Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja zoiets jaAlhoewel ik met Pinnacle al wel het nodige kan doen loop je soms toch tegen beperkingen aan. (maar max. 2 videolijnen, 1 titellijn, etc.)
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik raak altijd al helemaal in een frenzy als ie begint, door het huis rennen en springen en alleen maar ZEKUR OUOUUOUOUWE schreeuwen. Dus misschien dat ik het daarom steeds mis
Jepquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?
Niet een Rudy, maar DER RUDY!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook, schijnt een rudy te zijn.
Even eventlog teruggekeken (+1 voor Sirolf)quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??![]()
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! maar goed Annemieke is ook wel aardig.
gelukkig heb ik de boel effe uit staan. Anders gaat er weer van alles stuk hier.quote:
Premiere gebruiker hier. Prettig progam.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
Ja, ook al wel het nodige positiefs over gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:03 schreef Impry het volgende:
Toen Georgina binnenkwam zat ik aan kerstlunch en toen Giel erin zat was ik in de kroeg
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft er nou een kerstlunch en gaat naar de kroeg op de meest cruciale momenten van de dag waarop wat te beleven viel ??![]()
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.De eerste keer dat ik de update zie vandaag. Beetje té lang in bed gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |