idd, laat 'm maar even afrekenen met Renequote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Shreyas het volgende:
Wat een slechte aflevering, wanneer stopt dit wijventheater nou eindelijk en gaat Ludo zich met de zaak bemoeien
Dat vond ik echt huiveren met de pet op!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iewwww ik van die scene met Floris & Bar
Op de eerste vraag is het antwoord ja, op de tweede nog altijd neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef Ticootje het volgende:
Heeft Ronja dat kind nu al laten weghalen? Of weet ze het weer niet?
quote:
Da's nog eens afvallen door de sterren!..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef Desii het volgende:
En ik blijf maar wachten op een leuke verhaallijn met Jack
nog ff en ik weeg een ons
Dan is het wachten op Janine, die zet nu iedere aflevering alle dommeriken tegen de muur, in woord en gebaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:47 schreef vencodark het volgende:
Ohja, Dex gaat nu serieus tegen over Vicky beweren dat het zijn zelfgeschreven teksten zijn? Als ze dat geloofd is ze wel heel dom...bedoel...Dex heeft de teksten van hele bekende nummers overgeschreven.
als zij en Ludo weer bij elkaar komen zou idd echt hysterisch zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan is het wachten op Janine, die zet nu iedere aflevering alle dommeriken tegen de muur, in woord en gebaar!
"BEN JIJ NOU ECHT ZO DOM, DEX?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |