Hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik zelf ook niet verwacht. Weet niet of ik ooit zoveel op een dag had gepost, maar voor een keertje is wel aardig. Moet geen gewoonte worden
netter dan mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:34 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, bij mij is het supernetjes hoor(
)
[ afbeelding ]
Waarvoor heb je die camera als ik vragen mag? Vrije tijd/school? Ik ben namelijk aan het studeren om cameraman/editor te worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:36 schreef Impry het volgende:
Leuk nummer van John!
@3FMaster, thanksZit te twijfelen om hem maandag mee te nemen naar Breda. Misschien wel leuk om keer videootje van buitenaf te maken.
huh?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Broodje gebraaie gehakt weer achter de kiezen?
Tong80quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef Impry het volgende:
[..]
HahaDan is Hans dalijk de nieuwe Tong
Haha, inderdaad jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]. 's ochtends ook weer die reclame gehoord, maar damn wat is dat ding irritant!
Joh! Dit is 'm veel te serious.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tong80. die verwacht ik een deze dagen hier ook nog wel.
En erbij nog sturen ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef miss_bleu het volgende:
netter dan mijik zit in een auto met radio aan en laptop met mobiel internet
![]()
Die gastquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En erbij nog sturen ook![]()
Geen wonder dat vrouwen een gevaar op de weg vormen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh! Dit is 'm veel te serious.
mijn god wat een maloot ooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuweeeeeeeeeeeeeequote:
Naast m'n opleiding op de Pabo (waar ik in februari klaar mee hoop te zijn) film ik altijd bij rally's en verkoop die beelden weer aan RTL/teams/organisaties/particulieren. Is dus eigenlijk m'n bijbaantje op dit moment en wil het straks parttime naast leraar gaan doen. (zie ook m'n site)quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarvoor heb je die camera als ik vragen mag? Vrije tijd/school? Ik ben namelijk aan het studeren om cameraman/editor te worden.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
neuh ik zit niet achet het stuur
![]()
![]()
Ik niet eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tong80. die verwacht ik een deze dagen hier ook nog wel.
Wij monteren met Avid.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Naast m'n opleiding op de Pabo (waar ik in februari klaar mee hoop te zijn) film ik altijd bij rally's en verkoop die beelden weer aan RTL/teams/organisaties/particulieren. Is dus eigenlijk m'n bijbaantje op dit moment en wil het straks parttime naast leraar gaan doen. (zie ook m'n site)
Wil alleen nog wel iets van cursus in bijv. Adobe Premier bij gaan doen, zit nu nog met Studio 11.
Dat is wel een heel erg groot vooroordeelquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En erbij nog sturen ook![]()
Geen wonder dat vrouwen een gevaar op de weg vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |