Mooi...kan ik uitslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Staat trouwens ergens wie welke shift heeft? Volgensmij heeft Giel elke dag 6-10 maar verder?
Jup maar doe zo nog wel een keer!quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:15 schreef weirdofm het volgende:
[..]
heb je hem verstuurd met tv er voor?
Kan misschien nog komen, maar idd ik vrees het ergste . . .quote:
Jup, natuurlijk is het goed dat het nog steeds in Brabant is. Maar Den Bosch is voor mij wat beter bereikbaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:18 schreef 3FMaster het volgende:
Den Bosch?
Ach ik ben blij dat die pusbult van een Giel niet hier de markt staat te vervuilenquote:
Vorig jaar was het ook wel het dreamteam met ekdom veenstra en stendersquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan misschien nog komen, maar idd ik vrees het ergste . . .![]()
Jammer toch wel
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik ben blij dat die pusbult van een Giel niet hier de markt staat te vervuilen
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:21 schreef Impry het volgende:
Die kerstversie is wel geinig met dat Ho-ho-ho ertussen
Het waren mannen die een aanstekelijk enthousiasme hadden, althans Veenstra en Ekdom, ze trokken zelfs Stenders daarin mee... Swijnenberg en Rabbering zijn te weinig authentiek en wat saaiig... Giel is dan weer veel te zelfingenomen...quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook wel het dreamteam met ekdom veenstra en stenders
Sprang heeft geen Station toch?quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Jup, natuurlijk is het goed dat het nog steeds in Brabant is. Maar Den Bosch is voor mij wat beter bereikbaar
Hij kan mooi enkel de techniek gaan doen, hoeft ie niet in beeld of te presenterenquote:
Nee, zeker nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sprang heeft geen Station toch?
Technisch is 'ie idd goed, alleen mag z'n manier van presenteren wel wat gaan verbeteren . . .quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan mooi enkel de techniek gaan doen, hoeft ie niet in beeld of te presenteren
ben aan het opletten maar zie niks doorkomenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:23 schreef 3FMaster het volgende:
Ik zoek het trouwens niet om telkens te kijken of mijn SMS aankomt. Zie je em (je ziet em wel) zeg het ff, of maak een cap
Ik zit ook niet constant de stream te kijken, één scherm enzo, dus als je hem ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:24 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ben aan het opletten maar zie niks doorkomen
De mijne ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit ook niet constant de stream te kijken, één scherm enzo, dus als je hem ziet.. Mijn nick staater in ieder geval in.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Bart Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
Dan moeten zíj míj geld betalen voordat ik ga luisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
Timur heeft geen bed maar een kinderwagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
Niet om het één en ander, maar hadden ze niet iemand met Timur moeten meesturen met dat bed en zo ?? De Vlamingen waren ook met z'n tweeën . . .![]()
kom op zeg, om op dag 2 al een definitief oordeel te vormen over coen en paul....quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Giel, Timur en Sander L in één huis zou dan wel de ultieme horror zijn... dan valt het nu nog mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |