Dat zal dan wel de opvolger zijn. De FPS1000 had een slecht geīsoleerde subwoofer met als gevolg dat je in de avond uren kon genieten van 3FM, radio Moskou en Duitsland FM door elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is de FPS1500.
En hier werken ze prima, al jaren.
Klopt, het regent dat het giet,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat het in Breda best *piep* weer is terwijl ik net echt heerlijk in de tuin heb kunnen werken. In het Noorden schijnt zelfs de zon.
Damn, wel jammer natuurlijk want het is toch een stuk leuker als er veel volk voor de studio staat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Klopt, het regent dat het giet,.
Die van mij wil je niet zien. Troep!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
Ik maak ook even een fotootje van m'n leefruimte hier
Ik zou ook wel 2 schermen willen hebben . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:24 schreef Sirolf het volgende:
Mijn uitzicht voor de komende dagen...
[ link | afbeelding ]
Hij heeft een paraplu.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij staat ook in de regen heel de tijd.
Heel dik. 600 dacht ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Hoe dik staat Hans bovenaan?
Valt me heel erg mee, het zijn wel doorzetters hier in Breda!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, wel jammer natuurlijk want het is toch een stuk leuker als er veel volk voor de studio staat.
Absoluut ! stuk beter dan DH vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:32 schreef bolivian het volgende:
[..]
Valt me heel erg mee, het zijn wel doorzetters hier in Breda!
Zal de komende dagen ook wel zo blijvenquote:
dagcijfers #173quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het supernetjes hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die van mij wil je niet zien. Troep!
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal de komende dagen ook wel zo blijven.
Heerlijk! bad is echt zwaar relaxed. Tot straks!quote:Ik ga trouwens even relaxen in bad. Tot over een uurtje of zo
.
Welkom ouwe!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:33 schreef Dandelion het volgende:
aloha, kom ook maar weer eens kijken
Ik heb geen bad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook wel.
[..]
Heerlijk! bad is echt zwaar relaxed. Tot straks!
Hans? Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ergend dan bij mij kan nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:30 schreef 3FMaster het volgende:
Die van mij wil je niet zien. Troep!
Mooie camera!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het supernetjes hoor(
)
[ afbeelding ]
Had ik zelf ook niet verwachtquote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik zelf ook niet verwacht. Weet niet of ik ooit zoveel op een dag had gepost, maar voor een keertje is wel aardig. Moet geen gewoonte worden
netter dan mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het supernetjes hoor(
)
[ afbeelding ]
Waarvoor heb je die camera als ik vragen mag? Vrije tijd/school? Ik ben namelijk aan het studeren om cameraman/editor te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:36 schreef Impry het volgende:
Leuk nummer van John!
@3FMaster, thanksZit te twijfelen om hem maandag mee te nemen naar Breda. Misschien wel leuk om keer videootje van buitenaf te maken.
huh?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Broodje gebraaie gehakt weer achter de kiezen?
Tong80quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef Impry het volgende:
[..]
HahaDan is Hans dalijk de nieuwe Tong
Haha, inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]. 's ochtends ook weer die reclame gehoord, maar damn wat is dat ding irritant!
Joh! Dit is 'm veel te serious.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tong80. die verwacht ik een deze dagen hier ook nog wel.
En erbij nog sturen ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef miss_bleu het volgende:
netter dan mijik zit in een auto met radio aan en laptop met mobiel internet
![]()
Die gastquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En erbij nog sturen ook![]()
Geen wonder dat vrouwen een gevaar op de weg vormen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh! Dit is 'm veel te serious.
mijn god wat een maloot ooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuweeeeeeeeeeeeeequote:
Naast m'n opleiding op de Pabo (waar ik in februari klaar mee hoop te zijn) film ik altijd bij rally's en verkoop die beelden weer aan RTL/teams/organisaties/particulieren. Is dus eigenlijk m'n bijbaantje op dit moment en wil het straks parttime naast leraar gaan doen. (zie ook m'n site)quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die camera als ik vragen mag? Vrije tijd/school? Ik ben namelijk aan het studeren om cameraman/editor te worden.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh ik zit niet achet het stuur
![]()
![]()
Ik niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tong80. die verwacht ik een deze dagen hier ook nog wel.
Wij monteren met Avid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Naast m'n opleiding op de Pabo (waar ik in februari klaar mee hoop te zijn) film ik altijd bij rally's en verkoop die beelden weer aan RTL/teams/organisaties/particulieren. Is dus eigenlijk m'n bijbaantje op dit moment en wil het straks parttime naast leraar gaan doen. (zie ook m'n site)
Wil alleen nog wel iets van cursus in bijv. Adobe Premier bij gaan doen, zit nu nog met Studio 11.
Dat is wel een heel erg groot vooroordeelquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En erbij nog sturen ook![]()
Geen wonder dat vrouwen een gevaar op de weg vormen
Bewijsquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is wel een heel erg groot vooroordeel![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Merel was niet jong genoeg voor je?
Fake Blood heeft al 12 stemmenquote:Wat denk je dat de Anthem van dit jaar wordt?
Geldig tot 21 december 2008 22:00 uur.
Aantal stemmen: 15
http://www.3fmfan.nl/page/polls
Avid is professioneel monteerprogramma, gebruikt door professionele programma's. Ik dacht dat Avid Pinacle (van studio 11 toch) had overgekocht.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:43 schreef Impry het volgende:
Avid ken ik verder niet, maar je vindt het niet geweldig?
Waar doe je die opleiding trouwens?
Oh, dat is dichtbijquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Avid is professioneel monteerprogramma, gebruikt door professionele programma's. Ik dacht dat Avid Pinacle (van studio 11 toch) had overgekocht.
Ik doe de opleiding in Den Bosch.
leugennaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:47 schreef paultjuhhh het volgende:
IK HEB GESMSED LET OP MAAK SCREENSHOT !11
Jep het Koning Willem 1 College, bij de Vlijmseweg (dacht ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:49 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, dat is dichtbijOp welke school dan? Koning Willem 1? Of wat zit daar allemaal nog meer.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tijd voor een rondje video-op-YouTube-gooien. Ben nu bezig met de jarige postbode.
BROODJE GEBRAAIE GEHAKT OUOUOUOUOUOUOUOUWE.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef Dandelion het volgende:
[..]
huh?
voel weer een ik ben blond momentje aankomen...
Sprang-Capellequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep het Koning Willem 1 College, bij de Vlijmseweg (dacht ik), de oude kazerne. Waar woon jij dan als ik vragen mag.
Ja zo heet die opleiding. Nu heet AV-productie, maar vroeger Fotonica.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Sprang-CapelleMaar zit op de Pabo in Den Bosch.
Heb ook nog voordat ik begon met de pabo gekeken naar Fotonica, volgens mij ook op KW1.
nee, maar ik gok zo dat het ook die idioot van dat filmpje is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
BROODJE GEBRAAIE GEHAKT OUOUOUOUOUOUOUOUWE.
Duidelijk?
Nog steeds die Maya ?? Kunnen ze niet wat anders verzinnen ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef Impry het volgende:
Maja de bijzettafel?
Dan moet je nog 's beter naar die reclame luisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee, maar ik gok zo dat het ook die idioot van dat filmpje is.
Accu leeg ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds geen boodschappen gedaan; auto wil niet starten.
Oke, toen het fotonica was was het nog niet zo veel op video gericht volgens mij. Wel jammer, want had het best willen volgen. Maar heb nu geen zin meer om een paar jaar school te volgen terwijl ik eigenlijk alleen een goed monteerprogramma moet leren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja zo heet die opleiding. Nu heet AV-productie, maar vroeger Fotonica.
Is de fiets een optie?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds geen boodschappen gedaan; auto wil niet starten.
Creative Commons!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
wat krijg ik ervoor?
auteursrechten enzo.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Huh? welke zender luister je??
mijn naam staat erin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als je zeg welke het is cap ik hem wel.
Monteren voor Dummies!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Oke, toen het fotonica was was het nog niet zo veel op video gericht volgens mij. Wel jammer, want had het best willen volgen. Maar heb nu geen zin meer om een paar jaar school te volgen terwijl ik eigenlijk alleen een goed monteerprogramma moet leren.
De rest ken ik allemaal wel voor hetgeen waarvoor ik het gebruik.
Whehe,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ssst ik probeer paul extra geld uit de beurs te kloppen. tbv sr
Ik luister de 'normale ' 3FM stream en Ziggo preview tv (ofzo iets) maar daar heb ik geen Infadels op gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Webstream misschien, voor de headlines ??
Ik raak altijd al helemaal in een frenzy als ie begint, door het huis rennen en springen en alleen maar ZEKUR OUOUUOUOUWE schreeuwen. Dus misschien dat ik het daarom steeds misquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je nog 's beter naar die reclame luisteren.
Ik de eerste keer ook, schijnt een rudy te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef SimK het volgende:
Dacht even dat Owen Schumacher in die auto zat
Ja zoiets jaquote:
Je hebt wel het voordeel dat de winkels voorlopig nog wel even open zijn dus ik weet niet of je heel ver moet fietsen, maar je hebt dus nog wel even de tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarmee al naar tankstation geweest voor motorolie.
uuhhm jammer! maar goed Annemieke is ook wel aardig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was 'n paar seconden op tv. Toen werd 'ie helaas afgekapt voor de update.
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja zoiets jaAlhoewel ik met Pinnacle al wel het nodige kan doen loop je soms toch tegen beperkingen aan. (maar max. 2 videolijnen, 1 titellijn, etc.)
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik raak altijd al helemaal in een frenzy als ie begint, door het huis rennen en springen en alleen maar ZEKUR OUOUUOUOUWE schreeuwen. Dus misschien dat ik het daarom steeds mis
Jepquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?
Niet een Rudy, maar DER RUDY!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook, schijnt een rudy te zijn.
Even eventlog teruggekeken (+1 voor Sirolf)quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??![]()
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! maar goed Annemieke is ook wel aardig.
gelukkig heb ik de boel effe uit staan. Anders gaat er weer van alles stuk hier.quote:
Premiere gebruiker hier. Prettig progam.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
Ja, ook al wel het nodige positiefs over gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:03 schreef Impry het volgende:
Toen Georgina binnenkwam zat ik aan kerstlunch en toen Giel erin zat was ik in de kroeg
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft er nou een kerstlunch en gaat naar de kroeg op de meest cruciale momenten van de dag waarop wat te beleven viel ??![]()
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.De eerste keer dat ik de update zie vandaag. Beetje té lang in bed gelegen.
Jup. Dat is soms niet al te best.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef JJH het volgende:
Hakkelt het geluid op TV ook zo bij jullie?
Iemand dacht grappig te zijn en toen dachten anderen dat ze ook grappig zouden zijn als ze dat nadeden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef HocBarr het volgende:
Is de reden van de Maja-hype al bekend?
Heel af en toe wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef JJH het volgende:
Hakkelt het geluid op TV ook zo bij jullie?
Ik heb alles staan. Noem een tijdstip en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef weirdofm het volgende:
als iemand de headlines van gisteren heeft(met het filmpje van de opbouw/opbouw dagen) kan die dan contact met me opnemen?
volgens mij was die 'grap' er vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef HocBarr het volgende:
Is de reden van de Maja-hype al bekend?
Volgens mij zijn de overdag-shifts steeds hetzelfde, dus 6-10 Giel, 10-14 Paul en 14-18 Coen, maar de avond en nacht zijn steeds anders.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Staat trouwens ergens wie welke shift heeft? Volgensmij heeft Giel elke dag 6-10 maar verder?
Gisteren en vandaag was Paul 10-14 en Coen 14-18, maar ik denk dat de shifts van daarna afgewisseld worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Staat trouwens ergens wie welke shift heeft? Volgensmij heeft Giel elke dag 6-10 maar verder?
Maja nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
volgens mij was die 'grap' er vorig jaar ook al.
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:07 schreef weirdofm het volgende:
rhcpeter ik zie niks
Vorig jaar was het Badeend. Daar zat nog enigszins logica achter aangezien Michiel een badeendenfetisj heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan is het zeker tijd voor wat anders . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
pff het gaat om het filmpje waarin de drie voorbijgangers naar een bedrag word gevraagd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de overdag-shifts steeds hetzelfde, dus 6-10 Giel, 10-14 Paul en 14-18 Coen, maar de avond en nacht zijn steeds anders.
"Maya de bijonce"quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
"Maya de bijonce"
Tjezus . . .![]()
Mooi...kan ik uitslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Jup maar doe zo nog wel een keer!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:15 schreef weirdofm het volgende:
[..]
heb je hem verstuurd met tv er voor?
Kan misschien nog komen, maar idd ik vrees het ergste . . .quote:
Jup, natuurlijk is het goed dat het nog steeds in Brabant is. Maar Den Bosch is voor mij wat beter bereikbaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:18 schreef 3FMaster het volgende:
Den Bosch?
Ach ik ben blij dat die pusbult van een Giel niet hier de markt staat te vervuilenquote:
Vorig jaar was het ook wel het dreamteam met ekdom veenstra en stendersquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan misschien nog komen, maar idd ik vrees het ergste . . .![]()
Jammer toch wel
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik ben blij dat die pusbult van een Giel niet hier de markt staat te vervuilen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:21 schreef Impry het volgende:
Die kerstversie is wel geinig met dat Ho-ho-ho ertussen
Het waren mannen die een aanstekelijk enthousiasme hadden, althans Veenstra en Ekdom, ze trokken zelfs Stenders daarin mee... Swijnenberg en Rabbering zijn te weinig authentiek en wat saaiig... Giel is dan weer veel te zelfingenomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook wel het dreamteam met ekdom veenstra en stenders
Sprang heeft geen Station toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Jup, natuurlijk is het goed dat het nog steeds in Brabant is. Maar Den Bosch is voor mij wat beter bereikbaar
Hij kan mooi enkel de techniek gaan doen, hoeft ie niet in beeld of te presenterenquote:
Nee, zeker nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sprang heeft geen Station toch?
Technisch is 'ie idd goed, alleen mag z'n manier van presenteren wel wat gaan verbeteren . . .quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan mooi enkel de techniek gaan doen, hoeft ie niet in beeld of te presenteren
ben aan het opletten maar zie niks doorkomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zoek het trouwens niet om telkens te kijken of mijn SMS aankomt. Zie je em (je ziet em wel) zeg het ff, of maak een cap
Ik zit ook niet constant de stream te kijken, één scherm enzo, dus als je hem ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:24 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ben aan het opletten maar zie niks doorkomen
De mijne ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ook niet constant de stream te kijken, één scherm enzo, dus als je hem ziet.. Mijn nick staater in ieder geval in.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Bart Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
Dan moeten zíj míj geld betalen voordat ik ga luisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
Timur heeft geen bed maar een kinderwagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één en ander, maar hadden ze niet iemand met Timur moeten meesturen met dat bed en zo ?? De Vlamingen waren ook met z'n tweeën . . .![]()
kom op zeg, om op dag 2 al een definitief oordeel te vormen over coen en paul....quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
Hij ging om 6.00 nog even pitten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef evert het volgende:
[..]
kom op zeg, om op dag 2 al een definitief oordeel te vormen over coen en paul....
paul is aanstekelijk enthousiast.
coen heeft nog niet geslapen maar was vannacht tussen 2 en 4 (toen ik luisterde) echt uitstekend. luisterend oor voor de mensen buiten, mensen aan de telefoon en prima muziek. en natuurlijk het duo van het 'eten'.
Waarschijnlijk wilde niemand met hem meequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één en ander, maar hadden ze niet iemand met Timur moeten meesturen met dat bed en zo ?? De Vlamingen waren ook met z'n tweeën . . .![]()
Zelfs zn stagair niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde niemand met hem mee
Bart gaat mee met de masterclasses. Gisteren heeft hij nog een stukje gedanst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:32 schreef evert het volgende:
andere vraag: ik heb een drietal dj's nog helemaal niet gehoord. Bart Arens, Rob Stenders en Claudia heb ik nog nergens voorbij horen komen. doen ze helemaal niets met SR?
zeker van rob zou ik dat wel heel slap vinden. natuurlijk wel de taxi actie gedaan maar die komt deze week toch ook nog wel ergens in actie?
Jouw ook al!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Impry het volgende:
Haha, doet me meteen denken aan die Mastermovies
De Nichtrijder![]()
Ik denk dat bijna niemand dit nummer meer gewoon kan luisteren. "Met je hoofd"quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Impry het volgende:
Haha, doet me meteen denken aan die Mastermovies
De Nichtrijder![]()
In de headlines van 14 uur kan ik ze niet vinden. Ik zal later nog wel verder zoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:12 schreef weirdofm het volgende:
[..]
pff het gaat om het filmpje waarin de drie voorbijgangers naar een bedrag word gevraagd.
volgens mij de headlines van 2 uur
heeft geen haastquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de headlines van 14 uur kan ik ze niet vinden. Ik zal later nog wel verder zoeken.
jepquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef 3FMaster het volgende:
Pater Moeskroen?! Leven die nog?
Roodkapje
Pater Moeskroenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef 3FMaster het volgende:
Pater Moeskroen?! Leven die nog?
Roodkapje
Nice.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:33 schreef DaMook het volgende:
Goh nog voor dit topic vol is ben ik alweer terug.
idd veel reclame daarvoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:35 schreef Impry het volgende:
Het is op dit moment bijna meer reclame met uitleg 'hoe te smsen' dan dat er smsjes zelf staan.
Zouden ze even een selectie aan het maken zijn en er zo weer een nieuw aantal doorlaten?
Haha, ik had laatst een discussie met iemand die beweerde dat Bob Dylan een van de beste zangers ooit wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:36 schreef Sersjee het volgende:Make you feel my love
![]()
Een nummer van Bob Dylan gezongen door iemand die wel kan zingen
Vind het wel prima, draaien ze hem tenminste niet grijsquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
Eerste keer dat ik Adele voorbij hoor komen. Best weinig voor de meest aangevraagde plaat.
1ste keer pas? Ik heb em wel vaker langs horen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
Eerste keer dat ik Adele voorbij hoor komen. Best weinig voor de meest aangevraagde plaat.
Ik heb er vannacht al drie achter elkaar geopend, maar als ik de lapo heb, moet die ander vrij rap zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef Impry het volgende:
Nog liefhebbers voor volgende topic? Of gewoon lapo-er?
Vind ik ook, maar ik hoor bijvoorbeeld wel tig keer Hot 'n Cold.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind het wel prima, draaien ze hem tenminste niet grijs
Dat nummer vind ik ook lang niet zo mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik hoor bijvoorbeeld wel tig keer Hot 'n Cold.
Ik ben altijd voor de LaPo. Tenzij ik mobiel aan het FOK!-en ben en de LaPo heb. Dan gaat het zo lastig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef Impry het volgende:
Nog liefhebbers voor volgende topic? Of gewoon lapo-er?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Haha, ik had laatst een discussie met iemand die beweerde dat Bob Dylan een van de beste zangers ooit was
Mja, soms zijn er mensen die perse het volgende willen openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de LaPo. Tenzij ik mobiel aan het FOK!-en ben en de LaPo heb. Dan gaat het zo lastig.
Als je iemand met een videocamera en een blond meisje erbij ziet ben ik hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:40 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik maandag ff naar het huis ga. Foto's maken.
Wat een enthousiasme inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het blije ei van een Veenstra Veenstra wel een goeie keus voor de Surprisetruck
Webhawkjuh zet altijd al nieuwe topics klaar als er net een nieuwe geopend isquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, soms zijn er mensen die perse het volgende willen openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |