abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64515648
Allemachtig zeg, ik keek weer eens, althans dat wil zeggen ik luisterde naar loos gezang terwijl mensen elkaar een beetje stompzinnig in de ogen keken? Zo krijg dat half uur wel vol ja. Ik heb wat youtube filmpjes zitten kijken over seizoen 1 en 2, eigenlijk is dit een hele andere serie, een soort spinoff eigenlijk. Wat er vandaag in aflevering gebeurde, gebeurde daarvoor in 5 minuten. Ik vind dat ze de naam van de soap maar moeten veranderen eigenlijk.
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:28 schreef Frey het volgende:
Gelukkig maakt het einde een boel goed.
Ja dat doen ze altijd, een aflevering mooie shots van mensen in dure kledij met een fancy garderobe, dat toegevoegde gejank er tegenwoordig ook bij, en dan de laatste seconde: 'oh wacht er moet ook iets gebeuren'.
Dat met die Renee had veel sneller gemogen, bovendien heeft ie al iemand vermoord, dus hij zal niet een vaste slechterik worden, het enige dat de soap uit het slop zou kunnen trekken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 30-12-2008 23:27:23 ]
Een heer met stijl
  woensdag 31 december 2008 @ 13:28:08 #152
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64530712
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 22:04 schreef alors het volgende:
Nah ik hoopte steeds dat hij in het donker met Laura en Sil zou opduiken..

Maar wat is nu de bedoeling van het verhaal? Rene heeft iemand verkracht, iemand vermoord en loopt straks weer op vrije voeten?
Er zijn geen bewijzen tegen René. Van Dorothea denken ze dat het óf zelfmoord óf een gewoon ongeluk was. En er zijn nu 3 dames die beweren hem te hebben vermoord terwijl hij nog gewoon leeft. Hij kan ze aanklagen wegens poging tot, en hij lijkt het lieve jongentje dat niets doet. Dus ja, die loopt straks vast weer op vrije voeten.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_64531024
Die scene gisteravond dat René weer verscheen... echt geniaal was dat
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_64533005
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen tegen René. Van Dorothea denken ze dat het óf zelfmoord óf een gewoon ongeluk was. En er zijn nu 3 dames die beweren hem te hebben vermoord terwijl hij nog gewoon leeft. Hij kan ze aanklagen wegens poging tot, en hij lijkt het lieve jongentje dat niets doet. Dus ja, die loopt straks vast weer op vrije voeten.
Dat is wel zo ja. De 3 vrouwen kunnen wel vertellen waarom ze in die situatie zijn gekomen (Janine die hem lokte ivm de verkrachting van Nina, heeft die rechercheur daar trouwens iets over gevraagd? Waarom Janine hem naar die kamer had gelokt...kan me namelijk niet herinneren dat Janine dat zelf heeft verteld) maar op dat punt zijn ook geen bewijzen. Het is Nina's woord tegen dat van René.
Knappe kerel die daar nog iets op vindt.
pi_64533804
Ja dat snap ik, maar wij weten natuurlijk wel beter. Een moordenaar blijft eigenlijk nooit in een soap, daar komt bij dat hij ook nog iemand heeft verkracht...
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 31 december 2008 @ 18:03:37 #156
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_64540277
Dian is nog heel vaak in een reclame te horen geweest, vandaag ook nog 2 keer gehoord, ik praat hem zo mee: Vroeger, als je dit schoon wilde hebben, glanzend, moest je schrobben schrobben schrobben, toch? Nu, met Cillit Bang, even met de spons, het gaat meteen glanzen.
pi_64540470
Nick heeft toch ook iemand verkracht? En nu is hij "gewoon" lid van de serie
  woensdag 31 december 2008 @ 19:13:28 #158
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64542031
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Michellee het volgende:
De zomercliff is dat Nina en Rene voor het altaar staan voor het Ja-woord
pi_64542754
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:11 schreef Michellee het volgende:
Ja oke, maar Nick heeft niemand vermoord...
know'm sayin?
word? word.
pi_64543064
Laura heeft toch ook wel eens iemand vermoord?
  woensdag 31 december 2008 @ 20:14:43 #161
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64543399
Haha hrmmm toen Anita de Edet Pull rol verving, zag je het hele flutwandje met baksteenstrip flink heen en weer schudden
  woensdag 31 december 2008 @ 20:28:04 #162
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64543645
Zonde dat je zo goed kan zien dat het vuurwerk slechts een computeranimatie is
|| justdiggit.org ||
  woensdag 31 december 2008 @ 20:39:16 #163
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64543872
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zonde dat je zo goed kan zien dat het vuurwerk slechts een computeranimatie is
Hoho, dat zag je er echt overduidelijk aan af... soms vraag ik me ook af of Bing niet 1 grote CGI animatie is.

Tot slot nog de officieuze score van vandaag:

Lieverd /liefje: 6x
(Lieve) Schat: 2x
  woensdag 31 december 2008 @ 20:41:26 #164
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64543927
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Perico het volgende:

[..]

Hoho, dat zag je er echt overduidelijk aan af... soms vraag ik me ook af of Bing niet 1 grote CGI animatie is.

Zou me niets verbazen als Bing een soort van ingeplakte Sim is. Zn gezicht geeft altijd maar 1 emotie weer.
|| justdiggit.org ||
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 21:15:10 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64544489
gelukkig weinig bing deze aflevering
pi_64548192
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als Bing een soort van ingeplakte Sim is. Zn gezicht geeft altijd maar 1 emotie weer.
De 'ik moet nodig naar de wc' emotie
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 01:49:34 #167
43556 miss_dynastie
pi_64548265
Ik heb even de afgelopen drie afleveringen gekeken... wat ik echt grappig vond was Barbara die gezellig een weekendtas met boeken pakt. Alsof ze op weg was naar Centerparcs Al die volwassen kinderen die janken als een baby om mama... 'IK kan niet zonder je, IK heb een opening, IK kom de liefde van m'n leven misschien tegen, blabla'.

En dat grijnsje van Dex
pi_64552500
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:39 schreef Perico het volgende:

[..]

Dit is geen toeval meer...ik heb óók zitten tellen!
Alleen kwam ik op een totaal van 7 met alle varianten van liefjes, lievertjes en schatjes enzo.

Trouwens, die hele scene met René die een schattig pleidooi houdt en Barbara en Laura die nog serieus willen luisteren ook. Barrr die denkt dat hij het nog echt meent ook. Ze is echt zo naief en dom als ze eruit ziet. Geweldige Janine die gewoon wegloopt en Barr ook voor dom uitmaakt.
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 13:24:14 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64552852
ja erg he, dat geschat, lieverd lieffie enz.
worden die schrijvers nou zelf niet misselijk van dat geslijm?
pi_64553384
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:24 schreef lady-wrb het volgende:
ja erg he, dat geschat, lieverd lieffie enz.
worden die schrijvers nou zelf niet misselijk van dat geslijm?
Misschien praten ze zo ook wel tegen hun eigen kinderen.
pi_64554870
Ik ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat lopen met René
Ik neem aan dat het nog niet klaar is namelijk
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_64555308
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:04 schreef MissJ het volgende:
Ik neem aan dat het nog niet klaar is namelijk
Ga ik niet vanuit. Straks ontvoert hij Sil en wil hij dat die drie vrouwen hem ENORM veel geld betalen!
Ik zeg maar iets willekeurigs.
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:49:14 #173
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64555933
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef vencodark het volgende:

Dit is geen toeval meer...ik heb óók zitten tellen!
Alleen kwam ik op een totaal van 7 met alle varianten van liefjes, lievertjes en schatjes enzo.
Hohoho, dat kan best hoor, ik ging tellen toen er al een aantal liefkozende uitingen geweest waren, en toen de moordvrouwen uit het buro liepen en het eerste wat ze naar mekaar riepen was: "LIEEEEEVEERRRDDD!" ..
quote:
Trouwens, die hele scene met René die een schattig pleidooi houdt en Barbara en Laura die nog serieus willen luisteren ook. Barrr die denkt dat hij het nog echt meent ook. Ze is echt zo naief en dom als ze eruit ziet. Geweldige Janine die gewoon wegloopt en Barr ook voor dom uitmaakt.
Haha ja ik wist niet goed wat ik moest denken van die scene, natuurlijk wil René wraak.
Die "BEN JE NOU ECHT ZO DOM!" kwam trouwens niet hard aan bij Barbara, terwijl je in mijn ogen niet veel kan zeggen dat erger is.

Tis een bizarre wending. Eerst zit iedereen dagen te huilen en zich aan het been van alle moeders vast te klampen... een paar uurtjes later pakt iedereen de Center Parcs tas met boeken weer in en is het weer liefje voor en na.
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:14:18 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64556438
Vond dat van René wel geinig. Dat hij probeerde zo onschuldig mogelijk over te komen Echt
Ben benieuwd naar wat we nog te zien krijgen van hem..

En Janine was voor het eerst sinds tijden gewoon weer heerlijk goed! Op het gelieverd en geschatje na..
|| justdiggit.org ||
pi_64559519
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 15:49 schreef Perico het volgende:

[..]

Hohoho, dat kan best hoor, ik ging tellen toen er al een aantal liefkozende uitingen geweest waren, en toen de moordvrouwen uit het buro liepen en het eerste wat ze naar mekaar riepen was: "LIEEEEEVEERRRDDD!" ..
[..]
Dat vond ik echt het dieptepunt zo'n beetje. Eerst zijn Laura en Barr boos en verontwaardigd enzo tegenover Janine en nu ze 'vrij' zijn is het ineens weer lieverd.
quote:
Haha ja ik wist niet goed wat ik moest denken van die scene, natuurlijk wil René wraak.
Die "BEN JE NOU ECHT ZO DOM!" kwam trouwens niet hard aan bij Barbara, terwijl je in mijn ogen niet veel kan zeggen dat erger is.

Tis een bizarre wending. Eerst zit iedereen dagen te huilen en zich aan het been van alle moeders vast te klampen... een paar uurtjes later pakt iedereen de Center Parcs tas met boeken weer in en is het weer liefje voor en na.
Ja, ik vind het niet helemaal lekker lopen. Sowieso dat hele logeerpartijtje wat ze hadden verwacht. Ik schreef al eerder: ik weet niet hoe het in het echt werkt...maar als je aangifte gaat doen van medeplichtige bij een moord...neem je niet gelijk al je spullen mee om ervan uit te gaan dat je moet blijven. Lijkt mij tenminste.
En Laura die zonder pardon Sil ff dropt bij Anita en Rick. Alsof het niets is.

Ik ga vanavond weer alle liefjes en schatjes tellen hoor. Ff zien of het echt zo erg is.
pi_64559558
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vond dat van René wel geinig. Dat hij probeerde zo onschuldig mogelijk over te komen Echt
Ben benieuwd naar wat we nog te zien krijgen van hem..
René kan indd. wel goed onschuldig kijken. Hij heeft wel jong koppie gekregen door zijn haar af te knippen. Hij lijkt wel 15.

Ps: waardoor ik dus geheel ben afgeknapt op de acteur die René speelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 01-01-2009 18:26:36 ]
  donderdag 1 januari 2009 @ 18:20:55 #177
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_64559655
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

René kan indd. wel goed onschuldig kijken. Hij heeft wel jong koppie gekregen door zijn haar af te knippen. Hij lijkt wel 15.
Inderdaad
|| justdiggit.org ||
pi_64561533
Sinds wanneer wordt GTST ook om 19:05 op RTL8 uitgezonden? Zijn dit de herhalingen van de vorige dag?
pi_64561670
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef blue_star het volgende:
Sinds wanneer wordt GTST ook om 19:05 op RTL8 uitgezonden? Zijn dit de herhalingen van de vorige dag?
Nooit geweten. Hoor ik nu ook voor het eerst.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:35:28 #180
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_64563557
Al weken is de kwaliteit van GTST onzettend laag. Ik heb geen zin om uitgebreid in herhaling te vallen, maar het niveau is nu al weken heel laag. Die gesprekken tussen Rik en Anita waren niet om aan te horen, Dex en Vicky waren irritant, evenals een apathische Ronja. Nee, ik heb nu al afleveringen aan de lopende band gemist, maar ik kan niet zeggen dat ik daar wakker van lig. Breng de spanning terug de serie in!
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_64564228
Ik ben blij dat het verhaal met Ronja nu afgelopen is, stel je voor dat ze het had gehouden, dan moesten we dat drama nog langer aanzien....
pi_64564345
Zelfs Dex begint irritant te worden
pi_64564892
maar morgen word het weer interessant
  donderdag 1 januari 2009 @ 21:22:45 #184
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64565103
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef janimie het volgende:
Nina die een hartverlamming krijgt
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 21:27:20 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64565238
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 21:14 schreef janimie het volgende:
het werd verdorie eens tijd zeg!
het is de laatste tijd bagger
laat rené de boel maar eens flink opschudden

[ Bericht 8% gewijzigd door lady-wrb op 01-01-2009 22:57:10 ]
pi_64565757
ben alleen bang dat ze van rené een 2de nick zullen maken
pi_64566055
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:35 schreef blue_star het volgende:
Sinds vandaag, en ja
pi_64569825
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:35 schreef nWo4Life het volgende:
Al weken is de kwaliteit van GTST onzettend laag. Ik heb geen zin om uitgebreid in herhaling te vallen, maar het niveau is nu al weken heel laag. Die gesprekken tussen Rik en Anita waren niet om aan te horen, Dex en Vicky waren irritant, evenals een apathische Ronja. Nee, ik heb nu al afleveringen aan de lopende band gemist, maar ik kan niet zeggen dat ik daar wakker van lig. Breng de spanning terug de serie in!
GTST is vastgeroest, inspiratieloos. Wij aldus de kijkers hebben al te vaak moeten roepen hoe het wel moet. Laat ze nu maar eens verbeteren, anders wordt het nooit meer wat met die serie. We kunnen wel excuses blijven verzinnen maar vandaag was gewoon wederom ronduit afgrijselijk, dit is in deze hoedanigheid geen serie meer die ik wens te bekijken. Ook ik heb inmiddels rond de feestdagen tal van afleveringen gemist en had sterk de neiging vandaag maar gewoon uit te tunen, volgende keer voeg ik de daad bij het woord.
pi_64575678
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:55 schreef Michellee het volgende:
Ik ben blij dat het verhaal met Ronja nu afgelopen is, stel je voor dat ze het had gehouden, dan moesten we dat drama nog langer aanzien....
Ja ik ook. We hebben zeker 3 weken moet aanhoren wat ze wel en niet wilt en al dat gedoe. Meestal zit er vaart in een soap maar het moet geen real life soap worden waar elke dag werkelijk elke dag moet zijn zeg maar.
Btw. Bing was wel goed boos vond ik eigenlijk. Beetje emotie in zijn stem, eindelijk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:25:27 #190
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64580111
Ik heb het gisteren niet gezien, en uitgerekend nu was er gisteren (net als vandaag) een storing op "GEMIST" op de RTL 4 site en zit het bekijken van de aflevering van 1 januari er niet in.

RTL 8 om 19:05 dan maar?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:29:57 #191
123170 alors
zlata1234
pi_64580272
Nog niet online he, wat een pauperzooi
know'm sayin?
word? word.
pi_64581850
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja ik ook. We hebben zeker 3 weken moet aanhoren wat ze wel en niet wilt en al dat gedoe. Meestal zit er vaart in een soap maar het moet geen real life soap worden waar elke dag werkelijk elke dag moet zijn zeg maar.
Btw. Bing was wel goed boos vond ik eigenlijk. Beetje emotie in zijn stem, eindelijk.
Ik vond Bing ook voor het eerst redelijk overtuigend!
Maar ik vond de aflevering van gisteren wel heel traag verlopen. Ze hadden van Bing die naar de kliniek rent en Ronja die nog steeds niet helemaal zeker was iets veel spannenders kunnen maken door er wat meer vaart in te gooien en deze scenes anders te combineren met de rest van de aflevering...

Wel benieuwd naar wat Renee van plan is
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:20:09 #193
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64581986
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:16 schreef vencodark het volgende:
Hij heeft wel jong koppie gekregen door zijn haar af te knippen. Hij lijkt wel 15.

Ps: waardoor ik dus geheel ben afgeknapt op de acteur die René speelt.
Dat vond ik dus ook, psychologisch is dit een enorme domper. Dat kapsel van eerst, dat paste goed bij hem. Nu is het een Jan Doedel.

Hij heeft gelijk minder impact, wat triest is, want hij moet toch wel de spanning dragen nu!
pi_64582061
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:15 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ik vond Bing ook voor het eerst redelijk overtuigend!
Maar ik vond de aflevering van gisteren wel heel traag verlopen. Ze hadden van Bing die naar de kliniek rent en Ronja die nog steeds niet helemaal zeker was iets veel spannenders kunnen maken door er wat meer vaart in te gooien en deze scenes anders te combineren met de rest van de aflevering...

Wel benieuwd naar wat Renee van plan is
Vond die hele zoektocht van Bing belachelijk. Overal naartoe rennen. Bing heeft geen fiets, auto of íemand die hem een fiets kan lenen desnoods? Ik ren namelijk nooit ergens naartoe.
pi_64582099
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef Perico het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook, psychologisch is dit een enorme domper. Dat kapsel van eerst, dat paste goed bij hem. Nu is het een Jan Doedel.

Hij heeft gelijk minder impact, wat triest is, want hij moet toch wel de spanning dragen nu!
Vandaar dat Barbara hem geloofde. Ze denkt nu van: aaaah wat een schattig puberjongetje. Misschien kan ik hem wel onder mijn hoede nemen net als Fossie boy, die ik zo erg mis!
pi_64582339
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Vond die hele zoektocht van Bing belachelijk. Overal naartoe rennen. Bing heeft geen fiets, auto of íemand die hem een fiets kan lenen desnoods? Ik ren namelijk nooit ergens naartoe.
Haha, true, maar het had wel iets dramatisch. Hoe correct was het ook dat hij die vrouw keihard omver liep, maar hij toch nog terugkwam om haar fiets op te rapen .
Ook vond ik het typisch dat hij blijkbaar wist waar die abortuskliniek zat (maar aan de andere kant zag je hem bij een kruising van steegjes zo 'oh noes, welke kant?!?!" kijken )
Ach ja, het is een soap he...
pi_64582428
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:30 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Haha, true, maar het had wel iets dramatisch. Hoe correct was het ook dat hij die vrouw keihard omver liep, maar hij toch nog terugkwam om haar fiets op te rapen .
Ook vond ik het typisch dat hij blijkbaar wist waar die abortuskliniek zat (maar aan de andere kant zag je hem bij een kruising van steegjes zo 'oh noes, welke kant?!?!" kijken )
Ach ja, het is een soap he...
Mja, daar heb je wel gelijk in. Misschien wist hij in welke buurt die kliniek zat, maar moest hij ff zoeken waar het nu precies is. Of hij zocht de kortste weg, dat kan ook.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 16:53:22 #198
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_64583150
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef vencodark het volgende:

Misschien kan ik hem wel onder mijn hoede nemen net als Fossie boy, die ik zo erg mis!
ik heb echt heimwee naar Fos en Skylar!

Hmm nu ik erover nadenk, Bar heeft in de bak gezeten vanwege Charlie's credit card schulden, ze zat vast op de boot vanwege Morris, ze heeft nu in de cel gezeten vanwege Janine.. wanneer zit ze eens in de nor vanwege iets dat ze helemaal zelf gedaan heeft?
(en dan alsjeblieft niet het verleiden van jongens van Fos zijn leeftijd)
pi_64583407
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Perico het volgende:

[..]

ik heb echt heimwee naar Fos en Skylar!

Hmm nu ik erover nadenk, Bar heeft in de bak gezeten vanwege Charlie's credit card schulden, ze zat vast op de boot vanwege Morris, ze heeft nu in de cel gezeten vanwege Janine.. wanneer zit ze eens in de nor vanwege iets dat ze helemaal zelf gedaan heeft?
(en dan alsjeblieft niet het verleiden van jongens van Fos zijn leeftijd)
Maar is zo onze Barrrr gewoon. Alles voor een ander over. De goedheilige die zelf nooit liegt, bedriegd of ooit maar wat fout doet. Het is altijd uit liefde voor een ander, uit loyaliteit enzo.
Waarom gaat ze niet gewoon dood voor een ander uit loyaliteit.
Ja, ik haat Barrr. Met haar teddyberen hoofd. En dat stomme korte haar.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:41:37 #200
123170 alors
zlata1234
pi_64589515
Nou mooi dat die abortus klaar is.

Overigens vind ik Bing met zijn vaderschap een beetje doorslaan hoor, sowieso jongens van 25 die staan te springen om kinderen zijn al matig geloofwaardig. Jongens die helemaal doorslaan als het meisje voor abortus kiest nog minder.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')