Sprang-Capellequote:Op zaterdag 20 december 2008 14:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep het Koning Willem 1 College, bij de Vlijmseweg (dacht ik), de oude kazerne. Waar woon jij dan als ik vragen mag.
Ja zo heet die opleiding. Nu heet AV-productie, maar vroeger Fotonica.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Sprang-CapelleMaar zit op de Pabo in Den Bosch.
Heb ook nog voordat ik begon met de pabo gekeken naar Fotonica, volgens mij ook op KW1.
nee, maar ik gok zo dat het ook die idioot van dat filmpje is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
BROODJE GEBRAAIE GEHAKT OUOUOUOUOUOUOUOUWE.
Duidelijk?
Nog steeds die Maya ?? Kunnen ze niet wat anders verzinnen ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:52 schreef Impry het volgende:
Maja de bijzettafel?
Dan moet je nog 's beter naar die reclame luisteren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nee, maar ik gok zo dat het ook die idioot van dat filmpje is.
Accu leeg ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds geen boodschappen gedaan; auto wil niet starten.
Oke, toen het fotonica was was het nog niet zo veel op video gericht volgens mij. Wel jammer, want had het best willen volgen. Maar heb nu geen zin meer om een paar jaar school te volgen terwijl ik eigenlijk alleen een goed monteerprogramma moet leren.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja zo heet die opleiding. Nu heet AV-productie, maar vroeger Fotonica.
Is de fiets een optie?quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ik weer. Nog steeds geen boodschappen gedaan; auto wil niet starten.
Creative Commons!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
wat krijg ik ervoor?
auteursrechten enzo.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Huh? welke zender luister je??
mijn naam staat erin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als je zeg welke het is cap ik hem wel.
Monteren voor Dummies!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Oke, toen het fotonica was was het nog niet zo veel op video gericht volgens mij. Wel jammer, want had het best willen volgen. Maar heb nu geen zin meer om een paar jaar school te volgen terwijl ik eigenlijk alleen een goed monteerprogramma moet leren.
De rest ken ik allemaal wel voor hetgeen waarvoor ik het gebruik.
Whehe,quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ssst ik probeer paul extra geld uit de beurs te kloppen. tbv sr
Ik luister de 'normale ' 3FM stream en Ziggo preview tv (ofzo iets) maar daar heb ik geen Infadels op gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Webstream misschien, voor de headlines ??
Ik raak altijd al helemaal in een frenzy als ie begint, door het huis rennen en springen en alleen maar ZEKUR OUOUUOUOUWE schreeuwen. Dus misschien dat ik het daarom steeds misquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je nog 's beter naar die reclame luisteren.
Ik de eerste keer ook, schijnt een rudy te zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef SimK het volgende:
Dacht even dat Owen Schumacher in die auto zat
Ja zoiets jaquote:
Je hebt wel het voordeel dat de winkels voorlopig nog wel even open zijn dus ik weet niet of je heel ver moet fietsen, maar je hebt dus nog wel even de tijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarmee al naar tankstation geweest voor motorolie.
uuhhm jammer! maar goed Annemieke is ook wel aardig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Was 'n paar seconden op tv. Toen werd 'ie helaas afgekapt voor de update.
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja zoiets jaAlhoewel ik met Pinnacle al wel het nodige kan doen loop je soms toch tegen beperkingen aan. (maar max. 2 videolijnen, 1 titellijn, etc.)
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ik raak altijd al helemaal in een frenzy als ie begint, door het huis rennen en springen en alleen maar ZEKUR OUOUUOUOUWE schreeuwen. Dus misschien dat ik het daarom steeds mis
Jepquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef Impry het volgende:
HahaGiel in dat schaatspak
Haha
Zat Georgina er ook in?
Niet een Rudy, maar DER RUDY!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook, schijnt een rudy te zijn.
Even eventlog teruggekeken (+1 voor Sirolf)quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet gekeken of zo ??![]()
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm jammer! maar goed Annemieke is ook wel aardig.
gelukkig heb ik de boel effe uit staan. Anders gaat er weer van alles stuk hier.quote:
Premiere gebruiker hier. Prettig progam.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
Ja, ook al wel het nodige positiefs over gehoordquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik monteer zelf het liefst met Sony Vegas. Fijn programma, niet te moeilijk, zelf lijnen toevoegen etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:03 schreef Impry het volgende:
Toen Georgina binnenkwam zat ik aan kerstlunch en toen Giel erin zat was ik in de kroeg
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft er nou een kerstlunch en gaat naar de kroeg op de meest cruciale momenten van de dag waarop wat te beleven viel ??![]()
LOLquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.De eerste keer dat ik de update zie vandaag. Beetje té lang in bed gelegen.
Jup. Dat is soms niet al te best.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef JJH het volgende:
Hakkelt het geluid op TV ook zo bij jullie?
Iemand dacht grappig te zijn en toen dachten anderen dat ze ook grappig zouden zijn als ze dat nadeden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef HocBarr het volgende:
Is de reden van de Maja-hype al bekend?
Heel af en toe wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef JJH het volgende:
Hakkelt het geluid op TV ook zo bij jullie?
Ik heb alles staan. Noem een tijdstip en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef weirdofm het volgende:
als iemand de headlines van gisteren heeft(met het filmpje van de opbouw/opbouw dagen) kan die dan contact met me opnemen?
volgens mij was die 'grap' er vorig jaar ook al.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:06 schreef HocBarr het volgende:
Is de reden van de Maja-hype al bekend?
Volgens mij zijn de overdag-shifts steeds hetzelfde, dus 6-10 Giel, 10-14 Paul en 14-18 Coen, maar de avond en nacht zijn steeds anders.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Staat trouwens ergens wie welke shift heeft? Volgensmij heeft Giel elke dag 6-10 maar verder?
Gisteren en vandaag was Paul 10-14 en Coen 14-18, maar ik denk dat de shifts van daarna afgewisseld worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:09 schreef Remzz het volgende:
Staat trouwens ergens wie welke shift heeft? Volgensmij heeft Giel elke dag 6-10 maar verder?
Maja nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
volgens mij was die 'grap' er vorig jaar ook al.
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:07 schreef weirdofm het volgende:
rhcpeter ik zie niks
Vorig jaar was het Badeend. Daar zat nog enigszins logica achter aangezien Michiel een badeendenfetisj heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dan is het zeker tijd voor wat anders . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Dandelion het volgende:
pff het gaat om het filmpje waarin de drie voorbijgangers naar een bedrag word gevraagd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de overdag-shifts steeds hetzelfde, dus 6-10 Giel, 10-14 Paul en 14-18 Coen, maar de avond en nacht zijn steeds anders.
"Maya de bijonce"quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
"Maya de bijonce"
Tjezus . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |