'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:32 schreef DaMart het volgende:
Ludo!![]()
Het werd eens tijd dat hij zich er mee ging bemoeien!
Idd en ik had ook echt verwacht dat hij dat ging zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweest
Nou maar hopen dat je niet de enige bent, anders verwacht ik weinig van die vergadering.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Geen reactie gehad na dezelfde klachtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
We vinden het jammer om te horen dat je je ergert aan de muziek in de serie. We zullen je commentaar meenemen naar de wekelijkse vergadering.
Ondanks dit hopen we wel dat je graag blijft kijken naar GTST. Het wordt namelijk erg leuk en spannend.
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
Ik vind van welquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
is de aflevering van gisteravond het waard om terug te kijken?
Ja, van Ronja begin ik ook gek te worden. Ze was wel leuk, maar zodra zie die vieze huilkop weer opzet is ze echt zo'n huilend kind. Kind weg, boek afgesloten. Eigen keus, niet zo blijven zeuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:11 schreef Lollifant het volgende:
Ik erger me dood aan Dex! Eerst vond ik hem wel tof, maar hij is nu zo sneu bezig, echt te kinderachtig voor woorden ook.
Ronja met d'r gejank is ook vreselijk, dat irriteerde me 3 weken geleden al, maar het gaat maar door, jezus get over it! zeikwijf.
heldinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef charmed_angel het volgende:![]()
Met vriendelijke groet,
Redactie GTST
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
is de aflevering van gisteravond het waard om terug te kijken?
Ik vond die ''pas op, straks lig je onder een auto'' leuker, ge-wel-dig personage en super acteurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
'Pas maar op, dadelijk lig je weer onder de grond, en dan voorgoed', was leuker geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |