze dan ook nog in de etalage een advertentie ophangt met "Zakkammen 1 euro", dan krijg je al helemaal een stormloop van mannen die hun broek uittrekken bij binnenkomst..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Maar misschien dat het mannen nog meer trekt als ze hm Charlie's cut & shave noemt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan liever "Charlie's shave 'n' cut"
Idd.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rene komt wel heel erg overtuigend over,
Ik krijg er de kriebels van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |