Hij ging om 6.00 nog even pitten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef evert het volgende:
[..]
kom op zeg, om op dag 2 al een definitief oordeel te vormen over coen en paul....
paul is aanstekelijk enthousiast.
coen heeft nog niet geslapen maar was vannacht tussen 2 en 4 (toen ik luisterde) echt uitstekend. luisterend oor voor de mensen buiten, mensen aan de telefoon en prima muziek. en natuurlijk het duo van het 'eten'.
Waarschijnlijk wilde niemand met hem meequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één en ander, maar hadden ze niet iemand met Timur moeten meesturen met dat bed en zo ?? De Vlamingen waren ook met z'n tweeën . . .![]()
Zelfs zn stagair niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde niemand met hem mee
Bart gaat mee met de masterclasses. Gisteren heeft hij nog een stukje gedanst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:32 schreef evert het volgende:
andere vraag: ik heb een drietal dj's nog helemaal niet gehoord. Bart Arens, Rob Stenders en Claudia heb ik nog nergens voorbij horen komen. doen ze helemaal niets met SR?
zeker van rob zou ik dat wel heel slap vinden. natuurlijk wel de taxi actie gedaan maar die komt deze week toch ook nog wel ergens in actie?
Jouw ook al!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Impry het volgende:
Haha, doet me meteen denken aan die Mastermovies
De Nichtrijder![]()
Ik denk dat bijna niemand dit nummer meer gewoon kan luisteren. "Met je hoofd"quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:31 schreef Impry het volgende:
Haha, doet me meteen denken aan die Mastermovies
De Nichtrijder![]()
In de headlines van 14 uur kan ik ze niet vinden. Ik zal later nog wel verder zoeken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:12 schreef weirdofm het volgende:
[..]
pff het gaat om het filmpje waarin de drie voorbijgangers naar een bedrag word gevraagd.
volgens mij de headlines van 2 uur
heeft geen haastquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de headlines van 14 uur kan ik ze niet vinden. Ik zal later nog wel verder zoeken.
jepquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef 3FMaster het volgende:
Pater Moeskroen?! Leven die nog?
Roodkapje
Pater Moeskroenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:34 schreef 3FMaster het volgende:
Pater Moeskroen?! Leven die nog?
Roodkapje
Nice.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:33 schreef DaMook het volgende:
Goh nog voor dit topic vol is ben ik alweer terug.
idd veel reclame daarvoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:35 schreef Impry het volgende:
Het is op dit moment bijna meer reclame met uitleg 'hoe te smsen' dan dat er smsjes zelf staan.
Zouden ze even een selectie aan het maken zijn en er zo weer een nieuw aantal doorlaten?
Haha, ik had laatst een discussie met iemand die beweerde dat Bob Dylan een van de beste zangers ooit wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:36 schreef Sersjee het volgende:Make you feel my love
![]()
Een nummer van Bob Dylan gezongen door iemand die wel kan zingen
Vind het wel prima, draaien ze hem tenminste niet grijsquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
Eerste keer dat ik Adele voorbij hoor komen. Best weinig voor de meest aangevraagde plaat.
1ste keer pas? Ik heb em wel vaker langs horen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
Eerste keer dat ik Adele voorbij hoor komen. Best weinig voor de meest aangevraagde plaat.
Ik heb er vannacht al drie achter elkaar geopend, maar als ik de lapo heb, moet die ander vrij rap zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef Impry het volgende:
Nog liefhebbers voor volgende topic? Of gewoon lapo-er?
Vind ik ook, maar ik hoor bijvoorbeeld wel tig keer Hot 'n Cold.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind het wel prima, draaien ze hem tenminste niet grijs
Dat nummer vind ik ook lang niet zo mooi.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ik hoor bijvoorbeeld wel tig keer Hot 'n Cold.
Ik ben altijd voor de LaPo. Tenzij ik mobiel aan het FOK!-en ben en de LaPo heb. Dan gaat het zo lastig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:38 schreef Impry het volgende:
Nog liefhebbers voor volgende topic? Of gewoon lapo-er?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Haha, ik had laatst een discussie met iemand die beweerde dat Bob Dylan een van de beste zangers ooit was
Mja, soms zijn er mensen die perse het volgende willen openenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de LaPo. Tenzij ik mobiel aan het FOK!-en ben en de LaPo heb. Dan gaat het zo lastig.
Als je iemand met een videocamera en een blond meisje erbij ziet ben ik hetquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:40 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ik maandag ff naar het huis ga. Foto's maken.
Wat een enthousiasme inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het blije ei van een Veenstra Veenstra wel een goeie keus voor de Surprisetruck
Webhawkjuh zet altijd al nieuwe topics klaar als er net een nieuwe geopend isquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, soms zijn er mensen die perse het volgende willen openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |